beetje dochter het entertainen vandaag. Wakker sinds half half 8 ongeveer. Tegen 10 uur gevoed en geprobeerd op bed te leggen, maar ze was het er nie tmee eens. Dus fruit gegeven (hadden daarvoor broodjes gegeten) en ca 10 minuten geleden heeft ze haar boterham op. Ga het dus nog eens proberen..... Nikske... hoe was het gisteren en vannacht?????? Ben erg nieuwsgierig.... wens het je zo toe....
Even snel: Ben vandaag eerder naar huis gegaan van mn werk, want Robin is ziek. Was vanochtend wel naar het KDV geweest, maar na zn slaapje daar werd hij wakker met koorts en was hij rillerig en hangerig. Papa heeft hem opgehaald, en ik ben vanmiddag naar huis gegaan. Ik wil dan toch graag bij hem zijn. Gisteren had hij ook al koorts, maar zolang hij een zetpil krijgt, gaat het goed. Nu is hij ook alweer druk aan het spelen. Van de HA mogen we geen vast voedsel geven, alleen maar pap, melk en sap. Is dat normaal? Niet dat hij nu iets wil eten trouwens..
Achw hopelijk is hij snel beter!! Ik zou gewoon alles blijven aanbieden! Alles wat hij binnen krijgt is mooi meegenomen!!
Hier: Ik baal en voel me k#t!!! Net terug van CB en Jesley is niet aangekomen. Zelfs 60 gram afgevallen na de laatste weging! Ze denk dat t komt doordat tie ziek ik geweest. Maar baal wel zeg!! En ben nu op mn werk! Moest extra werkenm Gelukkig is papa bij m. Maar hij is wel huilerig door zn prikjes
Hoi meiden, Als jullie het goed en leuk vinden, wil ik weer inhaken. Ik had het forum eventjes op een laag pitje gezet omdat ik toch wel erg druk was met een baby, een peuter, een eigen bedrijf, een studie, een huishouden etc. Maar inmiddels heb ik de perfecte combi gevonden met werken en kinderen en Ryan is 2 weken geleden begonnen op de kleuterschool waardoor ik nu weer wat meer tijd over heb. En nu was ik weer een beetje aan het meelezen en dacht wel zo leuk eigenlijk om ook weer is wat te gaan posten. Met Jill gaat het allemaal heel goed. Ze tijgert lekker in de rondte en probeert af en toe al te gaan staan, maar dit wil nog niet echt lukken. Het is een echte meid die duidelijk laat weten wat ze leuk vind maar vooral ook wat ze niet leuk vind. Maar verder is het een heerlijk makkelijk moppie die goed eet en slaapt, dus niks te klagen. Ik las dat de eerste april 2011 baby al jarig is geweest, nog gefeliciteerd, het gaat hard bijna al onze kids alweer 1 jaar. Ik heb echt nog geen idee wat ik haar moet geven voor haar verjaardag..... ze heeft al een oudere broer boven haar met heel veel speelgoed, dus dat hebben we al ruim voldoende. Dus mochten jullie nog leuke ideeen/tips hebben hoor ik dat graag. Vanaf nu wil ik ook weer gaan reageren op iedereen!
Verjaardagskados hier: Van ons krijgen ze samen 1 kado: trampoline van 244. Dit jaar zal Alina er nog niet zoveel aan hebben maar vanaf volgend jaar wel. Van schoonzussen/broer krijgt A. een 3 wieler. S. krijgt lego of boekjes Van mijn zusje krijgt A een ballentent en S.??? Van mijn ouders krijgt A. een aankleedpop en S een brandweerauto vd lego Van schoonouders krijgen we geld voor bij de trampoline en nog een kleinigheidje van elk. Aan de gasten hebben we boekjes, kleinigheidje of bonnen gevraagd. Fb... hier ook niet veel bij gekomen... ook al is het te wijten aan ziekte en cb geen zorgen maakte, ga ik toch over 6 weken voor een extra weging.... Vandaag heeft ze voor eht eerst sindds vrijdag weer goed gegeten. 1 broodje, (fruit nauwelijks) en avondeten bijna 2 bordjes (geen idee hoeveel gram) met een toetje na!!! Gekke bekken trekken... mevrouw heeft het ontdekt haha. Zwaaien... naar alles en iedereen!!!! Kusjes geven... heerlijk!!!!! Nachten... sinds de spuitjes weer vaker eruit, hopelijk vanaf vandaag niet meer..... Minime.. beterschap.... waarom mag je geen vast voedsel geven..... Mannetje is zich nu de hele baard-snor af het scheren hahahaha. Helemaal glad in het gezicht... zal echt vreemd zijn!!!!
Hallo dames; Lees nog steeds regelmatig mee hoor. Reageren komt er alleen niet van. Ben erg benieuwd NIkske hoe het met Naud is. @verjaardag, Hier krijgt ze de fisher price zit en sta giraf knikkerbaan. Wilde eerst gaan voor de puky loopfiets pukylino, maar ja kan ze niet direct mee, dus dat komt van de zomer wel. Nu maar eerst deze. Vind hem zelf zo leuk. Wilde hem ook altijd bij Danique al Ben vanmorgen ook voor de 11 maand controle geweest bij cb. Eline weegt nu 11830 gram en is 77 cm lang. Beide nog steeds in eigen lijn, dus geen problemen. Denk dat Eline de zwaarste baby is van april 2011 Zelf net mijn bril opgehaald. Moet dus even wennen. Verder gaat alles zijn gangetje. Zondag naar K3 met de oudste. Dus leuk leuk
Lucky wat vervelend dat je er na de prikjes weer s nachts uit moet, hopelijk slaapt je meisje snel weer door. En leuk hè dat onze kindjes steeds meer kunnen. Hier ook als ik klap eens in mijn handjes zingt doet ze alle bewegingen fanatiek mee, zo leuk! Alieke oh die giraf kende ik helemaal niet, maar hij is idd wel heel leuk ik ga hem zeker in gedachten houden. En wat een flinke meid heb jij zeg. Ik mag over ander halve week weer naar het CB dus ben ook erg benieuwd.
@Luckey: De assistente van de HA zei dat we geen vast voedsel mochten geven omdat zn maagje dat niet aan kan nu. Ik zou zelf ook zeggen gewoon proberen, maar ja, hubby heeft gebeld met de HA en die wil zich er strikt aan houden. Ik denk niet dat Robin vandaag iets zou hebben gegeven hoor, melk ging er nog maar nauwelijks in. Hij ligt nu lekker in zn bedje te slapen (hopelijk de rest van de nacht...) en ik hoop dat hij zich morgen weer beter voelt. @FB: Kan me voorstellen dat je baalt dat Jesley niet is aangekomen, maar het is goed te verklaren. Misschien kan je anders over een maandje nog een keer terug, net als Luckey? @Alieke: Sooo echt een flinke meid zeg! Wordt ze vaak ouder geschat?
Ff snel alles bijgelezen, maar helft alweer kwijt. Iedereen met onrustige nachten: sterkte! Nikse: hoe gaat het nu?? Hier: deze week 3 dagen gewerkt (di,wo,do) ipv 2 dagen (di,wo), dus dat was even wennen en nu moest ik vandaag extra veel in huis doen, want morgen komt er ook niet van.. Morgen n trouwpak uizoeken voor mijn broeder (samen met moeder en zus). Morgenavond huis versieren en dan zondagmiddag: PARTYTIME!!!
hoi hoi, Alieke, zeker de zwaarste denk ik, maar ze kwam vanaf het begin al snel aan toch? Dus zit wel netjes in haar eigen lijn. Je meisje weegt zelfs meer dan 4 kilo zwaarder dan Liv (7,7 kilo) maar Liv is dan ook de lichtste april baby. Minime, Robin alweer opgeknapt? Ja als mama wil je toch het liefste zelf bij je zieke kindje zijn. FB: Balen dat jesley niets aangekomen is, zelfs een beetje afgevallen. Maar dat is wel wat ziek zijn met ze doet...En bovendien komen ze na hetr eerste jaar sowiezo niet veel aan hé?! (Nou weet ik wel dat jesley 11 maanden is, maar toch...) Mijn neefje was met 11 maanden iets van 9,5 kilo en met 23 maanden 11,5 kilo! Livje heeft nog steeds steeds diarree, soms heeft ze vastere poepluiers en een paar uur larer is het weer waterdun...Volgens de kinderarts normaal na het rotavirus, kan zelfs tot een paar maanden duren vor de darmen volledig hersteld zijn, maar ik baal er wel van. Liv neemt al moeilijk voeding op (groeit al niet geweldig) dus zou het liever anders zien. Maar goed, verder gaat het heerlijk met haar, ze is zo lief!!!! Zelf een minder dagje, na 6 weken kiespijn toch maar naar de tandarts geweest (jaja, heb tandartsvrees) en moet een zenuwkanaalbehandeling En dat is inb het gunstigste geval, als dat niet zinvol blijkt tijdens de behandeling dan halen ze de kies eruit En helaas zit ie net op een plek waar een gat in je gebit wél opvalt...
Ik spring ook weer in meiden! Vorige week ben ik 5 dagen in Londen geweest met vriendinnen en oooh wat heeft dat me goed gedaan. De weken daarvoor ging het weer helemaal niet goed, echt down en dippig.. alleen maar aan het piekeren en moest echt om alles huilen. Ik ben tot de conclussie gekomen dat thuis zitten en het "nieuwe werken" totaal niet voor mij is. Ik heb me hier nog behoorlijk schuldig over gevoeld tegenover Krystian. Ik bedoel er zijn tig moeders die alles ervoor over zouden hebben om thuis te kunnen zijn bij hun kleintje.. maar goed voor mij is het dus niets. Ik had het gevoel dat ik faalde in m'n werkprestaties en als mama ook niet optimaal bezig was. Ook was ik continu moe. Ik heb wel werkoverleg een avond in de week maar verder voor mij te weinig sociale contacten. Soms voelde een dag echt als overleven. Ik zit natuurlijk al sinds de verplichte bedrust tijdens mijn zwangerschap thuis. Dit is in September 2 jaar!Ik heb van de huisarts ook inmiddels anti depressiva gekregen. Ook ben ik heeel druk op zoek naar werk. Eigenlijk ben ik ook aan heel iets nieuws toe en zit ook in een loopbaanbegeleidingstraject. Kortom heel druk allemaal! Met Krystian gaat het fantastisch. Wel is hij een beetje een handenbindertje aan het worden. Toen ik in Londen zat heeft mijn moeder opgepast en die is ook tot de conclussie gekomen dat hij de boel een beetje probeert te terroriseren, ahaha Af en toe is hij echt aan het drammen en bij mij krijgt hij toch te vaak zijn zin of wordt hij te snel opgepakt. Dit zijn allemaal dingen die ik ook wel weet maar de combinatie mijn perfectionisme, goede moeder willen zijn en oververmoeidheid hebben er een beetje voor gezorgd dat ik alles doe om hem te troosten en te plezieren. Ik moet eigenlijk gewoon duidelijk en consequent zijn anders heeft hij het hier straks voor het zeggen. Ik heb eerlijk gezegd nog niets bijgelezen, maar ik probeer het vanavond even te doen. zijn er nog grote dingen die ik heb gemist??
@CVM: He wat naar van die kies! Ik heb ook tandartsangst (moet nog steeds een afspraak maken voor controle...al sinds half januari geloof ik). Hopelijk valt het mee! Ik heb ook ooit zo'n twijfelgevalletje gehad, wat ze uiteindelijk gelukkig hebben kunnen redden met een vulling. @Hier: Voordat Robin ging slapen had hij 40,4 graden koorts! Gaat dus niet beter, het lijkt alleen maar erger te worden Hopelijk slaapt hij goed, en voelt hij zich morgen al eens stuk beter. Als hij morgen nog zo'n hoge koorts heeft gaan we naar de HAP
Hey meiden, haak hier weer even in. Was ziek van de week dus niet veel puf gehad. Maar de lichtdte aprilbaby is denk ik Quinte. Ze weeg 7240gr bij de laatste keer cb. En ik verwacht niet dat ze veel aan is gekomen. @tandarts: ik zeg niks. @huilbaby: hier ook een huilbaby/Verb.refluxbaby. Nu na 10 maanden heb ik een wolk van een baby a;s we maar opletten wat we der geven. @ziek/vastvoedsel: zou der geven wat ze binnen kan houden. Of dat nou vast voedsel is of pap. Zou het van Q zelf aflaten hangen. Heb dat wel geleerd de afgelopen 10 maanden. @verjaardag: hier word het de little people dierentuin. Ze heeft er nog niks aan. Maar dat maakt niet uit. Komt vanzelf. @nikske: hoe is het met Naud? @hier: nou ik ben dus een aantal dagen echt goed ziek geweest. Maar gelukkig weer opgeknapt. Q gaat geloof ik toch echt op der billen door de kamer hoor. Al wilt ze ook wel kruipen maar ze heeft door dat ze op der billen sneller gaat aangezien ze het kruipen niet onder de knie krijgt op een of andere manier.
jeejtje beterschap voor Robin, arm ventje! Ik hoop dat het vannacht een beetje zakt en hij z'n rust pakt en uitziekt. knuffel ook voor jou!
@Titania: Fijn dat je er weer bent, en wat goed dat je er even lekker tussen uit bent geweest! Een beetje tijd voor jezelf is ook echt noodzakelijk hoor af en toe Wat vervelend om te horen dat je je de laatste tijd zo rot voelt. Ik hoop dat je snel een leuke baan vindt, en weer een fijn ritme kan krijgen. Ik ben ook blij dat ik 3 dagen werk, en gezellig met mn collega's kan kletsen en even niet met poepluiers en flesjes bezig te zijn. Voor mij is dit de ideale combinatie zo! Ik geniet nog meer van Robin wanneer ik wel tijd thuis ben. En Robin heeft het hartstikke naar zijn zin op het KDV, dus het werkt voor iedereen perfect! hoe werkt die loopbaanbegeleiding precies? Ik zit er ook al langere tijd aan te denken dat ik eigenlijk iets heel anders wil doen, maar ik weet niet goed wat ik wil doen. EN ik wil dan wel werken en leren tegelijk, zodat ik wel een inkomen houd tijdens de (eventuele) omscholing. Ja, handenbindertjes zijn die kleintjes van ons aan het worden. Robin ook zeg! Sinds een week na onze babymeeting trekt hij zich ineens overal aan op, loopt aan de bank, rond de tafel, en pakt alles wat hij pakken kan! Ons huis is in ieder geval een stuk opgeruimder, want we kunnen iets meer laten liggen haha
Hoe jij jezelf omschrijft, zo voel ik me de laatste weken ook! Eerst af en toe! Nu bijna dagelijks Heb t er net even met mn vriend over gehad, En ga maandag de huisarts bellen! Als ik op mn werk ben, heb ik er totaal geen last van, of minimaal! Pfff weet niet wat ik met mezelf aan moet! Zeker vanavond niet. Toen ik vanmiddag zag dat Jesley was afgevallen moest ik bijna huilenn En sindsdien zit ik helemaal in een dip! Terwijl het nergens over gaat, wat hij eet super goed, en is altijd vrolijk!$dus weet zelf ook wel dat t door zn zieke week komt. Ben bang dat ik overspannen of depri ben Heb dit al eerder gehad door schildklierproblemen. Dus wil sowieso mn schildklier laten testen. Wat voor antidepresiva heb jij gekregen? Ik wil t liever niet, en heb toen ook homeopatische pillen genomen die goed hielpen. Maar nu helpt t helaas niet?!
Gewicht Jesley: Ik mag thuis samen met hhem op de weegschaal gaan staan, en zo beetje bijhouden. Ook mag ik daar binnenlopen en wegen. Ik moet het nu een maand de tijd geven. Als hij dan niet aankomt (of afvalt) dan moet ik meteen even bij haar aankloppen, en mag ik meteen even op gesprek. Ook heb ik een lijst gekregen van de dietist die zij kent. Daar staan tussendoortjes op en t aantal calorien. Kijken of ik dingen kan geven met veel calorien, maar wel dat hij zn normale eten ook nog gewoon blijft eten. Dus ben benieuwd!