April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Luckey, wat sneu voor je schoonzusje zeg. Misschien is ivf meer een optie (daarbij word het bevruchte eitje toch rechtstreeks in de baarmoeder gebracht?) maar waarschijnlijk is dat niet te betalen...Krom hoor, hoe dat in Duitsland dan gaat...vraag me of of bammoeders het daar dan wel vergoed krijgen...?

Me2: Zo wat een vent heb je zeg!!! Als Liv op de bobbiecar zit komt ze met haar voetje nog niet halverwege de auto, laat staan op de grond haha.
    Mooi manneke hoor!

Titania: Leuk kado! Hoe vond krystian het vandaag? Wij gaan in mei naar de dierentuin in emmen (weekendje landal daar in de buurt, zin in!).

Hier een heerlijke dag gehad, lekker veel buiten geweest. Stuk gelopen naar de kibo terwijl hondje bij de trimmer was maar al voor we er waren lag Liv te slapen in de buggy haha, die heeft er niets van meegekregen. Gelukkig waren szus en neefjelief mee dus waren we er niet voor niets haha.
    Om 1430 kreeg manlief een mailtje van zijn ex dat jongste stiefje om 1600 een schoolvoetbal wedstrijd had waar we dus niets van wisten, dus die is als een gek van zijn werk teruggereden om er op tijd bij te kunnen zijn wat helaas niet lukte, maar de tweede wedstrijd hebben we wel kunnen zien. Kleine man helemaal happy ondanks het verliezen van de wedstrijd haha.

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Hier alles heerlijk rustig. Kheb vakantie en het weer is super! Wat wil een mens nog meer. Heb wel even een lijstje gemaakt met dingen die ik wil doen... Ben bang dat een weekje vakantie te kort is Met m'n nichtje en schoonzus gaat het goed. Gister was natuurlijk haar eerste dag dus beiden waren erg moe en hebben veel geslapen. m'n schoonzus is geknipt dus heb haar aangeraden om op een zwemband te zitten (heb ik ook gedaan na de bevalling), dit is lekker omdat er dan geen druk opzit. Ze heeft de tip meteen in acht genomen, maar had geen zwemband dus nu zit ze op mijn mooie barbie zwemband whahaha

Tanden, Jelte heeft boven en onder 4 tanden en er zitten nu 2 kiezen door. Van de kiezen is hij behoorlijk ziek geweest, was echt zonde!

Tijd verzetten, Hadden jullie kleintjes hier ook zo'n last van?? Jelte had vandaag echt extra slaap nodig...

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    even snel een teken van leven duik zo mn bed is, md is sinds vanmiddag thuis!! hij liep ook nog eens een virus op dus aantal dagen echt slecht, ook aan de sonde gelegen, maar meneertje trok deze er heel snel uit

nu als een gek vanalles regelen voor zn verjaardag

@ titania.... van harte gefeli met krystian morgen!

@ de rest dikke knuffs kom snel weer bijbeppen, maar mn huis ligt zowat in puin :)

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Bij mij werd het juist afgeraden om op een zwemband te gaan zitten.
    Maar juist op stevige harde ondergronden, zoals eetstoel enzo.
    En ik heb echt nergens last van gehad...
    Vaag he, die tegenovergestelde adviezen

5. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1085 titania, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    hier werd een zwemband ook afgeraden omdat de zwelling juist door de druk die er op komt naar een plek wordt geduwd en je met een flink hematoom kan komen te zitten. De druk kan beter overal gelijk zijn.
    Ik heb ook op harde ondergronden moeten zitten. Wat deed dat toch een pijn zeg oeffff..

Ik moet zeggen dat achteraf het herstel me het meeste is tegengevallen van alles. Ik had het echt niet zo verwacht! Ik voelde me daarna ook een beetje "bedrogen" door andere moeders, omdat het iets is waar toch best weinig over wordt gesproken!
    Bevallen was ook heel zwaar, maar achteraf was het ook wel "snel" achter de rug. Ik heb daarna echt 3 weken niet normaal kunnen zitten of lopen en na 6 maanden begon alles "down under" pas semi normaal te worden.

morgen DE grote dag! :cool:

Zooooo gek dat ik precies een jaar geleden volop aan het bevallen was en Krystian er nog niet was! Ik ben met manlief foto's aan het bekijken en ik heb echt wat traantjes moeten wegpinken. Het is zo onwerkelijk. Ik kan me echt geen leven meer zonder Krystian voorstellen. Het is net alsof hij er ook al heel lang is, dat ik hem in herinneringen van jaren terug, vakanties enzo kan inbeelden..Ik ben zo blij dat ik zijn mama mag zijn!

@ Musty, jij ook alvast gefeliciteeeerd!! Ik ben zo blij dat jullie kanjer weer thuis is met zijn eerste verjaardag! :D :D :D

De dierentuin was geweldig! zo blij dat ik een jaar kaart heb en vaker kan gaan, ik heb echt genoten van Krystian's reacties op de dieren. te schattig gewoon!

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Gefeliciteerd krystian en mathieudareau!

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    gefeliciteerd !!!!!!!!!!

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #1088 Me2, 27 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
    Van harte Krystian en MD!!! (lekker dat je thuis bent MD!!)

CVM: ja Guus is onze reus. En dat allemaal op mama's melk! Weet niet van wie hij het heeft....Hij heeft kleren aan van JP toen JP 18/24 maanden was :$ en Fee is nog steeds een mugje met haar 12 kilo en bijna 3 jaar hahahaha
    Wel erg leuk dat jullie nog naar het voetbal zijn gegaan!

Foeske: geen last gehad van de klok!
    Bij mijn eerste ook een knip gehad, maar nooit last van gehad.

Titania: gaaf hoor zo'n abbo op Artis!

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Knip... ging na de bevalling van S altijd scheef zitten heb het toch geweten hoor... manmanman wat een pijn.
    Nu gewoon die hard en was veel sneller genezen.
    Zwemband mocht ik niet eens aan denken van de vk.....

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Hallo dames ik leef ook nog hoor :),

@Krystian en MD: hartelijk gefeliciteerd! Wat een jaar is er voorbij gevlogen he dames. En wat een heerlijke knullen hebben jullie nu. Geniet maar lekker van de dag!

@Luckey: K**** van je szus zeg! Dat is een heftige klap om te moeten verwerken zeker omdat het al vaker mis is gegaan. Leven is soms echt oneerlijk :(.

@Klok uur terug: hier ook niks van gemerkt. Misschien gedeeltelijk ook niks van gemerkt omdat D van za op zo bij opa en oma sliep ;).

@Slapen: Daimen slaapt nu in een mouwloze (winter/herfst) slaapzak met pyjama nog. Merk wel dat hij het nog steeds snel warm heeft, dus binnenkort al de zomerslaapzak opzoeken denk.

@Schema:
    Wakker-boterham met 90 cc melk
    10.30-fruit (meestal uit handje of potje)
    11.00-slapen (heel verschillend hoe lang)
    13.00-2 boterhammen met water
    15.00-koekje met water
    17.30-warm eten (meestal met de pot, ander uit de diepvries, wel vers)
    18.00-toetje
    19.15-180 cc melk
    19.30-slapen

@Rest die ik vergeet: sorry :)!

@Hier: Onze date zaterdag-avond was geslaagd :D. We zijn lekker naar de gracht geweest, (Utrecht) heerlijk gegeten bij de Argentijn en daarna een biosje gepakt. We waren om 0.45 thuis en echt dood op, dus zijn we lekker gaan slapen. Zeker voor herhaling vatbaar, ook omdat het slapen van D zo goed was gegaan bij opa en oma. Hij lag er netjes om 20.00 in (was dus goed moe) en ze moesten hem zondag ochtend om 9.30 wakker maken....HEERLIJK! Zondag verder lekker met z'n 3en de dag door gebracht en s' avonds bij souders Goulash gegeten. Super weekend dus!

Gisteren heel de dag gewerkt en vandaag weer lekker van het weer genoten.

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    BBZ... niet vaker misgegaan maar vaker pogingen iui zonder resultaat en de keer dat er eindelijk een positieve test is hij buitenbaarmoederlijk.... pfffff

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    meiden, even ego, wat een dag (zie club).
    Livje om kwart voor 4 ziek opgehaald bij het kdv, koorts en alleen maar huilen (en dat terwijl het rustig was en oma dus veel tijd aan haar besteedde). Nu met pcm in bedje.

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @cvm: beterschap

@jarige kindjes: gefeliciteerd!!

@klok uur terug: Lars heeft vanmorgen tot 8.15u geslapen, hij werd wakker van mij. Ik had de wekker op 7.30u gezet, maar de wekker stond nog op wintertijd. Ik schrok om 8.10u wakker en moest megahaasten, moet om 8.30u beginnen... ik kwam te laat op mijn werk, werk 13 jaar bij dezelfde baas, dit was me nog niet eerder overkomen, maar gelukkig kon mijn chef er wel om lachen :) Normaal is Lars zo rond 7.30u wakker, maar die leeft ook min of meer nog in de wintertijd, dus daar had ik qua wekker niks aan.. Gelukkig was hubbie vanmorgen thuis, die kon Lars mooi verzorgen en kon ik rapido naar mn werk..

Ik heb een vraagje: Wat is verstandig om qua "medicijnen" o.i.d. mee te nemen op vakantie (voor Lars dan bedoel ik). Uiteraard gaan er zetpillen paracetamol mee en neusspray zoutoplossing. Wat is verder nog aan te raden om mee te nemen, weet iemand dat?
    We gaan half mei naar Zuid-Frankrijk en gaan aankomende zaterdag shoppen, want vooral voor Lars moet er nog e.e.a. ingeslagen worden (zomerkleertjes, zwemluiers, opblaasbadje, strandspeelgoed, petje, zonnebril e.d.)

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Musty, gefeliciteerd en super da tie thuis is!

Zwemband, ik had dat op eigen initiatief zonder overleg gedaan… Alles is genezen hoor ;)

Titania, gefeliciteerd!

Mir, loop je geen 2 uur achter?? Hihi Leuk dat je date zo leuk was! En ist een blijvertje (neehoor grapje ;)

Jorietje, mooie stunt zo met de wekker :D Misschien handig om pleister/tekenset mee te nemen? Maar die kun je natuurlijk ook op plaats van bestemming kopen wanneer nodig…

Hier,
    Weer veel gedaan vandaag (en dat in de vakantie). Vanmorgen op de fiets naar een nabijgelegen dorp geweest om fruit en even ons kersvers nichtje wezen bewonderen. Zoooo mooi die iniminimensjes!!! Vanmiddag visite gehad en druk geweest met het inruimen van onze nieuwe kledingkast :)
    Jelte heeft van z’n oom een babyschommel gehad dus hoop dat we van de week een schommel kunnen gaan kopen nu het lekker weer is!

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    he meiden.....morgen naar het cb...ben benieuwd hoe ze weer gegroeid is....1 nadeel....weer van die kutprikkies

vanmiddag had ze gepoept, nou ze was van voor naar achter helemaal rood.....na badderen ff lekker in alleen d'r badjasje mee naar beneden genomen....hihi gaat de hele tijd goed en we gaan naar boven, ik stap d'r kamer in en ze plast.....FIJNNNNN hihihi

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Pleisters en tekenset gaat zeker mee, dat zit standaard in mijn eigen medicijnkoffertje ;)

En alvast veel plezier met de schommel, wij hebben er ook een en Lars zit voortdurend te gieren van t lachen in dat ding..

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dames gefeliciteerd met de kids ook natuurlijk voor de kids die al jarig geweest zijn!! :D

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    ORS niet vergeten

19. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    ooooooohh meiden, wat een bijzondere dag! Ik ben doodop, maar even de foto's delen. De laatste somt de sfeer van de dag wel helemaal op!:D:D:D:D

20. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    bedankt nog voor alle verjaardags wensen!!:)

de little people "buit" toevallig ook vandaag door de vrouw van wie ik ze op marktplaats had gekocht met de auto gebracht.. hij was echt onder de indruk(ik ook, wat een boel spul haahahha)

driewieler die hij van mijn moeder heeft gekregen buiten aan het testen..

Deel Deze Pagina