Hey meiden, Hoe is het met Rive? Gaat het al wat beter met je meisje? @tijd: gaat veel te snel. Zo heb je een erg kleine hulpeloos meisje en zo een eigenwijze, pittige tante die weet wat ze wilt en niet wilt. @hhb: vandaag geweest 9 maanden beurs was goed te doen, niet te druk. maar die hhb vreselijk. Kan ook nu niet meer lopen van de pijn in me bekken. Ik liep moeilijker dan me zwangere vriendin. Ik leek wel de zwangere. Maar goed weer even 2 dagen een beetje rusten dan komt het wel weer goed.
@KC, beterschap met Rive! @Cvm, oeh hier ook zo'n bitch, maar is pas sinds kort gelukkig. Gelukkig kan Liv nog makkelijk leren straks. Ze zal vanzelf doorkrijgen dat het geen spelletje is om te slaan. @Snelheid, ja het gaat veeeeel te snel! Maar aan de andere kant kan het mij niet snel genoeg gaan. Vind het erg zwaar zo. @Uitnodigingen, mooie uitnodigingen gezien! Ik twijfel of ik uitnodigingen ga maken. @Kadotjes, heb leuke ideetjes langs zien komen maar helaas niks voor hier. Zit even met mijn handen in het haar wat betreft een kadotje. Het moet lang mee kunnen gaan (dus straks ook nog leuk zijn als hij wat ouder is), niet voor buiten want we zitten nog altijd midden in verbouwingen, niet TE veel ruimte innemen zoals een loopauto waar je niet mee kan spelen op een paar m2 en veel heb ik nog van Rebecca. Weet het dus echt niet meer. @All, even een zwaai. Hier druk druk druk. Merk dat ik minder tijd heb voor de computer en veelal alleen met facebook bezig ben. MAAR..... heb donderdag een geslaagde date gehad Was super leuk en morgen komt hij weer. ME = HAPPY Verder gaat het goed met de kids. Wendag is goed gegaan, ze vonden het helemaal prima, alsof ze niet anders gewend waren. Vince probeert soms voorzichtigaan te stappen. Maar hij is vooral nog bang.
ook een zwaai vanuit hier... goede nacht gehad. alleen wakker om 23 uur en 4 uur.... zonder huilen weer naar bed, dus even voorzichtig lucht halen. Bijtanken was dus erg prettig. Ligt nu weer in bed en straks naar de stad. Vanmorgen op pad geweest voor trampoline maar nog niet kunnen slagen. Denk dat de meeste aanbiedingen nog moeten komen... nou ja als 16 maart maar eentje opstaat hier.... ben ook een sjaal het breien, zie fb en gaat echt makkelijk, had ik niet verwacht... denk dat ik een webshop ga beginnen in duitsland haha... daar kennen ze het (nog) niet.. Of mijn schoonmoeder vragen of zij ze wilt verkopen in haar atelier.... Met S. wel een week gehad van corrigeren maar zonder ongelukjes (1x maar) dus ook daar gaat het de goede kant op... 2BG... balen van de klachten zeg... Demaco... leuk dat je date geslaagd was!!!!!
Haai hier gaan de nachten goed, maar nu weer drama met de overdag slaapjes. Ben bang dat het vandaag een lange jengel dag gaat worden. Daimen lag er na z'n fruit in (11.00 ong) en binnen 45 min klaar wakker en spelen. Keek het nog even aan, maar na 30 min toch maar eruit gehaald, want wist dat het niks meer ging worden. Boterham gegeten en nu ligt ie er weer in, maar hoor hem alweer! We zullen zien, wacht het nog even af! @Demaco: geen tips voor een geschikt cadeau eigenlijk. Fijn dat je date geslaagd was! @Luckey: fijn dat je toch nog even hebt kunnen bijtanken. Soms heb je dat echt nodig! Met S gaat het ook beter, mooi zo! Je brei werk ziet er heel leuk uit (fb), hoop dat je er een heleboel verkoopt .
Mir... dat verkopen zal een fantasie blijven haha. iedereen breit die dingen inmiddels alleen in duitsland is het nog niet zo bekend..... collega van schoonzus had pas eentje in de winkel gekocht dus vzij vond het wel gaaf dat ik een het breien was, heb haar maar meteen eentje beloofd met pasen.... demaco... zou een houten activiteiten kubus niks voor hem zijn, of megabloks ofzo???? Bedje is overigens helemaal naar beneden hier. Manlief vind het toch wat gevaarlijk worden omdat mevrouw graag over de rand kijkt haha. verder heeft ze het echt niet op de kinderwagens, vandaag in de stad ook hele tijd huilen en op de arm was het stil. Lekker verwennen maar och... Zag trouwens wel een gweldig tule rokje bij de hema, outfit nr 1000000 voor haar verjaardag haha.....
Hier zijn we weer thuis. Ze is nog niet beter maar niet ziek genoeg om te blijven. Ze heeft vandaag kleine beetjes gegeten en gedronken. 3,5 uur geslapen vanmiddag en nu dus klaarwakker hahahha. Ze heeft al weer praatjes. Spring hier weer in als het goed is!
Hey meiden, Hier een druk weekend vandaag een dagje weg geweest met mijn broertje (doen we 2x per jaar) en morgen gaan we met vrienden en onze kindjes naar het dierenpark hier in het dorp (kasteelpark born)... Komende week moet ik 4 dagen werken dus ben bang dat ik eventjes afwezig ben Het gaat hier redelijk goed, overdag niet meer veel te merken van Naud zijn sprong en de nachten komen we wel doorheen (zeg ik met wallen onder mijn ogen, haha) KC: fijn dat rice thuis is, hopelijk is ze snel ook weer zichzelf!!!
KC: Fijn dat Rive weer thuis is. Het zal misschien even duren voor ze weer echt fit is, Liv werd op dinsdag ziek (1e dag koorts en spugen), is zaterdag opgenomen, maandag naar huis, donderdag stopte de diarree en vandaag heeft ze voor het eerst weer normaal gegeten. Liv komt sinds ze ziek is elke nacht, terwijl ze dat voorheen nooit deed. Vind het niet erg omdat ze zo enorm afgevallen is en dus wel een extra voeding kan gebruiken ('s nachts drinkt ze beter dan overdag!) maar ben wel bang dat ik straks maanden hieraan vast zit terwijl mijn kind vanaf 6 weken doorgeslapen heeft
Even ego, sorry! @Hier: Daimen was vandaag mega jengelig en leek ook ontzettende pijn te hebben aan z'n tandjes. Wel Dentinox gegeven, maar leek geen verbetering. Tussen z'n eten en fles in is hij nog gaan "spelen" maar wel met mama, anders werd het krijsen. Toen ik even niet keek stond hij los en is vervolgens mega hard plat achterover op z'n hoofd gevallen . Heb m nog nooit zo hard horen huilen. Na ongeveer 5 min was hij stil en begon weer vriendelijk te lachen. Hij is daarna nog vrij huilerig geweest (steeds op en af) maar niet overdreven meer als voor de val. Na z'n fles op bed gelegd en viel meteen in slaap. Na een uurtje werd ie wakker (huilen) en hebben we hem even naar beneden genomen. (Hij leek wat buikpijn te hebben.) Getroost, en na wat winden gelaten te hebben is Daimen weer naar bed gegaan. Heb hem sindsdien niet meer gehoord. Ik denk zelf dat de val misschien wel mee viel, maar maak me stiekem toch wat zorgen. Wat denken jullie? Straks weer even wakker maken of laten liggen? Hij was wel weer vrolijk toen ie eenmaal bij papa op schoot lag. Blijft altijd lastig zulke dingen!
Nikske: Gelukkig gaat t beter met Naud en zn sprongetje! Hier verschilt t per dag. Gaat nu 2dagen heel goed. Cvm: Dat doorslapen snachts gaat vanzef weer goed komen! Jesley word sinds 2a3 weken ook ongv 4 a 5 x pw wakker snachts, Klaar wakker, dus geef ik m ook een flesje en valt hij meteen weer in diepe slaap. Misschien ook de leeftijd? En het is ook zo sinds ik ben overgestapt op fv nr3. Terwijl er toch meer calorieen in zitten! Mir: schrikken he als ze zo hard vallen Hoe is de nacht gegaan? Musty: hoe gaat t met je? En met de kids? Hier: alles gaat zn gangetje, een beetje weinig aan t meeschrijven, Maar lees wel mee! Jesley was vanacht om half5 klaar wakker. Om 05.15 schone luier,fles en terug in bed. Rond 6 viel hij in slaap, en word nu net wakker Ik ga mn bed uit! Vriend is werken, ik ga huishouden doen, is flink nodig en wat booschappen halen!
Mir.... hoe is de nacht gegaan.... las het net pas. ik zou nog even wakker gemaakt hebben om te kijken hoe hij reageert (pupillen even groot enzo) en zo ja gewoon laten slapen verder.... maarja heb je nu niks meer aan he? cvm.... ze heeft ook genoeg voor de kiezen gehad he, dus misschien is het gewoon even controleren of ze wel gewoon thuis is. komt vanzelf wel goed!!! nikske... doe maar rustig hoor, wij lopen niet weg kc... fijn dat rive weer thuis is!!!!! hier... nacht ging weer goed. alleen hebben we om 23 uur sems bed helemaal verschoond en hem afgedouchd. hij wilde nog wat te drinken mee naar bed en dat is er dus weer uitgeplast... Dat was de laatste keer dat hij drinken mee naar boven krijgt..... Dalijk ga ik met sem naar de bioscoop... Ik twijfelde tussen De Sprookjesboom en Mega Mindy.... Sem heeft Mega Mindy gekozen..... haha...
Middag dames , @Nacht: is goed gegaan. Heb nog even bij Daimen gekeken voor we gingen slapen en hij reageerde meteen. Vanochtend om 9 uur pas wakker geworden en lekker vrolijk! Gelukkig bleek de klap dus wel mee te vallen. @Luckey: ik had m'n verhaal vrij laat gepost, dus ook wel een beetje m'n eigen schuld dat ik geen reacties kreeg . Bedankt in ieder geval! Fijn dat bij jou ook de nacht goed is gegaan. Veel plezier met je mannetje bij de bios. Klinkt als een leuke film . @FB: ook al lekker aan de schoonmaak haha. Ik ook! Alles is nu aan kant. Handig dat de winkels bij jullie op zondag open zijn. @Vanmiddag komen m'n zusje en zwager en dan gaan we vnvd lekker met z'n 5en gourmetten. Zou Daimen gewoon van de plaat mee mogen eten? En mogen ze al champignons op deze leeftijd?
Mir... volgens het voedselintroductieschema mogen champignons al hoor... verder mag hij volgens mij gewoon alles hebben. ze zijn bijna een jaar dus denk niet dat het wat uitmaakt.... Film was super haha. heel veel jongens in de zaal dus "meidenfilm" werkt ook niet meer. leuke voorstukjes gezien van andere films... Kabouter Plop, The Pirates, Madagascar 3, iets met een kat (lazor ofzo iets).... Kijken dus of we dit regelmatig kunnen invoeren...... Papa heeft zich ook met A vermaakt. Papa was wat het rommelen in de woonkamer en opeens hoorde hij A niet meer.... Lag ze helemaal opgerold op de mat te slapen. In bed gelegd en daar ligt ze nu al ruim 1 uur..... Vanmorgen ook geslapen van half 10 tot 12....... dalijk eten koken, hadden gistern gehakt uitgelegd maar döner van de stad mee genomen... Kan het gehakt vandaag toch nog wel maken of niet????
meiden heb jullie hulp straks ff nodig mbt schema.....ga er vanavond ff voor zitten want mevrouw geeft me geen 5 minuten vandaag haha
Gehakt kan nog wel idd in de koelkast ontdooid. Gourmetten gezellig hoor veel plezier Hier gaat het redelijk. Dr luiers zijn nog niet zo nat. Maar 2 diaree afgelopen 24 uur. Eten mondjes maat en we hebben een flesje water steeds in dr buurtje waar ze soms uit sabbeld. Ze is erg afgevallen. In nov woog ze 7550 Gr. En donderdag int ziekenhuis 7500 Gr. Daarom moet ze 12 mrt bij de ka terug komen
oke, heb ff jullie advies/hulp nodig.... ben nu al tijdje bezig met afbouwen van de bv, heb geen haast daarom al weken haha, maar zit nu ff klem hoe ik het beste alles kan gaan doen de tijden zijn ong hoor 8.00 pap (kant en klare waar alleen nog water bij moet, zit melk in) 10.00 fruit en bv erna (is niet veel, maar soms net genoeg dat ze ff slaapt) 12.00 2 boterhammen en beker thee 14.00 bv 16.00 water met roosvicee en fruit of kwark 17.30 eten 18.00 naar boven pyjama aantrekken, en nog beetje bv beneden (soms slaapt ze dan even bij me en soms kijken we samen nog tv) 19.00 richting bed....bv
MIkija... ik vind het wel een mooi schema. is er een reden dat je de bv wilt afbouwen??? (gewoon nieuwsgierig)... maar 3x bv en nachten doorslapen... hihi ik doe het er voor hoor.... Heb eens nagekeken hoevaak Sem nog dronk met 11 maanden.... 4x inclusief de nacht..... dochterlief drinkt nu gemiddeld 6x inclusief de nacht hahahaha..... wat een verschil zeg... Volgende week weer naar het cb, ben benieuwd wat zij zeggen.....