***breekt in*** Hoi Dames, een deel van jullie zouden mij nog kunnen kennen aangezien ik vorig jaar april uitgerekend was Wat leuk dat een groot deel van jullie nog steeds actief is! Ik heb halfverwege moeten afhaken vanwege m'n gezondheid en de combinatie verbouwing. Maar inmiddels heb ik goede medicatie, wonen we in ons huis gaan we voor een 2e Hoe gaat het met jullie kleintjes? We zijn inmiddels alweer een jaar verder... time flies when your having fun ! Wij mogen volgende week Jelte zijn eerste verjaardag vieren, en de voorpret is al begonnen
heb ik bij sem altijd gehad en staat hier als reserve... wij hadden de stoel die je vanaf de geboorte t/m 3,5 jaar kon gebruiken... super ding hoor!
oke, ja hij ziet er op de site goed uit, maar in de winkel hadden ze m niet, ja een maat groter volgens mij
ik vond hem wel ideaal.... maar heb dit keer toch voor de tobi gekozen, in die van de hema zag ze er zo klein uit, die stoel is best breed namelijk....
wat hoger??? hahah echt wel een stuk hoger. heb hem via mp op de kop kunnen tikken voor 60 euro.... net zo duur als die van de hema dus hihi.....
ja groot verschil??? kijk toch handig dat ik dat weer hier zet he!! Nu heb ik iemand die ze alle 2 heeft en dus de verschillen ziet!! Ja weet je....ik ben "bang" met zoiets op mp te kopen, had jij dat niet?
ik vind het toch wel een flink verschil ja.... en eng om te kopen op mp... zou zoiets nooit laten verzenden, wil het eerst zien voor ik het koop. maxi cosi zou ik nooit 2hands kopen maar een opvolgstoel heb ik weer minder moeite mee.... De stoel die wij overgekocht hebben ziet er nog super uit en ik wilde een beschermhoes eroverheen maar eigenlijk si dat niet eens nodig....
Marktplaats.nl > Maxi-Cosi Tobi - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes deze ziet er bijvoorbeeld nog super uit. maar geen idee of het in de buurt is
nee opsturen inderdaad zoiezo niet.....ga toch maar eens neuzen daar dan, heb al 2 hoezen voor een stoel haha
Marktplaats.nl > maxi cosi tobi - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes of deze... gewoon als je gaat kijken even alle standen uittesten of alles werkt.....
Marktplaats.nl > Zeer mooie maxi cosi tobi Magic Rose evt. 2 samen te koop. - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes deze zijn mooi zeg.... boh.....
Heb meteen maar ff naar ha geluisterd haha. Ben lekker uiteten geweest met buurvrouw & onze kids! Mannen lekker werken... Ook al was Jesley er wel bij, toch een heerlijke gezellige avond gehad! Gaan we vaker doen! En als t allemaal doorgaat, ga ik op Zumba
jammer haha.... maar goed was nooit echt goed in aardrijkskunde dus wist even niet of het in de buurt lag... ga mijn bed opzoeken..... bijtanken van gisteravond en vandaag haha
Goed bezig!!!!!! Ik moet ook echt iets gaan doen voor MIJ alleen... maarja ik weet niet wat. breien helpt wel iets maarja hoeveel sjaals heeft een mens nodig he... Zumba lijkt me geen goed idee.... wil niet nog dunner worden dan ik al ben. Verder och gewoon regelmatig uitjes plannen en komt het wel goed.... Zonnetje dat schijnt scheelt ook al heel veel.... Alina heeft zich vandaag zeker 1,5 uur op de trampoline vermaakt met haar grote broer. Lachen gieren brullen die 2 samen. Heerlijk.....
@FB: Goed dat je bij de HA bent geweest, en je meds krijgt voor je schildklier. Kan goed zijn dat als je schildklier weer optimaal werkt, je je ook veel beter voelt! Maar tijd voor jezelf inplannen is sowieso goed EN leuk natuurlijk @Luckey: Gefeliciteerd met Sem! En supermooie taart zag ik op FB! Goed gelukt zeg! Was ie lekker? @Foeske: Welkom terug! Ik ken je nog wel inderdaad Hoe is het met jou en hoe is het met Jelte? Kom gerust weer meekletsen als je zin hebt, gezellig! En voor een tweede? Spannend zeg!! Succes @Hier: Robin staat in de Ouders van Nu Mama is zo trots!!! De meesten hebben het al gezien op FB denk ik. Zelf heb ik de Ouders van Nu nog helemaal niet ontvangen (ben wel lid), maar ik zag het via een link van een vriendinnetje op FB. Ik ben zo verliefd op Robin, dat ik wel eens denk dat een eventuele tweede nooit zo goed zal lukken Hebben jullie dat ook wel eens? (kan alleen maar minder worden of lastiger ofzo bedoel ik)