April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik heb een heel leuk zomerjasje gekregen, krijg regelmatig een zak reservekleertjes van ouders op het werk, vaak met de mooiste dingen dus die pluk ik er voor thuis uit haha. Nu zat er een heel mooi zomerjasje bij, amper gedragen in maat 80. Is wel te groot want ze past 74 nog niet eens maar sla wel een randje om. Doe ik ook met gewone kleertjes nu, want heb heel veel 74 en anders word dat nooit gedragen (is allemaal lange kleding)

Vince, veel succes vandaag lieffie, hopelijk valt het mee!!!

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb voor de zomer altijd een capuchonvest met eventueel een bodywarmer er over. Voor als het regent hebben ze een regenjas.

3. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Demaco veel suc6 met Vince en fijn dat jullie zo verliefd zijn.

Zomer jas Rive dr nichtje is 31 mrt 2010 geboren dus ze schelen 1 jaar en 2 dagen dus alles komt hierheen en mijn nichtje wordt giga verwent dus Rive nu ook hahahha

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Cvm, ik dacht dat Lars erg klein was voor zijn leeftijd, maar Liv is ook niet groot zie ik nu.. Lars gaat nu naar maat 74 en daar heeft ie ruimte in over zeg maar. Alleen de broeklengte is wel goed bij 74..
    Maat 68 past op zich nog wel qua truitjes, maar de mouwtjes zijn dan wat aan de korte kant en 74 is nog lekker ruim..

Ik heb trouwens wel zin om zomerkleertjes voor hem te kopen, ik heb er nog niks van dus alles nieuw kopen, leuk leuk leuk!! Beetje op internet zitten snuffelen, maar er is toch zoveel leuks te koop, binnenkort maar ns met man en zoon gaan shoppen!! In mei gaan we naar Zuid-Frankrijk, dus ja dan moet hij wel zomerkleren hebben :)

5. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Even weer ego hoor (sorry)

Er zijn 7 chalazions weggehaald en is niet zeker of er wellicht nog meer zitten. Hij is enorm boos uit de narcose gekomen. Heeft 45 minuten gekrijst! Voor de operatie 500mg pcm zetpil gehad (stootdosis) en na 30 minuten krijssen na de operatie ook 25mg diclofenac gekregen. Daarna werd hij langzaam rustig. Net 240mg pcm en vanavond ook nog 1. Vanaf morgen 3 keer per dag oogzalf. Ex is net al langs geweest voor hem. Rebecca is bij de opvang en komt vanavond weer. Sander komt ook vanavond dus ik ga nu zo nog even huishouden doen. Vandaar mijn egobericht.

@Zomerjas, ik wil een zomerjasje hebben die regenbestemd is en daarnaast een lekker sweatvest met capuchon. De 1e voor op de fiets en de 2e voor lekker uitstapjes tussendoor ofzo.

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Demaco: Ach arm mannetje, ik hoop zo dat ze alles hebben kunnen weghalen! Dat ex zomaar komt zeg, soms verbazen mensen je toch weer...En heeft je moeder wat van zich laten horen? Fijn dat je het leuk hebt met Sander!!!
    En heb je niu al een moederfiets gescoord?

Jorietje: Ik denk dat Liv de kleinste van de aprilbeebs is, nu 69 cm en 7750 gram. 68 zit nu eindelijk goed pas maar doe dus ook gewoon 74 aan, is dan wel te groot maar sla het flink om haha. Broekjes 74 zijn lastiger want als je pijpjes omslaat rollen ze zo terug. Daarom veel rokjes en jurkjes want die mogen best wat langer zijn en joggingbroekjes.

Liv begint zich nu veel vaker op te trekken en staat ook steviger, is minder bang. Zo leuk om te zien!!!
    Lopen zie ik haar voorlopig niet doen hoor, ze is veel te afgeleid en komt overal waar ze komen wil dus geloof niet dat ze er erg in geinterreseerd is!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Demaco: Dikke knuffel voor Vince!! Arm ventje...

@Cvm: Ik denk idd ook dat Liv wel de kleinste is ja.. En die was bij geboorte toch niet extreem klein ofzo. Lars was 1870 en nu 8170..
    Nu is Lars ook helemaal niet ziek geweest ofzo, een keertje flink verkouden, meer niet en Liv is een beetje aan het kwakkelen geweest toch? Dat scheelt ook wel denk ik

Ach het komt allemaal wel goed met onze kleintje hoor

En staan is hier ook helemaal hot. Met aankleden laat ik hem ook maar staan, s morgens eerst in bed bovenkant aan en dan op de commode schone luier en broek en dan is ie t liggen al weer zat..
    En als ie zn broek uit moet staat ie ook en dan tilt ie zelf zn beentjes al 1 voor 1 op zodat ie uit de pijpjes kan stappen, zo leuk om te zien hoe slim die ukkies al zijn zeg. Jas aan net zo, ik pak eerst zn ene armpje en als die arm door de mouw zit houdt ie zelf zn andere armpje al op zodat die ook door de mouw kan...

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik moet vrijdag weer naar CB, dus weet ik weer hoeveel hij weegt en zijn lengte, ben zo nieuwsgierig!!
    Hij lijkt ineens uit te schieten en bol koppie te krijgen.
    Dus afwachten vrijdag...
    En helaas ook prikjes:(

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Hallo dames, even snel, want ik moet straks werken.

@Mini: laatst hadden ze bij de Primark super leuke zomerjasjes.

@Demaco: knuffel voor Vince, hopelijk gaat het snel weer beter met hem.

@Eten: meestal met de pot mee. Als ik apart iets voor hem maak, dan prak ik het. Hij eet al halve spruiten (of andere groenten) en stukjes vlees uit het handje. Banaan, mandarijn en druiven (door de midden) gaan ook goed.

@Hier: Daimen is nog steeds een beetje onrustig door de drukte van z'n verjaardag. Hij slaapt heel weinig overdag, maar gelukkig gaan de nachten nog steeds wel goed (klopt meteen af ;)). Verder alles z'n gangetje. Vanavond werken en daarna lekker weekend!

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hebben jullie al is aardappelschijfjes gegeven??
    En doe jullie ze dan koken, bakken (olie/boter) of in de oven?

Ik wil m vanavond met ons mee laten eten!

11. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Nog niet, maar ik denk als je ze gewoon in olijfolie bakt en zonder zout dat dit geen kwaad kan. Eet Jesley al frietjes? En ging dit goed?

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Lars heeft een keer aardappelschijfjes (zelf gesneden van de aardappel zeg maar) gegeten uit de frituur...
    Stukjes niet te groot maken en ik heb t hem zelf laten pakken, dan eet ie t makkelijker op als dat ik t aan de vork prik en hem voer..

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    gebakken aardappeltjes in een beetje olijfolie is prima hoor, zie het Liv niet eten maar als je een makkelijke eter heb kan het best.

Jorietje, Liv was bij de geboorte 3000 gram, iets onder gemiddeld (is geloof ik 3500 gram) maar voor 38 weken is het prima lijkt me.

Hier nog steeds diarree bij Livje, maar door het rotavirus kan dat nog wel een aantal weken aanhouden. Vind het minder dat ze daarnaast nog steeds heel weinig drinkt en ook niet veel, vandaag een klein bakje pap, een halve boterham, halve banaan en een beetje rode kool stamppot. Daarnaast wel een fles van 180 maar dat is ook het enige wat ze gedronken heeft. Hopelijk wil ze voor het slapen gaan nog een fles. Zo word ze natuurlijk nooit groot ;)
    Ze is wel vrolijk en lekker bijdehand dus ze doet het er goed op, maar merk dat je als mama toch meer rust hebt als je kind lekker eet en drinkt! (Wat ze altijd deed tot ik stopte met bv, soms wel spijt dat ik het niet nogmaals opgekrikt heb hoor...)

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nou heb net gebakken aardappeltjes gebakken in blue band.
    En worteltjes erbij en stukje snitzel!
    Nou hij heeft gemuld!! Hihi!
    Normaal krijg hij potje of gepureerd en dan van ons soms een stukje.
    Maar hij heeft super gegeten!!

Dus als wy nou eens wat gezonder gaan eten, kan Jesley mee eten :D

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    alina is nu 73 cm en 8080 gram. niet veel bijgekomen sinds de vorige keer.
    Oorzaak is de diarree als sinds vrijdag want ze at wel altijd genoeg.....
    Ik kon als ik wilde over 6 weken even komen wegen dus dat doe ik dan ook graag.....

Drinken doet ze genoeg (6 a 7 x bv per dag plus nog fruithap en sap/water op het kdv, geen idee alleen hoeveel ml ze daarvan drinkt, morgen eens vragen).
    eten is wat minder, vandaag wel 1 snee brood en net 150 gram bloemkool met kaas en ei potje....

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier al vaker aardappelschijfje....in kleine stukje snijden en ze smult er van

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    bezig met een fotoboek... ben weliswaar al bij februari met fotos selecteren die ik erin wil hebben maar volgens mij wordt het een heel dik album.
    Ga ik voor kant en klaar of ga ik voor zelf inplakken...
    (even ter info...die van sems 1e jaar is klaar t/m 1e kerst whahahahaha)

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hier ook bezig met een fotoboek, ik doe het via Albelli. Dit wordt het 2e album, ik heb er al 1 gemaakt van de eerste 3 maanden. Nu dus vanaf 3 maanden tot 1 jaar.. Keus genoeg qua foto's, dus ik kan een leuk album gaan maken!

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik maak normaal alles via cewe. Of Hema. Vooral over de eerste ben ik erg tevreden..... eerst maar eens kjjken op hoeveel fotos ik dalijk zit.

Net even gegluurd bij alina... ligt er rustig bij zonder warm aan te voelen....

20. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Ik maak zelf een foto plakboek van 6 maanden tot 1 jaar :). De eerste maand is al klaar.

Deel Deze Pagina