Musty... hele dikke knuf. demaco... balen van de zwitsal maar kruidvat eigen merk ruikt toch hetzelfde?? cvm... JIPPIE!!!! lekker bij oma!!!! Hier in de weer met mp. heb de easybase (plus mc) op internet staan. A zit er toch niet in en met een vervolgstoel werkt de easybase niet. Misschien al verkocht.. Komt goed uit want ik heb een mooie tobi gezien haha. Met een beetje geluk kan ik "ruilen". Verder alles rustig. Beide kids in bed zonder protest dus kijken wat het vannacht wordt. MOrgen niets gepland dus desnoods een pyamadagje. Moet eigenlijk alleen naar gemeente eindelijk eens hun id's ophalen....
leuk hé, mp. Hier ook weer aan de handel. Vandaag stereoset verkocht, luisterde toch nooit via dat ding want er kan een usb in onze tv dus zet daar muziek op, mooier geluid. Wil een nieuw tvmeubel van ikea en daar past ie niet in. En het oude tvmeubel word morgen gehaald ook via mp verkocht. Van het geld wat die twee dingen opleveren kan ik zondag het nieuwe meubel gaan halen . Het meubel wat wij nu hadden is grenen met van dat roeste beslag erop maar vind het niet fijn met Liv, die doet steeds dat beslag in dr mond en het is scherp, waardeloos dus.
@Minime, nee geen bekende dit keer. Via een datingsite.. Ik had het eigenlijk afgezworen haha. Hij heeft JP (afkorting) is van oorsprong Limburger en woont nu in Eindhoven, werkt in Roermond als accountmanager. Hij heeft 2 kids, dochter van 5 en zoon van 1,5. Dit was het even in het heeel kort hahaha. @Cvm, jaaaaaa super!! En ook lekker snel al zeg! @Luckey, oh lekker zo'n meevaller! Over kruidvat eigen merk, dat weet ik niet. Ik heb C1000 eigen merk en ik denk dat ik daar maar bij blijf na deze ervaring. Net Vince wakker, dus even naar de kamer genomen. 1 handje is wat gezwollen en rode vlekken. De rest is niet erger geworden.
Moet even een traktatie in elkaar zetten want Liv heeft woensdag dr afscheidsfeestje op het kdv...Maar doe het simpel hoor, als ze 1 word gaan we echt creatief doen. Denk voor de juffen een doos merci en de kindjes een nijntjekoekje ofzo met een foto erop:
He alweer een nieuwe pagina. Mooi dat Liv naar het andere kdv kan. Demaca; wat balen zeg de reactie van Vince op de zwitsal. Hier gaat het niet helemaal lekker. Maandag naar de huisarts geweest. Eline haar longen vol slijm, dus aan de inhalator en neusspray. Ging beter, maar gisteren op het kdv ging het al slechter. Ook de nacht was minder goed en vandaag op kdv weer koorts. Dus ophalen (vorige week donderdag ook al). Dus opgehaald en thuis is ze gewoon vrolijk en met een uur is de koorts verdwenen. Ik gaf dus aan dat ik dacht aan een prikkel die een allergische reactie veroorzaakt bij haar. Al weken namelijk elke donderdagavond als ik haar ophaal een loopneus. En dus koorts wat thuis direct afzakt. Daar heftig hoesten, thuis vrijwel niet. De leidster was dus gepikeerd dat ik dat zei; want "het lag in elk geval niet aan hun". Nou ik ben dus nog veel pissiger. Morgen weer een afspraak bij de huisarst gemaakt om weer longen te luisteren en wil dan ook die reactie even met hem bespreken.
mp... easybase erop. kreeg mailtje wat mijn vraagprijs was. nou ja 75 euro. hij ging even eerlijk zijn en met de verzendkosten 12.50 kwam hij uit op 87.50 en dat maakte dat hij genoodzaakt was toch in de buurt te kijken. hij bracht een bod uit van 70 incl verzend. Dat ding dus op de weegschaal gelegd en hij weegt 9 kilo. dus verzendkosten 6.75. Heb tegenbod gedaan van 80 incl verzendkosten... Wacht nog op reactie..... spannend..... verder raak ik maar niks kwijt daar. nou ja hopelijk dus de easybase, dan gaan de huidige kinderstoel (hema) er ook op en de mc natuurlijk.
Hoi meiden, Ook al aan de handel op mp. Vanmiddag me box opgehaald. Ze zit er toch nooit in. En als en ik zeg als ze ooit gaat kruipen mag ze over de grond, want hoe leuk is het om gewoon lekker over de grond te kruipen ipv van in zo klein hokje. Me kinderwagen ben ik ook aan het verkopen en koop dan een goeie buggy (nuna pepp) tanden: Q begon met een hoektand beneden en heeft binnen anderhalve maand 6(!) tanden
@Demaco: Wie weet wat er uit komt. Ik ken mn man ook via een datingsite, en zo ken ik er nog heel veel, zoals mn zus, schoonzus, goede vriendin, aantal collega's. Echt ongelooflijk eigenlijk haha. Maar kan dus zomaar iets heel moois uit komen @Alieke: Sterkte met je meisje! Ben benieuwd of de HA morgen er iets over kan zeggen. @MP: Ik moet ook nodig eens kijken wat ik op zolder heb staan wat ik kan verkopen. Babyspullen zoals de box en MC doe ik nog niet weg, wie weet komt er nog een kleine ooit @2bg: Robin zit eigenlijk ook nooit in de box. Is de hele dag lekker rond aan het kruipen/tijgeren in de woonkamer. Alleen als ik even naar boven of de garage ofzo ga, zet ik hem tegenwoordig wel even in de box. Sinds kort trekt hij zich op aan vanalles, en valt dan ook nog regelmatig als ik niet oplet, dus ik wil hem dan nog even in de gaten kunnen houden.
meiden ik kijk morgen nog ff aan....anders zeg ik af voor Zondag, voel me niet 100% en dat slaat op bepaalde lichaamsdelen die dan extra gevoelig zijn
@Mikija: Zou jammer zijn, maar als je je niet lekker voelt, snappen we het allemaal hoor. Komt hopelijk snel een volgende keer! @Meeting: Met hoeveel zijn we eigenlijk? 6 ofzo? Dan weet ik hoeveel hapjes ik moet maken
ja baal er ontzettend van hoor, maar als ik me niet lekker voel/slecht in me vel zit....slaat dat meteen op me evenwichtstoornis en me arm.....en dat vindt ik niet verantwoord om te rijden.....en ben er dan ook niet echt bij dus ook niet zo gezellig haha
Sorry girls ik zwaai alleen even, ben al vanaf 4.30uur wakker.. Vanochtend al om 8uur alle boodschappen gaan halen samen met Naud, had 3 boodschappentassen en een kleine dus was nogal een onderneming, daarna thuis gepoetst, toen fysio voor Naud, daarna Naud naar mijn moeder gebracht want ik had cursus van het werk en die heeft tot 21.40uur geduurd, nu moet ik nog alle tassen in gaan pakken voor ons weekendje Zeeland.... Ow en NIEUWS!!!! Naud heeft z'n eerste losse stapjes gezet!!!! Hij stond aan de salontafel, hij draait zich om en stapt zo naar me toe.. Hij had het zelf niet in de gaten en ik schrok.. Toen hij mijn schrikreactie doorhad viel hij op z'n kont
@MiniMe, ik heb zelf ook 2 relaties gehad via een datingsite (en wat dates wat niks geworden is). Toch vind ik het wel doodeng haha! Hij woont ook best wel ver weg.. En in dezelfde stad als mijn ex en/of zijn familie.. Maar ach, mag geen belemmering zijn. Verder komt hij gewoon heel echt over, niet alleen maar lof over zichzelf of goede praatjes enzo. Ben benieuwd. @Alieke, hopelijk kan de huisarts jullie morgen verder helpen. Dit is niet leuk voor je meisje natuurlijk! Sterkte ermee. @Marktplaatshandel, fijn dat het bij jullie zo goed gaat. Hier verkoop ik bijna niks haha. Vince heeft er wel last van denk ik. Al meerdere keer huilend wakker geworden, uit bed gehaald en weer ingesmeerd. Benen zijn niet echt meer rood, nog wel droog. Verder nog wat plekjes op de handen en gezicht.
@Mini, hier ook suuuuuper fan van Weleda weer&wind! @Mir, balen van de slee! Ik heb een keer gehad dat iets niet geleverd werd binnen een week terwijl er binnen 24u bij stond en toen kreeg ik een kortingscode voor 5 van ze..dit was wel zo'n 2jr terug en ik geloof niet dat hun service er op vooruitgegaan is. Half uurtje slaap is wel erggg kort ja, jeejtje. Ik hoop dat morgen beter gaat. Hier ook een periode gehad van hele korte middagslaapjes maar uiteindelijk trekt hij het niet tot de avond en pakt om 16/17 een lange dut. @demaco, aaaiii arme Vince, hopelijk gaat het vannacht goed en is morgen z'n huidje weer helemaal hersteld. Spannend van het daten! @Mikija, jammer dat je je niet goed voelt, kan me het goed voorstellen met je evenwichtsstoornis dat rijden onder die omstandigheden niet aan te raden is. Beterschap! @ Nikske! YAY wat super goed van Naud! een bijzondere mijlpaal! @Alieke, hmm ik ben ook benieuwd wat de huisarts zegt. het klinkt als een allergie op iets op de creche en de leidster lijkt het persoonlijk op te vatten, jammer is dat. @CVM, YES! fijn dat Liv naar haar Oma kan en prachtig kaartje! Livje is een prachtmeis! @ Musty knuffel voor jou. @luckey, vervelend van de zware nacht gister, hopelijk compenseert ze het allemaal vandaag. Wat schattig dat Alina een klein groot vriendje heeft op het kdv! Ik vind het altijd wel bijzonder zo klein als ze zijn hoe sociaal ze kunnen zijn. en yay voor marktplaats! hier al in geen tijden iets verkocht, blijft maar kopen hahaha @FB, aah fijn dat de kachel het weer doet. Hiet slaat hij ten minste een keer per dag uit maar door de warm water kraan te laten lopen is ie weer aan het werk te krijgen. @ Hier.. ik ben de 18e jarig en het enige wat ik voor m'n verjaardag wil is eigenlijk een beetje tijd alleen met mijn lief. Poeh, we hebben altijd een relatie gehad die zo moeiteloos ging en waar alles vanzelf leuk en vertrouwd was, maar sinds Krystian er is draait natuurlijk onze hele wereld om hem. Ik heb de laatste tijd echt dat ik "ons" heeel erg mis. Kan er zelf echt verdrietig van worden(en schuldig tegenover Krystian).. We hebben elkaar natuurlijk in de avonden, maar we zijn ook vaak gewoon beide moe..en al snel gaat ieder iets voor zichzelf doen(lezen, bellen met vriendinnen, op de computer) en dan moet je eigenlijk wel moeite doen om het leuk te maken samen.(film kijken of gewoon bankhangen).. en het is er een beetje ingeslopen dat we allebei die moeite te weinig doen. Dat terwijl we allebei nog echt helemaal gek op elkaar zijn. Ik heb dus nu voor volgende week vrijdag op za een hotel geboekt in Zeeland. Heb er nu al zin in. Ik denk dat we gewoon eens in de twee weken even een vaste "date night" moeten gaan plannen.. concertje pakken, naar de film of uit eten. We deden vroeger elk weekend heel veel en nu eigenlijk haast nooit. Hoe maken jullie tijd voor je relatie?
Musty: knuf Demaco: spannend een date! Mijn kinderarts is fel tegen Zwitsal dus is hier nooit in huis geweest hahahaha Cvm: fijn dat de overplaatsing door is! Lekker dat verkopen op mk! Alieke: ja gek die reactie. Veel beterschap! Luckey: hoop dat je je easybase verkocht krijgt! Ik durf hem nog niet weg te doen hoewel Guus nu in de Tobi zit hihihi Mikija:beterschap! Nikske: bravo voor Naud! Titania: ja lastig dat tijd voor elkaar maken. Dat wordt gewoon steeds moeilijker hier met drie kids. Je bent eigenlijk altijd doodmoe of druk. wij zijn wel bijna altijd samen thuis savonds, dan eten we samen en praten we. Verder gaan we vaak uit eten als de kids al in bed liggen en hebben we een oppas. Drie kids onderbrengen is niet makkelijk dus 1 keer in de anderhalf jaar eens een weekje/lang weekend met elkaar weg. Meer zit er tegnwoordig niet in want logistiek met de kids gewoon lastig. Wij blijven echter altijd heel veel praten en dat is denk ik de sleutel tot het behouden van een goede relatie. Lekker dat jullie even samen weg gaan!
Relatie: het is moeilijk om met een kindje echt tijd voor elkaar vrij te maken vind ik.. Je bent altijd aan het werk, aan het zorgen, aan het poetsen of aan het slapen.. Voordat Naud geboren was hadden we afgesproken om 1x per maand "date night" te hebben, maar ik merk dat dat er niet van komt.. Ik mis Naud te erg als ik hem weg moet brengen en daarbij ben ik vaak blij als ik gewoon al zit! Hier was ik wel al gewend om niet elke avond of zelfs elke dag met vriendlief samen te zijn door zijn werk en zijn 4 sporten, maar soms mis ik wel het spontaan opstaan en naar een restaurant of bios rijden.. Maar gelukkig gaat onze relatie niet minder goed dan voorheen dus ik denk dat het hier gewoon zo blijft gaan zoals het nu gaat