@Relatie: Ik merk ook wel dat we minder tijd voor elkaar hebben, maar woensdagavond is sowieso onze 'series'- avond. Dan eten we eerst lekker frietjes, en als Robin slaapt kijken we dan samen Criminal Minds en Flashpoint. Verder doen we bijna alles samen (Robin ophalen van het KDV, boodschappen etc), maar nu wel met Robin erbij. In december zijn we een weekendje weg geweest met zn tweetjes, en dat was wel heel fijn ook! Dat willen we dus minstens 2x per jaar doen. Over het algemeen gaat het heel goed met ons eigenlijk, en ik prijs me elke dag gelukkig met ons gezinnetje! Af en toe zijn er natuurlijk wel irritaties, maar vooral als ik 's nachts weinig geslapen heb Ik vraag me wel vaak af hoe het gaat als we ooit twee kindjes hebben. Hebben we dan uberhaupt nog tijd voor ons zelf? Dat is wel een reden waarom ik af en toe nog twijfel. @Kevercabrio: Kan me voorstellen dat het zwaar valt voor je. Ik zou er nu geen studie bij kunnen doen! Ben blij als ik 's avonds rustig op de bank zit, en Robin slaapt lekker, zodat ik even kan relaxen. @Luckey: Ik zou gewoon wachten op de volgende koper. Komt vast wel iemand die het er wel voor wil betalen. @Meeting: Ik denk inderdaad dat Luckey en ik er rond half 1 zullen zijn. Ik heb er zin in! Had er al over gedroomd vannacht...en dat ik de hapjes vergeten was... Verder ben ik ook benieuwd of ik iedereen goed bij naam noem, of dat ik per ongeluk de forumnaam zal noemen (grote kans haha) @Titania: mooi mannetje hoor! Mooie bruine ogen @zelf eten: Robin krijgt altijd een potje, dus zelf eten is er nog niet bij. Verse banaan kan hij wel redelijk goed zelf eten, en brood kan ook als ik hem stukjes geef. Hij wil wel heel graag zelf eten, want hij zit altijd met zn vingertjes in het bakje met eten... Het wordt tijd dat hij met ons mee eet en gewoon stukjes aardappel etc zelf kan pakken. Pasta is ook goed om te leren denk ik. @Maat: Robin heeft 74/80 in truitjes (hoewel 74 wel vaak al wat strak wordt) en 68/74 in broekjes. Sommige broekjes van 74 zijn nog wat lang. @Musty: Nou lekker, daar heb je dus ook helemaal niets aan gehad! Wat gaan ze precies doen de 23e? En WAUW wat is jullie beer al groot zeg! @Luckey: Om 21.00 uur komt Extreme Couponing op TLC. Altijd wel leuk vind ik En om 23.00 uur Secretly Pregnant, maar dat duurt nog even... @Hier: Vannacht tussen 23.00 uur en 02.00 elk half uur eruit geweest. Steeds was Robin weer even stil, maar net als ik weer in slaap was, ging hij weer zeuren. Uiteindelijk nog maar een keer Dentinox gesmeerd, en toen viel hij lekker in slaap tot de volgende ochtend. Helaas ging om 06.00 uur de wekker alweer Nu dus moe! Zometeen lekker in bad met een tijdschrift, en straks nog wat tv kijken. Hubby heeft een vriend op bezoek, en we hebben Vienetta als toetje, wat hij zometeen komt brengen als ik aan het badderen ben. Goed geregeld Morgen naar mn zus en zwager, ze hebben 1 feb de sleutel van hun nieuwe huis gekregen, dus we gaan even kijken. En dan zondag meeting!
@ luckey..... ik kan tot 12 mnd houden omdat ik mn vriezer op minimaal -20 heb heb een grote magneet plakaat van medela op de koelkast plakken met alle in en outs mbt invriezen bewaren ontdooien ect (errug handig van t werk gehad) ja ik kaart t zoiezo aan bij de anesthesist (schrijf ik t wel goed?) 23ste wordt zoiezo uitgebreid/grondig gecureteerd, alles bekeken en kweekjes ect genomen hij kon en durfde t niet nog uitgebreider te doen de vorige keer omdat ik maar lokal verdoofd was en dat was al alles behalve prettig met curreteren
hoi meiden, ik ben weer bij... Relatie: Hier geen last van, hebben het nog net zo als voorheen. Nu gingen we voor Liv al niet vaak buiten de deur uit en we hebben nog steeds elke avond tijd voor elkaar aangezien Liv al sinds ze 3 maanden is elke avond om 19 uur naar bed gaat en praktisch nooit wakker word tot de volgende ochtend. Wat dagje samen uit betreft: Dat gaan we morgen voor het eerst EVER samen doen!!! Nu is de situatie bij ons anders, manliefs kinderen waren er natuurlijk al toen wij elkaar leerden kennen en als we voorheen een dagje weggingen (pretpark oid) gingen ze altijd mee. Zijn natuurlijk wel eens met zn 2 uit eten geweest voor Liv, maar nooit een hele dag weg. (Hadden na 3 maanden al samen een huis gekocht haha, dus daar gingen al snel alle centjes heen). Morgen zijn we 1 jaar getrouwd en gaan we lekker naar de sauna. Had vorig jaar in mn verlof een vakantieveilingentik en heb dus nog een waardebon liggen voor entree/diner enz. Genieten!!! Liv gaat voor het eerst een dagje naar mn zus, die woont vlakbij de zwaluwhoeve dus ideaal. Wel spannend maar nichtjelief (7) heeft geloof ik al een hele daginvulling gemaakt, die is helemaal gelukkig dat ze eindelijk mag oppassen! kleding: Hier maat 68. Ook vaak 74 aan maar dat is nog wel te groot, sla gewoon een rand om. Zelf eten: Broodje/koekje/flesje kan ze zelf. Hapjes voor ik nog. Ze krijgt nagenoeg alle groente nog gepureerd omdat ze geprakt niet wegkrijgt en heb liever dat ze goed gepureerd eet dan 2 happen grof geprakt eten... Madame is overigens in hongerstaking, nog niet helemaal lekker denk ik...vandaag 3 halve flessen melk op, een broodje, fruit en een paar happen groente. Nouja, ze haalt het wel weer in. Musty: Aii volledige narcose, bah! Naud: WHOOOO KNAPPERD!!!! Hier: Madame heeft het zwaaien ontdekt, de hele dag zwaait ze naar iedereen die binnenkomt/weggaat en zegt dan ook nog "Da Dag!!!" En als iemand "goedzo" zegt gaat ze klappen hahaha.
@zelf eten: soepstengel en lange vinger o.i.d. eet Lars zelf en ook stukjes mandarijn stopt ie nu zelf in zijn mondje. Banaan en peer is te glibberig dat glijdt elke keer uit zijn handje Warm eten krijgt hij geprakt of uit n potje, dus dat voeren we hem nog met de lepel. Vorige week heeft ie (na zijn eigen eten) een paar zoutloze frietjes op, smikkelen dat ie deed (het jengelen aan tafel was gelijk over)
Tja daar zeg je wat. Maar CB en omgeving zeggen dat nachtvoeding een gewenning is en dat je dat niet moet geven . Een baby heeft het nodig en dreumes niet. Onze jongens sliepen vanaf 6&7 weken door dus dit is helemaal nieuw voor ons . Dit gedrag hebben we geen ervaring mee.
Kc: het is absoluut gewenning maar de vraag is altijd of je zin hebt om uren wakker te zijn. Soms dan maar even de makkelijkste weg. Zeker als je toch al moe bent. Kleding maat: boven 86 en onder 80. Mannetje is lang en dun.
Good morning , @Niske: wat een knappe kerel is Naud al dat ie al een paar stapjes zelf heeft gezet . Daimen wil wel heel de dag samen lopen (aan 2 handjes), maar verder nog niet zelf stappen hoor. Komt vanzelf! @Relatie: moet eerlijk zeggen dat we het wel goed hebben eigenlijk. Vriendlief en ik doen best veel dingen apart en alleen, maar dat deden we voor D ook al. We vinden het helemaal niet erg om ieder z'n eigen dingen te hebben. Elke avond kijken we wel samen tv als meneer op bed ligt en in het weekend is lekker met z'n 3en luieren echt wel een hobby haha. Sexleven heeft helemaal geen andere wending tot nu toe , dus dat zit wel goed! Wel wil ik echt vaker dagjes weg enzo plannen hoor. Dat doen we echt te weinig eigenlijk. @Kleding maat: rompers 74-80 (Hema zijn dan iets te ruim, maar Zeeman weer iets te strak ) broekjes 74 en shirts/blousjes 80. @Titania: heerlijke foto van je knappe kerel . Ik sms je morgenochtend even om te kijken of alles op schema loopt . @CVM: van harte gefeliciteerd met je trouwdag, geniet van jullie dagje samen! @Zelf eten: eigenlijk eet meneer alles zelf, behalve z'n avondhap die geef ik hem liever anders wordt het een groot kliederboel . Hier wel alles geprakt inmiddels hij vind grove stukken eten wel erg lekker. Hij krijgt ook af en toe een frietje van papa en mama als wij ze eten. Maar beperk het wel hoor, anders zou ie rustig een hele berg frietjes eten . @Musty: pffff even geen woorden, dikke knuf voor jou! @KC: respect dat je nog een studie volgt bij je drukke gezinsleven. En dan heb je alle recht om hier even stoom af te blazen hoor. @Hier: vriendlief moest vanochtend 7.30 eruit. Ik ging mee naar beneden, want ik was ook wakker geworden. Koffie gezet voor vriendlief (en zelf beetje krantjes door gebladerd), aangezien D meestal tussen 7.30 en 8.00 wakker wordt had het toch geen zin meer dat ik weer naar bed zou gaan. Maar meneer slaapt nu uit of zo denk ik . Ligt nog lekker te tukken. Ga zo even bij m kijken, anders kom ik straks weer niet uit met z'n ochtend slaapje. @Meeting: aangezien er niet zo veel komen vinden jullie het goed als ik het alleen bij spekkoek hou? Ik zou eigenlijk ook een salade maken, maar weet niet of het gaat lukken i.v.m druk weekend. Bovendien zag ik op fb dat Luckey heerlijke sandwiches kan maken . Zijn we met 5 of 6? CVM kwam jij nog?
Even ego.. beetje spits hier haha. Ga straks reageren. @Zelf eten, hier vooral broodkorst, koekjes enzo. Broodstukjes probeert hij altijd maar stopt alles naast zijn mond. Dus dat valt steeds. Dus hij probeert er 1, de rest doe ik zelf. Als die ene goed gaat probeert hij een 2e enz. @Relatie, was hier hetzelfde.. Voor die tijd geen contact en na die tijd geen contact. @Kledingmaat, rompers 74-80 is krap aan het worden maar 86-92 is wat ruim. Bovenkleding 80-86 en broekjes 80.
Meeting... ik maak 3 of 4 soorten sandwiches en waarschijnlijk veel te veel maar och... ze zijn zo lekker he..... Melk/Musty.... ga die magneet even bestuderen dan haha.... heb laatst nl melk weggegooid wat waarschijnlijk niet eens nodig was dus.... Ik houd nl 6 maanden aan. Diepvries van ons is 6 lades dus gaat 1x per dag open voor vlees eruit te halen. Temp in onderste lade is -22 zie ik net. Nachtvoeding... vanaf een bepaalde leeftijd echt gewenning. Sem heeft die gehad (wel maar 1x) tot 1,5 jaar haha. Maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad toen. Nu moet ik er gemiddeld elke 3-4 uur uit en dat vreet. MAAR overdag drinkt ze slecht/onrustig en snachts dus heel goed dus ik probeer ze maar te accepteren. Ze heeft de voedingen nog nodig denk ik dan maar. BV... gezien de onzekerheden had ik in eerste instantie besloten om met 1 jaar af te gaan bouwen, maar meteen komt dan het schuldgevoel op zetten. Maarja misschien als ik joghurt verdund ga geven dat de vraag snel over is.... Durf nl niet zo goed met ander drinken te beginnen. Klinkt dat nou niet gewoon dom.... zo voel ik me nl haha
Ik heb je raad opgevolgd. 3 uur werd ze weer wakker fles 150 had ze zo leeg en daarna tot half 8 doorgeslapen. Hubbie heeft me laten liggen dus heb heerlijk tot half 9 op bed gelegen
Luckey: waarom durf je niet met ander drinken te beginnen? KC: wat een slecht advies van mij hihihi maar wel fijn dat het hielp! bij onze oudste ook tot 14 maanden gehad en is echt gewenning, maar als ze daarvoor en daarna gewoon tukken, heeft het mijn zegen! Mijn andere twee waren ook echt altijd en nog steeds aan de magere kant dus vond het ook daarom niet z'n probleem. Hier is Guus zijn 16.00 uur melk aan het laten vallen maar heeft de afgelopendagen bedacht dat hij dan opeens rond middernacht nog even wil tanken hahahaha. Ik zit er ook niet zo mee. Daarvoor en daarna slaapt hij als een roosje. Mir: Guus slaapt als hij niet naar de oppasmama gaat altijd tot circa 10.00 uur uit smorgens en krijgt dan pas dus z'n ontbijt. Het ochtendslaapje vervalt daardoor meestal ook maar schuif dan verder alles op.
Bang dat bv keldert. Of dat ze dan overdag helemaal niet meer bij mij wil drinken maar s achts meer. Is gewoon ingebeelde paranoia van mij hoor....
@CVM: Van harte met jullie trouwdag!! Geniet ervan vandaag! @Kevercabrio/Me2: Hmmm misschien moet ik Robin 's nachts ook wat melk geven, hij wordt regelmatig wakker namelijk. Maar ik dacht ook dat het nu niet meer 'mocht'. Maar als hij dan nog maar 1x wakker wordt, en de rest van de nacht lekker slaapt, dan teken ik ervoor De laatste dagen is het voornamelijk tandjes denk ik, want zodra ik Dentinox heb gesmeerd, slaapt hij weer lekker door. Weet iemand hoelang Dentinox werkt? Als hij om 20.00 uur gaat slapen, smeer ik namelijk altijd wat, maar hij wordt standaard tussen 00.00 en 01.00 weer wakker. Weet niet of dat in zn 'ritme' zit, of dat de Dentinox dan misschien is uitgewerkt... @Lopen: Robin nog niet hoor. Wel druk met staan aan de box/aan tafel/aan bank etc, maar stapjes zetten heeft hij nog niet zo goed door. Ach alles op zn tijd. @Mir: alleen spekkoek is ook goed hoor Ik denk inderdaad dat we sowieso met veel te veel eten zitten! Ach, heeft Musty ook nog wat voor maandag toch?
Gisteren had vriendlief heel boos opgebeld naar bol.com omdat de slee nog steeds niet binnen was :x. Bleek dus een sorteer fout te zijn waardoor ze dus de verkeerde slee naar ons opgestuurd hadden en dus weer terug ging naar hun. Daarom duurde het zo lang . Krijg ik em dus net binnen MOET NIET GEKKER WORDEN! Ding ziet eruit!!! Niet normaal 2e handse van de kringloop is nog beter. Wat een drama zeg, geen verpakking, niks, mega veel krassen ed (duidelijk meerdere keren gebruikt) . Alleen een enveloppe met acceptgiro onderop geplakt . Ik dus weer bellen naar bol.com " sorry mevrouw er is echt iets goed mis gegaan"!!! Afijn, nu mag ie gelukkig kosteloos retour gestuurd worden binnen 14 dagen. Das maar goed ook haha!
@Mir: Wat een gedoe zeg! Je zou er haast geld bij toe moeten krijgen voor al dat gedoe! Maar in the end...nog geen slee dus Nou ja, het scheelt dat er ook geen sneeuw meer is...
Ja zou haast geld vragen voor alle keren dat ik voor niks thuis heb zitten wachten haha. Wel jammer hoor had zo graag met D willen sleeen. Naja volgend jaar beter dan maar?!
oh balen zeg... wat een slechte service. hier gelukkig nog nooit pech gehad met ze. gisteren nog een boekje besteld over gelukspoppetjes haken en vandaag binnen gekregen.... net weer iets vreemds met s.. hij was boven op zolder met papa en ging naar de wc. daarvan terug weer met de lego spelen en opeens begon hij te huilen. "ben ik net naar de wc geweest en zit ik met de lego te spelen, komt er opeens weer plas". broek nat dus. eenmaal beneden zei hij tegen mij (was het strijken) dat hij van papa een andere broek aan mocht. ik dus vragen waarom. ja omdat ik geplast had in de broek. waarom dat dan, hoe kan dat??? kreeg ik niet echt antwoord op. waarom vertelt hij mij niet wat er nou gebeurd is..... waarom is onze relatie zo verstoord... sinds wanneer is dit..... snik
meiden effe kort wie komen er nu morgen weet van deze personen zeker dat ze komen Luckey Minime Mir Titania FB ikzelf (duh ) en verder?? dan weet ik hoeveel stoelen ik bij moet zetten