April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Precies 1 jaar geleden (dit tijdstip) is Jesley ter wereld gekomen:D

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!!:)
    1jaar alweer, gaat zo snel! Maar elke dag weer genieten hoor!

Vandaag een leuke dag gehad!
    Zon werkt ook erg mee :D

Eerst met zn 3tjes ontbeten en kadootjes uitgepakt.
    Toen lekker douchen en aankleden en hup naar Blijdorp!

Eenmaal thuis nog lekker in de tuin, en jesley ook lekker gespeeld.

Zo slapen! Ben kapot! Morgen drukke dag,
    Alles voorbereiden voor Jesleys 1e verjaardags feest zaterdag!!

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mir, das zuur dat er een slag in zit… Hopelijk gaat het grapje niet te veel kosten!

Isra, nee ik ga gewoon even bijtanken van al het harde geklus de laatste weken ;)

CVM, tzit ff nie mee, sterkte!

Ik zeg het niet snel, maar ooo wat ben ik trots op mezelf. Ik heb fysiek veel van mezelf gevraagd en ik sta nog overeind…. Vanmiddag had ik lekker vrij en kon ik mezelf heerlijk uitleven op Jelte zijn kamer :D En al zeg ik het zelf… Het resultaat mag er wezen!!
    Kzal straks foto’s plaatsen op m’n profiel :D Morgen gaan kan ik schoonmaken en dan wordt de kamer ingeruimd leuk, leuk, leuk!

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Boh helemaal niemand wat gepost hier.... haha

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    ja het is wel heeeeel rustig geweest hier vandaag.
    Was een jaar geleden rond deze tijd wel anders :D

Maar ja, het was natuurlijk ook wel heeeerlijk weer vandaag!
    Ik heb verder ook niets te vertellen....moet maar eens mn tas gaan inpakken want morgen op vakantie!!! Pffff heb geen zin, eerst mijn tas en dan nog ALLE spullen van Robin...wat een verhuizing met zo'n baby zeg..

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    we zijn hier allemaal verkouden....zo zielig he die kleintjes......

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoi hoi,

Zooo haha record weinig posten vandaag!!!

De auto is gemaakt, 400 euro lichter maar ben blij dat ik weer veilig rondrij. Blijkt namelijk dat het goed mis had kunnen gaan. Het lekkende onderdeel bleek de radiator te zijn, die is gemaakt en dat viel mee. Verder kwamen ze er bij de garage achter dat het middendeel van de uitlaat gebroken was en tegen de benzinetank aandrukte. De tank stond hierdoor op spanning, als er een scheur ingekomen was hadden de vlammen eruit geslagen. Levensgevaarlijk, dus ik ben allang blij dat ze erachter zijn gekomen want moet er niet aan denken, zie je kind maar eens uit de autostoel te krijgen als de boel brand brrrr.

Nu lekker weekend, geniet ervan allemaal!

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    CVM... dat is geluk hebben dan...
    Wij kwamen er in januari achter dat de remklauw een haarscheur had. Hij had bij hard remmen helmeaal kunnen scheuren en dan hadden we ook een probleem gehad....

Minime... HAVE FUN!!!!

Hier.. vandaag wezen lunchen met vriendin. S is bij kapper geweest en a. heeft intussen bij een vriendje gespeeld haha. Begint vroeg die tante.
    Verder nog een gweldig jurkje van Bakkaboe gekocht en nog een mega stapel bodywarmers van vriendin gerkegen (maat 92 t/m 128 LOL) dus tot ze 4 is genoeg bodywarmer hihi.

Morgen gaat manlief puin uit achtertuin weg brengen en even alles op orde brengen.
    Wil wat plantjes ophangen en alles al beetje klaar zetten voor volgende week.....

Verder even blanco sorry....
    Wat vinden jullie trouwens van dit verhaal:
    -IUI
    -nu in 7e week en HCG van 2800, maar niets te zien op de echo.
    -klachten (pijn, koorts) zijn er niet (tenminste niet zover ik weet)
    -ze moest eigenlijk in ziekenhuis blijven (duitsland) maar is op eigen verzoek naar huis en maandag wordt weer stand van zaken bekeken....
    -ze vermoeden buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar ook dit is niet zeker....

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @CVM: zo das even schrikken zeg, als het probleem van je auto erger is als het leek. Gelukkig was je er op tijd bij.

@Mini: hele fijne vakantie meid, geniet er van! Het weer heb je vast mee ;).

@MiKiJa: hier ook iedereen verkouden. Hoor Daimen ook steeds hoesten door de babyfoon. Heel de dag tissues bij de hand houden voor mezelf en de kleine. Echt vervelend hoor. Beterschap voor jullie.

@Hier: vandaag heerlijk van het weer genoten. Met D een rondje op z'n driewieler gemaakt en daarna nog een klein stukje door het dorp gefietst. Daimen vond het helemaal geweldig en gilde het uit. Ook lekker zwaaien naar iedereen. Vriendlief brengt de fiets morgen even naar een goedkope fietsen maker. Hopelijk is ie snel klaar zodat we grotere stukken kunnen fietsen.

Als afsluiter van deze heerlijke dag lekker dik gedaan met pizza en pasta. Loop ik er van het weekend wel weer af haha.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Luckey, eerste wat ik dacht was buitenbaarmoederlijke zwangerschap....Dat ze niet even gecheckt hebben zeg, met 7 weken is er echt wel iets te zien op de echo en als er hcg aanwezigh is moet het vruchtje toch ergens zijn....

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Fijn dat de auto weer helemaal veilig is. Wel heel eng als je bedenkt wat er allemaal had kunnen gebeuren zeg! Niet te lang bij nadenken..

@Luckey: Fijn zo'n vriendin:) Ik heb vorige week weer een hele zak met kleertjes van mn nicht gekregen. Is al de derder keer dat ik een hele zak vol krijg, dus ik ben superblij:)
    Altijd leuke aanvulling op de collectie.

Je verhaal klinkt inderdaad als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Anders zou er toch wel iets op de echo te zien moeten zijn? HCG van 2800 zegt met niets verder...

@Mir: Heerlijk he dit weer! Ik moest helaas werken vandaag, maar verder niets te klagen, want ik ben om de dag vrij en nu zelfs een hele week vakantie:)
    Lekker ook dat fietsen! Ik ga de komende maanden ook heeeeel veel fietsen met Robin! Gisteren hebben we ook een stuk gefietst. hij lijkt het erg leuk te vinden...lekker aan het kletsen enzo:)
    Heb jij iets voor op het stuur waar Daimen mee kan spelen?

@Nikske: Ben benieuwd hoe het met je gaat...

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik weet trouwens niet wat er vanavond met Robin aan de hand was. Hij was al een beetje chagrijnig toen we hem van het KDV haalden, althans hij leek vooral heel erg moe, beetje zeurderig. Dus om half 8 naar bed gebracht en lekker in slaap gevallen. Maar een half uur later was hij alweer wakker en HUILEN! Ik heb hem maar even naar beneden genomen, maar zodra ik hem weer in bed legde was het weer brullen. Toch maar laten huilen, en nu ligt hij eindelijk weer te slapen. Ik hoop dat dit het was voor vandaag en dat hij nu lekker doorslaapt tot een uur of 9 ofzo;)
    Ben dan gelijk bang dat het begin van een sprong is ofzo...

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Luckey: lekker hoor zo'n zak kleding:D altijd handig!

Cvm: gelukkig is je auto gemaakt! Alleen wat een berg geld weer pfoe!

MiniMe: Heerlijk he fietsen! Ik ben ook erg blij met mn nieuwe fiets!
    Vreemd joh van Robin!
    Misschien oververmoeid? En daarom ook weer wakker worden?
    Hoop geen sprongetje!

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: pfoe wat druk!!
    Vandaag boodschappen gedaan, taart gebakken, cupcakes gebakken, nog wat hapjes gemaakt...
    Pfff ben blij dat ik nu eindelijk zit!!

Morgen ochtend nog schoonmaken, kapper en dan vanaf 14u verjaardag's feestje van Jesley!!!:D echt zin in!!
    (Al ben ik nu helemaal verrot!)

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Lekker op tijd gaan slapen en dan morgen PARTY!
    Krijgt Jesley ook een 'mep-taartje'?

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja hier hetzelfde......jullie ook beterschap dan he !!!

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Ben hier even vlugvlugvlug want er zitten te weinig uren in een dag ;)
    Vandaag chocoladetaart, koekjestaart, sinaasappelcupcakes en koffie cupcakes gemaakt voor Jelte z'n verjaardag morgen. Net de slingers opgehangen en de ballonen opgeblazen. Onze hond vond dit alles maar wat interessant en er zijn al 2 ballonnen gesneuveld... Ben erg benieuwd naar Jelte zijn reactie morgen :D:D:D. Ik sla waarschijnlijk dus ff een dagje over hier :p

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    FB: fijne dag morgen!

Minime: Vreemd van Robin, hopelijk was het iets eenmaligs.. Is er misschien iets gebeurd vandaag wat impact op hem kan hebben?

Beterschap voor alle kindjes en de rest van de families!

Zo vandaag heel veel buiten geweest met Lars. Vanmorgen eerst een schommeltje gekocht, papa heeft m gelijk in elkaar gezet en Lars heeft lekker geschommeld en een lol dat hij had, héérlijk!
    Vanmiddag na zijn middagdutje even naar de markt gelopen, toen even snel een colaatje bij paps en mams gedronken en weer naar huis gelopen. Toen kwam paps het nieuwe (verduisterende) gordijn ophangen in Lars' kamertje. En daarna nog even lekker geschommeld en met Lars op zijn fietsje door de tuin gelopen. Lars was lekker moe vanavond dus hij lag om 19.15u al lekker in bed!

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik haal morgen een slagroomtaart waar hij lekker in kan meppen haha!
    Is toch wel het leukste, lekker kliederen...

Wilde eigenlijk een bijpassende meptaart maken bij de gewone taart.
    Maar dit haalde ik niet meer!
    Ben heel de middag en deel avond bezig geweest met taart en cupcakes enzo.
    Morgen foto's op FB :D

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    O hier een foto van de bumba taart.
    En de cupcakes op de achtergrond..

Niet een hele duidelijke foto (door de huishoud folie)

Deel Deze Pagina