April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik haal die vleesboxen bij c1000 niet meer,.
    paar keer op de koffie gekomen met dat vlees van hun.
    ik doe het dezelfde dag bakken en anders ergens anders kopen..

bah ik voel me slecht zeg. hele tijd oprispingen met een eismaak terwijl ik bij de wok gisteren 1/2 gevuld ei heb gehad...
    bah kan ik er niet bij hebben hoor.... die luiers zijn al erg zat....

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mir: Leuk dat zn verjaardag zo geslaagd was!
    Hele leuke foto's! En wat een kado's!!:D

Luckey: hopelijk voel je je snel iets beter.

Nikske: ik hoop dat t snel beter gaat met Naud!
    Al bij HA geweest? Hoe ging afgelopen nacht?
    Duurt nu wel erg lang hoor!!:(

Musty: hoe gaat t ?

Hier: Lekker weekend gehad! Was heerlijk daar! Wel druk met zn alle in een huisje,maar wel leuk!
    Eerste avond was drama met slapen met Jesley!
    Om half1 sliep hij nog niet! Ik heb een kind nog nooit zo hard horen gillen en huilen!
    Alles geprobeerd!
    Op ten duur was ik het zo zat! En hebben we hem weer op bed gelegd,
    En laten gaan! Oeii moeilijk!!
    Denk dat heel t park m gehoord heeft, maar na 10 was het klaar!
    Rest van t weekend gign hij meteen slapen!
    Ben trots op m! Hij is zo lief geweest!!

Vriend is nu werken tot 2uur, ik moet om 3uur beginnen!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vleesbox: ik heb hem net ook gehaald!
    Meteen bijna alles in de vriezer gedaan...
    Kunnen we weer ff voorruit:)

4. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    hahah idd hup de vriezert in hihihi
    de beenham niet die ga ik woensdag braden!

5. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn dat het weekend geslaagd is geweest.
    en gelukkig is hij na 1 nacht spoken lief gaan slapen

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Fb... fijn dat het weekend zo geslaagd was... en soms kun je idd niets anders doen dan ze even flink te laten huilen....

Mir... super verwend dus, zo hoort dat haha....
    Leuke taart, ik weet nog steeds niet wat ik nu ga doen qua taart....

Hier... a ligt weer in bed, net weer een fluoriserende luier tot halverwege de rug... Pfff 4e dag al.
    Koorts heeft ze niet, maar echt lekker voelt ze zich ook niet.
    Ik voel me inmiddels al iets beter, maar nog niet hoe het moet zijn.....

Nikske... hoe is hij bij jou?

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Tips diarree: roosvisee stop, werkt super!!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #688 Me2, 5 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2012
    Mir: wat een verwend manntje!!

FB: fijn dat het weekend zo geslaagd was. Ik laat hem dan ook gewoon gaan hoor. Normaal slaapt hij gewoon heel erg makkelijk, dus ben altijd beetje bang voor gewenning als ik dan steeds ga en na 10 min is het vaak al klaar!

KC: even hoofd leeg maken en dan leren!

Luckey: ik geef nog 3x per dag bv. sMorganes na wakker worden, 1x sochtend en savonds/snachts nog 1x. Verder krijgt hij savonds ook pap. Ik heb de avondvoeding nu laten vallen vlak voor het slapen, maar hij komt nu de laatste 2 nachten weer rond 0.30 uur en dat is natuurlijk niet de bedoeling.....
    Ik bied alleen water aan uit een flesje, kopje of tuitbeker. Flesje gaat heel goed en de tuitbeker en het kopje gaat nu aardig. Ik wil hem nl eigenlijk geen flesje geven met water, want hij moet gewoon leren drinken.

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden, effe kort bericht

@mir... Proficiat met je kleine man zn verjaardag! zag prachtige foto's op FB, fijn dat t een geslaagde dag is geweest!

@ me2... :) blij te lezen dat guus ook niet zo 1 2 3 wat anders te drinken accepteerd, md wilt niets anders dan bv heb al vanalles geprobeerd maar de aanhouder wint

@ cvm.... mssn over heen geleze maar heb jullie jullie kater al gevonden??

@ luckey... beterschap voor jullie!

@ FB.... klinkt als een geslaagd weekend! gelukkig dat ie uiteindelijk nog redelijk snel opgaf, blijft moeilijk ze te laten huilen

*diepe zucht* nou meiden....

kweekjes gaven niet veel bijzonders,
    verder wel dat er krankzinnig veel oestrogeen is wat de groei van t bms stimuleert ect (wat wijst op t pco en dus ook verklaart dus ook het verleden... sjees ingewikkelt verhaal maar dat t pco dus ten alle tijde bij mij aanwezig is geweest en dat t pco niet veroorzaakt wordt door mn overgewicht maar anders om en.. zoveel termen voorbij horen komen en ... )
    de bv en orgametril zouden dit tegen moeten gaan.... maar niet dus
    hij is beperkt met wat ie kan doen mbt medicatie ivm met de bv
    nu direct stoppen met de orgametril en vrijdag terug en dan wordt een mirena geplaatst... kijken of dit helpt

ik weiger nog om de bv er voor op te geven, t is nu vanalles uit proberen kijken wat wel werkt. als ik stop met de bv kan ie gaan 'experimenteren' met pillen
    bha bha

inmiddles heleboel vragen opgekomen, mbt toekomst en evt gezinsuitbreiding ectdus bij de volgende controle....

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Beterschap met je meisje. Klinkt niet helemaal lekker. (ook niet lekker voor mama al die vieze luiers!)
    Beterschap ook voor jezelf.

@nikske: Hoe is het slapen gegaan?

@CVM: Joepie katje weer terug! Hij heeft de schade goed ingehaald zo te horen;)

@KC: Succes met de studie!

@Mir: Nogmaals van harte gefeliciteerd met je kleine grote man! Wat is dat jaar megasnel gegaan he!
    Ik kan me althans nog als de dag van gisteren herinneren dat ik in het ziekenhuis lag etc. Nou zijn het echt al stoere mannetjes :D

Mooie taart en super foto's!

@FB: Goed te horen dat jullie een fijn weekendje weg hebben gehad! Ben je nu ook meer ontspannen? Je was wat gestresst toch de laatste tijd?
    Even er lekker tussenuit is nooit verkeerd.

@Musty: Pfff wanneer doen ze iets wat wel effect heeft? Is blijkbaar ook maar proberen, maar zou wel heeeeel fijn zijn als eindelijk een keer HET middel voor je gevonden wordt.

@Hier: Gisteren bij vrienden op bezoek geweest, heeft Robin gezellig met hun dochtertje van 18 maanden kunnen spelen. Was erg leuk! Ook nog even naar de kinderboerderij geweest, totdat het ging regenen :(
    's Avonds werd hij (na al 4 uur te hebben geslapen) om 12 uur 's nachts wakker en wilde niet meer slapen. Geen idee wat er aan de hand was, maar alleen maar huilen en krijsen. Bij papa was hij wel stil, dus daar uiteindelijk in slaap gevallen. Toen heb ik hem terug in bedje kunnen leggen, en heeft hij de hele nacht weer heerlijk geslapen gelukkig.
    Hij had gisteren wel een stukje kipfinger op, en misschien was dat toch nog wat te vet (liet veel scheetjes...). Voorlopig dus toch maar even niet;)

11. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @luiers: hier ook een meisje met heerlijke luiers;). Gatsie maar ze krijgt er weer een tandje of misschien wel een kiesje bij, want ze kauwt de hele dag op de speen aan de linkerkant en dan duwt ze hem we naar achter aan de zijkant. Dus hier denk ik dat dat de oorzaak is.
    @Mir: een erg leuke en verwende dag dus. Leuk. Ook een mooie taart. Ben nog aan het denken wat we willen. Romée wilt een k3 feestje en ze heeft besloten dat Quinte een bumba feestje krijgt. Vind ik ook wel leuk. En er stond een tijdje geleden een afbeelding van een bumba taart hier ergens. Denk dat die het gaat worden. Moet alleen nog iemand vinden die hem kan maken. Me szusje kan het wel doen maar die wilde hem (geloof 1 maand geleden) al maken, want tegen die tijd is ze 6.5 maand zwanger en dan kan je geen taart meer bakken blijkbaar ;). Maar goed ga anders wel naar de bakker waar ik al jaren ga om een taart te laten maken. Is tie alleen een stuk simpeler.
    @nikske: Hoe is het slapen gegaan?
    @musty: ik hoop voor je dat ze snel iets vinden wat werkt bij je.
    @hier: Hier heb een niet een meisje van 10 maanden die niet wilt slapen, maar 1 van bijna 4. Pppffff: mama ik moet plassen, mama ik moet de poezen nog eten gegeven, mama ik heb pijn in me mond, mama ik heb dorst, mama, mama, mama, mama, mama...............
    Zal ook wel weer een fase zijn..........

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Joepie, we krijgen weer wat geld terug van de Belasting. Het is 270 euro, maar toch weer mooi meegenomen! Vorige week woensdag was de Belastingadviseuse al bij ons langs geweest en toen zei ze dat ik het niet goed had aangevraagd, dat ik niet alle hypotheekrente mocht aftrekken. Dus ik was al bang dat ik heel veel moest terug betalen. Vandaag kwam ze met de berekening, en zei ze dat ze het woensdag fout had, en ik het goed had gedaan:D
    We krijgen dus lekker zelfs nog wat terug! Ik ben blij:D

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Even snel, mini krijg je geen combinatiekorting dan, want dat is toch veel meer?

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Jawel, maar die krijg ik al maandelijks terug, evenals de ouderschapsverlof korting.

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Oei even een emo momentje.. Vreemd zeg deze dagen, een jaar geleden werd ik halsoverkop opgenomen in het ziekenhuis.. Jemig wat was dat spannend, nu een jaar verder zijn we voorbereidingen aan t treffen voor de eerste verjaardag van onze uk. We hebben er allemaal zin in, al is het ook dubbel want vorig jaar was hubbies vader er nog en dit jaar niet meer, schoonma heeft het er ook wel moeilijk mee..

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jorietje: knuf. Is zeker allemaal emo...!

Mini: fijn dat je wat terug krijgt!

Musty: wat ellendig toch allemaal met die baarmoeder! Is er dan nu een ander inzicht dan eerst vwb toekomstige gezinsuitbreiding? Hier water blijven aanbieden, al maanden, maar nu zie ik dat hij ook daadwerkelijk wat drinkt uit de tuitbeker dus wil echt over een maand stoppen met bv. Ik vind hem nu ook echt te groot worden....

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mini, wist niet dat dat kon, maandelijks. Ons mannetje ook maat eens laten bekijken dan want hoewel ik het in één keer goed kan gebruiken is maandelijks nu ook wel heel welkom. Toch z zon honderd per maand...

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Ja dat kan ook maandelijks (vind ik ook wel fijn:)), net als de hypotheekrente aftrek. Voor de inkomensafhankelijke combinatiekorting (en ook voor ouderschapsverlofkorting) kun je het wijzigingsprogramma voor de voorlopige aanslag 2012 gebruiken.

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    jaaaa als het goed is ga ik dat ook krijgen die heffingskorting ofzoiets....of is dat weer een andere??

20. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    @belasting donderdag as voor het eerst met iemand ernaar kijken. Hubbie is lid van de FVN en die bieden het gratis aan. Opzich vind ik het niet moeilijk maar wil toch feedback. Misschien heb ik het altijd goed ingevuld misshcien niet we horen het donderdag.

@Mutsy knuff meid oh oh wat is dat toch!!

@Jorietje klopt hoor ik denk nu ook vaak terug aan een jaar geleden. gaat echt te snel!!

@hier net een mega berg was gestreken. Rive ligt te slapen ze doet sinds een paar dagen 1 slaap per dag. Gaat perfect!

Haar schema: tijden zijn ong.

7.30 uur pap van 150cc water 5 schep melk 6 schep bambix
    10.00 fruit. potje of stukjes vers fruit
    11.30 boterham ook de korst erbij!
    12.15 fles 180 cc 6 schep melk maar gaat niet altijd leeg
    dan naar bed tot ong half 3 // 3 uur
    15.15 rozijntjes/ koekje tuitbeker diksap
    17.00 uur warm eten yoghurt
    19.00 uur fles 180 cc 6 schep melk 2 schep pap
    heel soms 22.30 wakker fles 150 cc 3 schep melk
    te vaak 3.30 uur wakker 120 cc 2 schep melk.

lijkt dit schema op die van jullie?
    ik hoop dat ze de fles van 22.30 en 3.30 uur laat vallen maar ze zal het wel nodig hebben?

Deel Deze Pagina