maar goed je zit nu wel elke 2 uur met iets te eten of te drinken... kun je de voeding van 14 uur en 16 uur niet combineren.... eerst wat bv en daarna de kwark????
@luckey.....ze wordt van de week 10 maanden en ben al verder met de bv als ik ooit had gedacht!! Maar vindt het ook wel goed nu....ben er zelf ook beetje klaar mee...alleen als ik dan weer aan het idee denk dat dat knusse over is wordt ik ook weer emotioneel haha stom he ! En komt bij.....wil eigenlijk snel mijn mri nu kunnen doen, en dat gaat niet zolang ik bv geef denk zelf dat ik die van 10 uur ga proberen te laten vallen, door gewoon nog een bekertje drinken erbij. Ze moeten toch 3x melk hebben??
het is ongeveer he...vandaag "kwam" ze om 13.30...ze bleef jammeren en doen en nam d'r bij me en gelijk ging die mond open haha
het is ook wel eens zo dat als we weg gaan ze pas om 14.30-15.00 een voeding krijgt/ervoor komt, en dan krijgt ze niet om 16 uur die kwark enzo
ik was even de mri vergeten..... je stopt wanneer je wilt stoppen he...... voel je niet aangevallen door mij dat je "moet" doorgaan.... zo bedoelde ik het niet...... hier ga ik na haar verjaardag ander drinken aanbieden zodat we op 3x overdag uitkomen. 1x ochtend, 1x voor middagdut (al is dat vaak nu maar paar slokken) en 1x voor bed gaan..... de nachten zie ik dan wel weer haha....
oh maar voelde me ook niet aangevallen hoor haha....anders stel ik die vraag niet hier..... is gewoon het onzekere van mij dat ik denk...doe ik het goed zo?
pfff ik ga straks de dokter bellen hoor. ik heb al ca 5 dagen pijn bij het slikken. niet in de keel maar het gebied onder de tong, de onderkaak dus. doet echt mega pijn.... lijkt vandaag weer erger geworden. praten doet geen pijn maar speeksel doorslikken is een kwaal.... sorry voor de klaagmodus. nacht ging goed. alleen nogwakker geweest om 2.15 uur en 6.25..... ze is nu al naar oma dus ik ga even douchen....
Goeiemorgen, Luckey, slim even naar de huisarts, ben ook erg blij dat ik vorige week gegaan ben, nu met de antibiotica voel ik me zoveel beter, wereld van verschil! Mikija: Logisch dat je wilt afbouwen hoor, waarom geef je niet ipv pap 's morgens een boterham en bv, tussendoor een sapje/koekje, tussen de middag dat bordje pap, tussendoor fruithap en sapje, 's avonds groentehap en toetje en voor het slapen gaan bv? Dan kun je ook makkelijk zodra jullie er aantoe zijn eerst de avond en dan de ochtendvoeding door gewone melk vervangen. Je productie blijft het best in stand door zolang mogelijk de ochtendvoeding dus meteen als jullie wakker zijn te geven. Mir: Fijn dat Daimen niets heeft overgehouden aan zijn val! Altijd eng die dingen KC: Hier waren de luiers de eerste 3 dagen na thuisdkomst ook nog niet erg nat, maar ging langzaamaan beter. Liv was ook veel afgevallen en helaas komt ze heel langzaam aan. Moet vrijdag ook terug naar de kinderarts voor controle. Ze hopen dat het gewicht wat ze nu door ziek zijn verloren is er sneller aankomt dan normaal gesproken bij Liv het geval is. Hier: Ik heb zóveel opgeruimd het weekend, gisteren niet veel thuis geweest en toch is het nu weer een enorme bende in huis. Hoe kan dat toch??? Volgende week krijgt Liv de 11 maanden prikjes, maar ik wil het verzetten. Kan dat eigenlijk zomaar? Ik vind haar weerstand nu te laag om het risico te nemen, als ze weer ziek word heb ik een probleem want mijn baas toont nu veel begrip maar dat houd een keer op natuurlijk....
Eventjes snel vanaf mijn werk Luckey: beterschap!! Hopelijk kan de huisarts je straks iets ervoor geven Daimen: oeiii eng zo'n val.. Wel fijn dat hij nergens last van heeft gehad!! Naud is een paar dagen geleden tijden het lopen ook flink op zijn hoofdje gevallen, hierna durfde hij even niet meer maar nu gaat het weer goed CVM: Het is dat ik niet in kaboutertjes geloof maar soms heb ik ook het gevoel dat ze mijn huis weer overhoop komen halen als ik net heb opgeruimd.. Prikjes kun je wel verzetten, maar ik zou het zelf niet tever vooruit schuiven want dan kom je in de knoei met de volgende vaccinaties (dan zijn die zo kort op elkaar) Hier: Nachten gaan niet echt lekker hier, het minste wat we eruit moeten is 4x.. Ik had dus maar beter niets kunnen typen hier toen het 2 nachten goed ging Overdag gaat het gelukkig wel goed en is hij echt super lief dus dat maakt het iets meer draagbaar Nu snel verder werken!!
hey meiden ik spring hier in als jullie t niet erg vinden, ben eindelijk weer op de been (is er een korte samenvatting?)
Musty: fijn dat je weer opd e been bent! Mir: fijn dat de nacht goed is gegaan! Die valpartijen zijn altijd wel schikken. KC: fijn dat Rive thuis is! MIkija: ik geef sochtends na opstaan, voor het middagslaapje en savonds voordat hij naar bed gaat nog bv. verder water uit een kopje. Als hij snachts komt dan geef ik hem ook nog bv. Ik zou de middag voedingen gaan vervangen door of een flesje of door sap. CVM: fijn dat het beter gaat bij jullie! Is vaak na ziekte dat ze opeens snachts komen een tijdje....hopelijk is dat snel voorbij. Nikske: gelukkig is N overdag goed te doen! Dan kan je het inderdad wat beter aan snachts. Hoop dat dat ook snel beter wordt! Luckey: leuk dat de film een succes was! Jammer van vannacht met S! Je hebt trouwens van Pampers hele goede onderleggers voor in bed die je ook niet voelt. Hebben ze hier eigenlijk zelden gebruikr maar die ene keer dat het nodig was had het goed geholpen! (ook fijn als ze bv moeten overgeven) Hier heerlijk weekend gehad. Zaterdag lekker geshopt (mooie jas gescoord!) en lekker geborreld met vrienden en gisteren wandelen en lunchen met vrienden. JP kan opeens fluiten (kon ik nog niet toen ik 4 was), Guus is vannacht 4x wakker geweest (zou sprongetje beginnen?) een Fee mocht d'r hechtingen er nog niet uit omdat de bovenste hechting nog wat week. Ik ga vanavond weer een dagje naar NL om cursus te geven, morgenavond terug, dus even lijstje voor mijn man maken en vlug doorwerken want heb veel op m'n bureau liggen!
Me2... ik heb er standaard een waterdichte matrasbeschermer op liggen dus dat houdt ook echt alles tegen. Hier... keelontsteking en ik krijg er niks voor. paracetamol. Komt vanuit een virus en antibiotica helpt alleen bij bacteries.... Jippie.... Nou ja 1 a 2 weken is het over... 1 week zit er al bijna op.....
In de mond stoppen.... stoppen jullie kids ook echt alles in de mond. elk pluisje, elk haartje, elk korreltje wordt hier in de mond gestopt..... de stofzuiger krijgt het neit bijgehouden... zwaaien... ze kan zwaaien!!!! ga dalijk zelf ook in bed liggen en hopenlijk helpt dit iets voor mijn keel....
Toetje: Ik geef altijd danoontje (vaak eigen huismerk) of nestle yogolino/kwarkolino, die vind ze superlekker. Ook wel eens gewone kwark of yoghurt met een scheutje diksap en ze heeft ook al eens vla geproefd haha, ging er prima in! Opvolgmelk: Zijn er ook mama's die geen nutrilon geven maar een huismerk? Liv mag op advies van de kinderarts even geen gewone melk meer maar moet opvolgmelk zolang haar gewicht nog zo laag is als nu door het ziek-zijn. Nu wilde ik nr3 halen maar albert heijn eigen merk opvolgmelk was zoveel goedkoper dat ik die nam...alleen is de nr2 daar tot 12 maanden en nr 3 vanaf 12 maanden, terwijl het bij nutrilon vanaf 10 maanden is...Dus heb maar nr 2 gehaald van AH.
Hi meiden, ik spring hier weer in. Heb wel alles meegelezen, maar ben best druk geweest en als ik even tijd had, had ik geen fut om te reageren. Sorry! Druk maar leuk weekend gehad. Zaterdag naar de 9-maanden beurs. Erg leuk, maar vorig jaar was toch veel leuker toen ik zwanger was. Wel weer heel veel mooie buiken gezien, werd bijna jaloers! Ook nog even haar de HHB geweest, maar we zijn heeel snel weer omgedraaid...was echt TE druk! Wel even chocolaatjes bij de Milka gehaald, maar toen weer naar huis. Nee, de HHB op zaterdag was verschrikkelijk! Zondag naar collega van mn man (en zn vrouw) geweest. Zij hebben een zoontje van 7 maanden. We dachten dat Robin en hij wel samen zouden kunnen spelen, maar nu zag ik pas hoeveel Robin eigenlijk al kan! Dat kindje lag echt alleen nog op zn rug of buik en kon niet van zn plek afkomen. Was wel erg gezellig verder. Weet niet of ik het al had verteld maar werkgever van mn man is failliet (officieel vanaf morgen). Hubby kan dus naar zn salaris fluiten deze maand Hij krijgt het wel alsnog van het UWV uitbetaald, maar dat duurt zo'n 4-6 weken. Gelukkig hebben we een reserverpotje, dus daar kunnen we de komende tijd uit voorschieten. Maar leuk is anders. Gelukkig had hij al een nieuwe baan vanaf mei, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Hij kan waarschijnlijk begin/half april daar al beginnen. Erg fijn! Collega's van hem hebben het moeilijker, die zitten over 6 weken in de WW (en de banen liggen niet voor het oprapen..)...
@cvm......ik hoorde veel tevreden reacties over de opvolgmelk van Kruidvat eigen merk! gewoon zo'n pakkie Danoontje, wist niet dat ze die al mochten joh...maar dat is een mooie hoeveelheid ook denk ik en dan had ik het zo gedacht: eten, pyjama aan en dan toetje ipv beetje bv drinken
uwv keert binnen 4 weken uit en anders kun je voorschot aan vragen he!!!!! dus mt een beetje geluk is deze maand gedekt... maar goed blijft klote nieuws.... Hubby wilde volgend jaar ook wel weer mee naar de huishoudbeurs maar dan wel net zoals dit jaar op een doordeweekse dag... weekend is veel te druk... Maar denk dat ik hem volgend jaar meeneem naar de Libelle Zomerweek... Ik houd van die beurs (tenmisnte jaren geleden toen we daar zelf als standhouder stonden haha) 9maanden is volgend jaar nl voor ons niet meer echt van toepassing en kleertjes krijg je overal.... zo nu ga ik in beg liggen met de tv aan..... denk niet dat het helpt met mijn keel maar goed wel evne lekker rusten... Morgen weer gesprek bij de hulpverlener ben eens benieuwd, zal wel de laatste keer zijn want zit in een UP fase (op sommige kleine downmomenten na)
@CVM: Ik heb altijd Kruidvat eigen merk flesvoeding. Dan is nr.3 wel vanaf 10 maanden. Laatst heb ik ook AH eigen merk gekocht, en ook nr 2. gepakt. Ik heb wel vaker geswitched bij Robin (Nutrilon, Friso, Kruidvat, Etos) maar hij reageert overal hetzelfde op, gaat allemaal prima