mikija... doen zoals je gevoel je ingeeft. ik zou toetje na het avond eten geven en voor ze gaat slapen nog een slokje bv, maar ja ik wil nog niet stoppen dus denk daar anders over....
@ toetje.... hier net wat we hebben hij lust alles! @ cvm.... pooh huhmmm ik zou denk ik huismerk 3 pakken, want die van friso en huismerk kruidvat gaat 3 ook in vanaf 10 mnd @ BV.... vandaag 11 mnd! en verder om 7 uur 11 uur 2/3 uur en (ondanks warme hap en toetje) om half 7 en snachts komt ie nog 1 keer (denk dat t wel meer gewenning is maar vind die ene keer niet erg, kan er niet mee zitten) @minime... jeetje wat erg gelukkig dat t jullie wel mee zit en de klap zo op te vangen is.... t zijn echt kl*te tijden @ luckey... beterschap!
@Musty: Hoe gaat het eigenlijk met jou na de operatie? Je bent weer op de been dus, maar heb je er nog (veel) last van?
@minime... ja gaat goed voel me geen opgeblazen nijlpaard meer. donderdagavond zat ik wel tegen koorts aan dus toen heb ik hm effe geknepen, want dan moest ik retour ziekenhuis. ook niet meer zo benauwd, wel echt goei krampen gehad tot gister, maar t vloeien is al weg is ook heel minimaal geweest nu door gaan met de orgamtril en 5mrt afspraak gyn
Ik las iets over van alles in de mond stoppen.. Nou hier ook hoor, hij pakt iets op en hoppa in zijn mond, niet nadenken gewoon doen, haha wat het is maakt hem niet uit, dus we moeten echt alle kleine friemeltjes oprapen/zuigen want anders verdwijnt het in zijn mond. Maar ja, het schijnt erbij te horen.. Nog 2 weekjes dan is mijn kleine grote man 1 jaar! We wilden het eerst op de dag zelf vieren, maar aangezien de helft van de familie dan niet kan, vieren we het toch maar op de zondagmiddag. Aankomend weekend ff slingers kopen en taart bestellen. Kado hebben we donderdag gekocht. Laat het dus maar lente worden, dan kunnen we met Lars op zijn driewielertje de tuin in (er zit zo'n beugel omheen, dus we kunnen hem gelijk gaan gebruiken). Papa klussen in de tuin, mama en Lars toekijken schema hier nu ongeveer (begintijd zet ik er niet bij, dat wisselt nogal) ontbijt = 150+5 met ontbijtgranen ca 10u/10.30u koekje ca 12u boterham ca 12.30u-15.00u slapen ca 16u fruit ca 17.30u warm eten + toetje ca 19u flesje 120+4 ca 19.30u slapen En dan over heel de dag een bekertje roosvicee ongeveer 150cc en af en toe een extra koekje o.i.d. tussendoor in de middag. En soms (als hij vroeg wakker is) doet hij s morgens een tukkie en dan is het middagslaapje wat later..
zooooooo slaapt die kleine van jou nog zo veel tussen de middag???? ik mag blij zijn als ze een 45-60 minuten slaapt!
Robin slaapt normaal gesproken van 11.00-13.00, dus ook lekker 2 uur aan een stuk. Dat is dan wel het enige wat hij slaapt overdag. Maar heb ik even me-time (wat vaak neer komt op schoonmaken )
ja dat mis ik soms ook ja, die van mij slaapt echt niet zo lang overdag hoor....dus hier is veel schoonmaakwerk enzo pas 's-avonds
ik haal 's-morgens zoiezo even de stofzuiger door de woonkamer nu ze kruipt, en zijn er meer mensen over de vloer geweest ofzo dan doe ik het 's-middags nog een keer
-Eder kind is anders hoor. Sem sliep smiddags helemáál niet meer vanaf 18 maanden dus ben benieuwd wat alina gaat doen.....
Haha, ja Robin slaapt ook pas sinds kort (maand of 2) zo lang achter elkaar. Daarvoor was sliep hij heel weinig overdag. Dacht altijd dat baby's de hele dag sliepen....viel even tegen in het begin haha. Best vermoeiend af en toe
Ik leg haar overigens gewoon op bed hoor wacht niet altijd tot ze zichtbaar moe is. Kdv dagen is dat zodra we thuis komen om half 1 ongeveer en thuisdagen g gaat ze rond half 11 ongeveer naar bed......
Soms is ie ook al wel om 14.00 wakker, maar dat is niet heel vaak gelukkig, want dan is ie aan t einde van de middag echt niet te genieten.. maar meestal ergens tussen 14.30 en 15.00 en om ca 15.00 haal ik hem er dan uit... Ik vond eigenlijk dat ie weinig slaapt.. Als ie bij mijn moeder is slaapt ie s morgens van 9.00-11.00 en s middags van 13.30-16.00.. Ik weet niet wat ze daar door zn drinken doen hoor hahahaha, maar dat krijg ik thuis niet voor elkaar (maar goed, als ie bij mijn moeder is, maak ik hem s morgens al vroeg wakker, dus dat zal wel schelen, als ik thuis ben laat ik hem leggen tot ie zelf wakker wordt)
Minime: Balen zeg van je man zn werk! Gelukkig heeft hij al een nieuwe baan!! Scheelt een hoop stress. Slaapjes: is bij Jesley heel verschillend de laatste weken! Soms een ochtendslaapje van 1 a 1,5 uur. En smiddags meestal 2 uurtjes. Maar gister en vandaag maar 1slaapje van max 2uur Ook savonds en snachts weer heel onrustig met slapen, pfoe! Vandaar wat minder aanwezig! Ben ook beetje gestresst laatste tyd
Pfff tussen 19 en 4uur ben ik en ZEVEN keer uitgeweest en vanaf 4uur is hij al klaarwakker, dus eerst maar eens laten huilen zoals iedereen zegt maar om 4.50 schreeuwde hij nog steeds de boel bij elkaar dus ben maar met hem opgestaan en babytv gaan kijken en dat terwijl om 6.15 "de wekker" gaat dat ik moet gaan werken Hoe houd ik dit vol??? Het slapen van Naud is alleen in het begin echt goed geweest dus mijn energielevel is sowieso al veeeel lager dan normaal, maar nu is het al 3weken op rij (op twee nachten na) zo'n vreselijk drama en draai langzaam door