April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik heb mijn creaties tot nu toe bij mijn profiel gezet...
    Is wat makkelijker te bekijken....

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ Mir... wat super van D :D
    whahaha hier kriebelt t ook gigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    maar t gaat nu echt nog niet

3. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal

Vandaag is het voor mij precies een jaar geleden dat ik voor de 2de keer moeder mocht worden. Wat is de tijd gevlogen. Ook nu ben ik weer onder de indruk van het eerste levensjaar en voel ik opnieuw dat dubbele gevoel; "jee! 1 jaar...........maar, dag baby......"
    Ik dacht dat het bij een tweede wel minder zou zijn, maar niets is minder waar.

Ik lees zo nu en dan nog wel eens mee en wil al jullie kleintjes nog van harte feliciteren met de eerste verjaardag en voor de ukkies die later in de maand jarig zullen zijn, ook alvast mijn felicitaties.

Dames ik wil jullie bedanken voor de tips, verhalen, foto's van jullie prachtige kindjes en nog veel meer!

Hier nog even een paar foto's

4. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uitnodiging

5. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gister

6. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag, haar dag!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @ongi: 9 wk na bevalling en daarna netjes elke maand, alleen de afgelopen 2x iets te kort achter elkaar, "hoop" het nu een dezer dagen weer te worden, dan gaat t weer volgens schema

@eieren eten: Lars eet ze wel ergens doorheen geprakt, maar als ik m zo n stukje geef, werkt ie t gelijk zn mond weer uit..

@kriebels: hier ook kriebels voor een 2e kindje, maar mn verstand zegt dat we nog even moeten wachten tot Lars ietsje ouder is (er vanuitgaande dat het wat sneller gaat dan bij Lars, anders kunnen we nu maar beter gelijk gaan dokteren...)

@vandaag: eind vd middag lekker naar de mac geweest, Lars heeft heerlijk frietjes zitten smullen, zó leuk!

verder ff leeg..

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Mooi taartje weer! Ik heb er ook weleens aan gedacht om spulletjes ervoor te kopen en dan aan het bakken te gaan, vind ik ook erg leuk...maarja iemand moet het ook nog opeten he;)

@musty: Soooo heb je weer even flink bijgeschreven zeg!
    Nog geen goed nieuws/vooruitzicht wat betreft je BI dus:( Wisten ze maar duidelijk te zeggen wat het was, dan konden ze gerichter iets doen

Leuke foto van beertje!

@Mir: Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En WOW wat knap van Daimen!

@Kriebelen;) : De ene dag wel de andere dag absoluut niet! De afgelopen zo druk geweest met onze zieke Robin, dat ik niet aan een tweede moet denken! Ik weet wat we nu hebben met ons drietjes, hoe gelukkig we zijn, dat we het financieel allemaal goed aan kunnen zonder al teveel aan te passen etc. EN nu hebben ook nog tijd voor onszelf en ons twee, wat ook heel belangrijk is. We zijn er dus nog steeds niet uit.....voorlopig in ieder geval niet, misschien dat ik er eind van het jaar wellicht anders over denk.

@Fleuri: Gefeliciteerd met je dreumesmeisje!
    Wat een mooi dametje is het! :)

@Hier: Vandaag ging het alweer best goed met Robin. Vanochtend was hij weer lekker vrolijk, en heeft goed gegeten en gedronken.
    Helaas tijdens zn slaapje een 'diarree-aanval' waardoor hij helemaal (letterlijk tot zn nek, hele rug en buik incl) vol zat! Dus gelijk van bed in bad, lekker opfrissen. De rest van de dag geen diarree meer gelukkig. Samen met schoonmoeder en Robin een heel stuk gewandeld. Het ziek zijn lijkt zo goed als over te zijn, hij heeft nu alleen nog erg veel last van zn voortandjes die doorkomen. Vanmiddag kreeg hij een Kaiser broodje van oma, waar hij heerlijk op heeft zitten knagen:)
    Hopelijk gaat het morgen ook goed met hem, dan kan ik eindelijk weer eens naar de stad wandelen. De afgelopen dagen veel binnen gezeten, en dat heb ik ook wel weer gehad:(
    De tuin schiet ook goed op! Het terras is al gelegd, en ook Robin's speelplaats (met rubberen tegels) is gelegd. Morgen veel puin ruimen, en daarna kan het gazon gelegd worden:)

9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Fleuri: Mooi meisje zeg! Gefeliciteerd...

----------

OW ja ik zie dat het 9 april is, op deze datum was ik vorig jaar uitgerekend...

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Veel bijgeschreven zeg! Ga maar eens reageren haha

Musty: zo wat een reactie's hihi!
    Balen zeg van MD dat t nogsteeds niet beter gaat, arm ventje!
    We super foto met zn taart!

Jarige: Gefeliciteeeerd!:D

Mini: gelukkig gaat t al iets beter met Robin.
    Zielig he dat overgeven:(

2e kindje: Hier zeker wel kriebels, maar wil nog wel even wachten.
    Een klein leeftijdsverschil lijkt me super, maar denk dat ik t zelf te stressvol vind, dus lekker even wachten.
    En ondertussen tijd om vriend "over te halen".
    Maar krijg steeds meer de indruk dat hij het echt niet wilt!!
    En ik wil zooo graag een 2e en misschien wel 3e zelfs!
    Praat er veel over met m, maar hij vind Jesley soms al moeilijk om. Voor te zorgen als ik werken ben, daar kan hij maar niet aan wennen zegt hij :(

Mir: super he van Daimen!!:D:D

Luckey: verslavend he taarten maken haha!

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Fleuri.... je post klinkt een beetje als afscheid.... je blijft toch nog wel schrijven he????
    Maar wat een mooi meisje heb je zeg en wat een haartjes heeft ze al....
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Kriebels... hier absoluut niet... ik geniet 100% van mijn meisje en ook van mijn grote vent (als hij tenminste niet met me in de haren hangt)...
    Baal wel dat het echte baby weg is, maar zou het toch niet over willen doen......

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: het gaat eigenlijk heel goed! Jesley is zo lief en makkelijk...
    En houd zich zelf zo leuk en lief bezig met spelen!
    Is niet zo heel erg aanhankelijk meer aan mama...
    Weet nu dat t gewoon testen was, dus lekker negeren die nep huiltjes;)
    Ook is hij helemaal verslaafd aan bumba kijken.
    Sochtend doen we altijd samen kijken op de bank, zo lief!
    Maar o wat word hij ineens een grote jongen, echt geen baby meer.
    En hij lult heel de dag de oren van je kop!
    Allerlei klanken en worden op zijn manier, schattig!
    Ook wijzen met zn wijsvinger en dan van alles zeggen hihi

En zodra hij muziek hoor: dansen!!

Ben zo trots op m! Love him!!

Nikske: iemand nog iets gehoord van haar?? :(

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Herkenbaar van je vriend. Van hubby hier hoeft het ook niet. Hij is gelukkig met wat we nu hebben. Toch denk ik dat hij ook nog niet helemaal zeker is, want hij zegt ook weleens uit zichzelf: '...als we ooit een tweede krijgen..' en '...is een leuke naam voor een kindje'. Dus hij denkt er wel over na denk ik. Qua verzorging komt toch het meeste (zeg maar bijna alles) op mij aan, dus daar zal hij niet veel extra last van krijgen bij een eventuele tweede. Het lijkt mij gewoon heel leuk, behalve in tijden van 'sprongetjes' en wanneer ze niet willen slapen of ziek zijn. Maar ja, dat is op een hand te tellen eigenlijk...

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Haha dat wijzen en vanalles roepen doet Robin ook altijd! Zo grappig. Ben altijd heel benieuwd wat hij allemaal bedoelt;)
    Ik loop vaak met hem door het huis en dan benoem ik alles, en hij maar wijzen naar alles:)

@Nikske: Ben ook benieuwd hoe het met haar gaat....niks meer gehoord

15. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel!
    Als jullie het "goed" vinden dat ik sporadisch iets schrijf, dan is het geen afscheid.
    Ik voel me een beetje 'ego' dat ik niet de tijd heb/ wil nemen om het allemaal zo zorgvuldig bij te houden.

mooie taarten maak je!

16. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jou mannetje mag er ook zeer zeker zijn!
    Die ogen en die wimpers...
    Je stond ook in Ouders van Nu toch?

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    nikske... nee ook niets meer gehoord.
    denk regelmatig aan haar, maak me best zorgen zo....

kindszorgen... vandaag weer vaak in de haren gehangen met S. Op zulke momenten denk ik wel eens, vroeger was het simpeler maar veel ben ik ook gewoon zelf schuld.
    Beetje moeilijk uit te typen zonder een boek te schrijven haha... ben niet goed in het beknopte

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    fleuri... thanx voor het compliment...
    nee hoor, schrijf maar mee als je tijd hebt... ik ga overdag de laptop ook dicht laten als de kids thuis zijn, ze lijden veel te veel onder mijn verslaving.
    Ga leren om samen met ze te spelen, vooral met Sem.....

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    fb... jij hebt toen zulke leuke cupcakes gemaakt.. hoe creatief ben je met taarten dan????

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    DANKJE:) klopt hij stond in de Ouders van Nu. We zijn ook super trots op ons mannetje:D

Deel Deze Pagina