April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Titania: wat een leuke foto's, en wat is hij trots zeg!! :D
    Jesley heeft die 3wieler ook gekregen, leuk ding he!!
    Alleen bij ons is die duwstang kapot:(
    We wachten dus nog op telefoontje van de winkel om de nieuwe te halen.... Maar hij word niet meer gemaakt,dus hopelijk nog ergens op voorraad!

Fijne dag iedereen!

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Thnx! Dat is idd een hele goeie tip! :D

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Titania! Leuke foto's, wat een lekker manneke zeg enne die Cars Pyama is héél herkenbaar al doe ik m bij Lars niet meer aan, ik vind m te warm voor nu..

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zo, we zijn weer thuis, 9150 gram en 76 cm!

ik blijf die prikjes K*T vinden....ben altijd blij dat me moeder mee is hihi

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

2 uur achter lopen??? Waarmee?? Snap hem ff niet :$. Sorry (zal wel aan mij liggen hihi). Ja ik denk dat m'n vriend wel een blijvertje is aangezien we al 11 jaar samen zijn :p maar je weet nooit hoe het loopt he?

6. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Titiania: wat is je mannetje verwend zeg, lekker hoor :D. Fijn dat z'n eerste verjaardag (ondanks sfamilie) geslaagd was! Leuke driewieler!

@Luckey: ja ik bedoelde idd dat het zo jmmr is voor je szus na alle pogingen. Is ze eindelijk zwanger, maar helaas bbm :(. Echt sneu!

@MiKiJa: ja die prikjes zijn altijd k**** he? Had ze er veel last van? Ze is wel lekker gegroeid weer hoor.

@FB: hoop dat je snel de driewieler weer hebt, is juist leuk nu met dit weer. Was de duwstang snel kapot gegaan???

@CVM: zal clubbie even lezen en reageren zo :).

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Titania, ziet er gewelidg uit :D

3 wieler, hier ook één aangeschaft, Jelte vind het helemaal super!

Mir, je had getypt dat de klok achteruit moest.. ;)

Hier,
    Ben helemaal gesloopt van m’n fysiosessie blugh… zou het liefst in bed kruipen maar aangezien ze vanmiddag m’n spuiten komen leveren gaat dat um niet worden. Lekker bankhangen dus!

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    3wieler: Hij was al kapot toen we hem in elkaar gingen zzetten.
    De duwstang klikte niet vast met hoogte verstellen, dus schoof meteen weer naar beneden met duwen.
    3wieler staat hier nog, alleen de duwstang is terug!
    Af en toe een stukje buiten, maar niet goed voor je rug haha!
    Hoop dat we snel gebeld worden dat de nieuwe duwstang er is!! :)

Jesley slaapt, na veel protest en een onrustige nacht.
    Dus ik ga even relaxen in de zon!

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Haha ja en volgens mij heb ik dat n.a.v. Mirs bericht ook weer zo overgenomen :D:D

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oh jongens ik ben even helemaal happy hoor.
    Om niks eigenlijk haha.
    Heb even een hele leuke meevallen voor de oudercommissie kunnen regelen. We hebben paas activiteit en we mogen voor de helft vd prijs naar binnen daar whahahahahah.
    Nu kunnen we dus iets extras doen voor de kids.....

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Toch nog een uurtje in slaap gevallen en voel me een heel ander mens :D

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Help!! Ik wil echt afvallen!
    Ben t nu gewoon zo zat!
    Mooie weer komt er weer aan, en mn buik zit altijd in de weg! Bah!
    Lig nu heerlijk in de tuin en zie heel de tijd mn buik en vette benen door mn kleding heen!
    Dus ga morgen beginnen!!

Wil met t mooie weer er "mooi" bijlopen!

Wil naar de 65 kg (of iets minder) en zit nu op 73/74.

Steunen jullie mij???

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ps: voor mn zwangerschap woog ik ook 74, maar voel me nu echt dikker!

(Voor mn ziekte aan schildklier woog ik altijd rond 60/63)

14. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    @ FB, tuurlijk steunen we je meid! Ik weet maar al te goed hoe het voelt om niet lekker in je vel te zitten! Ga je sporten of alleen dieeten?

@ Luckey, yaaay goed gedaan zeg! heel fijn om zo'n blij bericht van je te lezen. Waar gaan jullie met het paas uitje heen?

@ Foeske, fiijjn dat je je wat beter voelt na je middagdutje! ook voor mama's zijn die soms erg goed! ;)

@ Vanochtend naar het consultatiebureau geweest en Krystian is sinds begin december maar 300gram aangekomen, wel 4,5cm gegroeid in de de lengte.
    Ik vond het wel wat weinig, maar ze maken zich er geen zorgen om want toen was hij net iets te dik voor mn lengte(gewicht was op de gemiddelde lijn en lengte was toen -1) en nu zit hij met beide min of meer op een lijn. Hij is nu 9500gram en 74,5cm.
    Bij de prikjes heeft hij heel even gesnikt en verder flink geflirt met de vrouwelijke CB dokter. Al vond hij haar daarna niet meer zo lief. In de wachtruimte daarna, toen we hem aan het aankleden waren liep ze nog langs en hij begon naar d'r te wijzen. We moesten zo lachen, echt zo van "zij was het/zij heeft het gedaan" hahahah schatje

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Zo ben ik even lekker bezig geweest haha, sorry dames, mijn fout :p.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Titania: beetje sporten en meer op mn eten letten!
    Geen crash dieet, maar wil op mn calorieen letten, en proberen elke dag wat meer beweging!
    Met dit mooie weer geen probleem!

17. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Succes met afvallen FB. Ik ben het ook al een tijdje aan het proberen. Ik weeg nu 69 en wil het liefst naar de 60. Voor m'n bevalling woog ik 65 en erna 77. Er zijn dus wel al een paar kilo's af, maar het laatste gaat ZOOOO langzaam. Mijn steun heb je.

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    FB, je kunt het! Ik ben er inmiddels ook 11 kg kwijt, nog 7 te gaan...

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hi meiden, wat ben ik hier lang niet geweest! Ik zie dat Krystian vandaag jarig is, gefeliciteerd Titania!!! Bijzonder hè, om terug te denken aan wat er een jaar geleden allemaal gebeurde en alle gevoelens over de zwangerschap, bevalling en het moederschap die zich op zo'n dag toch opeens aan je 'opdringen'.
    Ik heb natuurlijk nog meer jarigen gemist, allemaal nog van harte gefeliciteerd!

Hier gaat alles goed. Nathan heeft de waterpokken, dat wel. Hopelijk worden het er niet veel meer (het zit nu alleen nog maar in z'n luier-area, dus zal nog wel meer worden ;)) en krijgt hij er geen last van.

Ik heb vrijwel niet gelezen wat ik allemaal gemist heb. Hopelijk geen nare dingen. Zijn er inmiddels meiden zwanger die daar mee bezig waren/gingen? Vast niet, de meesten hadden geloof ik komende zomer of later in gedachten om te gaan beginnen. Maar ja, je weet natuurlijk nooit wat er onverwacht kan gebeuren ;)

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    op het moment zelf was het flink krijsen....maar met aankleden ging het al een stuk beter met haar....ze had afleiding van mijn tashanger hihi
    en gelukkig overdag ook nergens last van gehad

Deel Deze Pagina