Musty, Hoop niet dat het bechterew is . Kweet namelijk dondersgoed hoe dat voelt! Bij mij zit het in mn bekken t/m mn nek . Hoop dat de spuiten helpen, zoniet de moed niet opgeven hoor! Heb ik ook nie gedaan!!! Sterkte meis Mir, wat een mijlpaal! Das nog eens extra genieten Luckey, wat leuk om te zien zeg die taarten! Zou er zelf geen geduld voor hebben Fleuri, Wat een leuke fotos en natuurlijk ook jij nog gefelicteerd! Tja time flies when your having fun Gewoon af en toe blijven schrijven hoor, leuk! Eieren, Jelte vind het ook heerlijk, maakt hem ook echt nie uit of ze gebakken of gekookt zijn kriebels, verstand zei hier ook eerst wat anders (naast de kriebels) maar inmiddels zijn er wat omstandigheden die mn verstand maar even op 0 zetten FB, lijkt me moeilijk om zelf die gevoelens te hebben (al is het nog niet iets voor nu) en je vriend anders in dezelfde situatie staat! Hoop dat jullie er uit komen samen idd nog niets van nikske vernomen... Hier, Gistermiddag heerlijk geluncht bij schoonouder en vanaaf heerlijk gegeten bij mn ouders. Vanmorgen de dieren op mn werk wezen voeren en mn nichtje van 3 meegenomen. Ze vond het helemaal geweldig en wij natuurlijk ook
Ik vind t ook best moeilijk hoor! Want voor mij is ons gezinnetje nog niet compleet... Zou heel graag een 2e of zelfs 3e willen! Ik hoop dat we er in de toekomst wel uitkomen, Maar denk dat hij het nu zegt voor bescherming, dat ik niet te hard van stapel loop en nu al een 2e wil! Ik hoop het in ieder geval wel, want als hij t echt niet wilt, Zal ik t heel moelijk mee hebben denk ik. Maar ik vind wel dat hij er achter moet staan, anders vind ik t ook niks! Hier komt de verzorging ook t meest op mij neer. Behalve als ik moet werken, en hij vrij is, dan gaat Jesley niet naar opa en oma natuurlijk en blijft hij bij papa. Maar dit is gemiddeld 1dag per week... Wel wil ik dat we het ook een beetje samen doen als we samen thuis zijn. Dit gaat steeds beter! scheelt mij hoop stressigheid!
Moet wel een beetje lachen, want met 2/3/4 zijn die lastige dagen, ziekte sprongetjes nou niet bepaald minder. Ze worden nooit tegelijk ziek en zijn altijd lastig als de ander net lastig is geweest hahahaha je zal dus vaak continue bezig zijn met af en toe een soepel weekje hahahaha is heel leuk hoor al die kids maar lichamelijk en geestelijk wel redelijk slopend en dan hebben we ze nog niet eens groot gebracht..... Je moet er samen wel echt achter staan anders is het een enorme zware kluif... Hier super verjaarsweekend gehad. Guus is opeens echt gewoon een vent. Veel praten en wijzen. Drinken aan de borst mist hij verder niet en heb nog wel melk maar geen stuwing gehad dus denk dat het nu rustig opdroogt.
Goedemorgen, @Fleuri: alsnog van harte gefeliciteerd met je mooie meisje. @FB: her ken wel een beetje van wat je schrijft. Vriendlief wil ook (voorlopig) geen tweede omdat hij vindt dat het zo al zwaar genoeg is haha. Toch praat hij ook vaak over het feit dat hij het geweldig zou vinden als de tweede een meisje wordt . Beetje tegenstrijdig haha. Hopelijk trekken die mannen van ons nog bij . @Eieren: ik durf ze stiekem nog niet te geven i.v.m D's kma verleden. Ze kunnen dan ook heftig op ei reageren. Moet het binnenkort toch echt eens uit gaan proberen, anders weten we het nooit zeker natuurlijk. @Hier: vannacht een niet al te beste nacht gehad en ook vrij kort. We hadden ons voorgenomen lekker vroeg naar bed te gaan, dus tegen 21.00 lagen we er al in. Om 21.45 schrok Daimen wakker. Helemaal overstuur. Vriendlief had m eruit gehaald en bij ons gelegd, maar toen ging D spelen . Vriend hem weer terug gelegd maar toen was het weer krijsen. Aangezien vriendlief vroeg moest beginnen heb ik Daimen maar naar beneden mee genomen en hem daar een klein flesje melk gegeven. Schone luier en toen toch maar weer naar bed. Gelukkig viel hij vrij snel in slaap, maar ik helaas niet. Om 3.00 moest vriendlief eruit en toen liet hij in de badkamer iets kei hard vallen en ja hoor, toen schrok meneertje weer wakker. Natuurlijk weer ontroostbaar. Na een half uur met hem gelopen te hebben toch maar terug gelegd en toen heeft hij geslapen tot 7.45. Maar ik viel zelf pas tegen 4.30 in slaap , dus jullie kunnen je wel voorstellen hoe ik me nu voel. Ben helemaal gesloopt. Duik er straks weer tegelijk met D in denk ik, even bijtanken anders wordt het vechten tegen de slaap hahaha.
@hubbie/2e kindje: hier een hubbie die zeker wél een 2e en misschien zelfs 3e kindje wil... Maar nu nog even niet @Mir: sterkte vandaag, pff wat zul jij je gesloopt voelen zeg...
FB, De tijd zal het leren Wel goed dat jullie al meer samen doen en het jouw een hoop stress scheelt! Scheelt waarschijnlijk ook een hoop in de frustraties naar elkaar toe Me2, super dat het weekend zo geslaagd was! Mir, groot gelijk dat je even samen met D een middagtukje doet Hier, Moet zo naar de oogarts en heb geen idee wat ze allemaal gaan uitspoken maar ik mag niet zelf naar huis rijden Lekker handig! Heb mn moeder dus maar opgetrommeld als privé chauffeur Ben benieuwd . Jelte gaat iig bij mn schoonmoeder slapen zodat ik er wel makkelijk om kan als hij wakker is (woont naast ons) en hoop maar dat het meevalt!
@Foeske: Je krijgt waarschijnlijk druppeltjes in je oog waardoor je pupillen verwijden en je wazig gaat zien. Dat krijg ik althans altijd bij de oogarts, en dan mag je inderdaad niet meer rijden.
Haha kan me voorstellen dat je een beetje moet lachen. Jij bent natuurlijk ervaringsdeskundige en weet wel beter Ik wil ook alleen aan een tweede beginnen als hubby er echt helemaal achter staat (sowieso lijkt me dat logisch), want ik zal wel wat meer hulp nodig hebben. Ik heb tenslotte ook maar 2 handen en 2 ogen Maar wat ik wel denk (correct me if I'm wrong..) dat als je twee (of meer) kindjes hebt, ze wel meer zelf met elkaar spelen en spelletjes doen etc. Als je maar een kindje hebt, 'moet' je als ouder denk ik veel meer meespelen en daar heb je het dan wel weer drukker mee. Of zie ik dit verkeerd?
Mijn ervaring hierin is dus heel anders. Sem kon zich altijd heeel goed bezighouden en sinds ik 2 kids heb, eist hij zijn aandacht op. Negatieve manier..... Dat samen spelen komt wel langzaam maar tot nu tot niet echt aan de orde.... Hier... A net gehaald en ze weigert te gaan slapen...... Bij opvang niks geslapen (wakker sinds half 7!!!!) en nu dus nog niet... Ze blijft er toch maar even in... beetje jong om het slapen over te slaan he?
toch maar naar boven gegaan (alles zat onder de tranen en snot haha) en nog even laten kalmeren aan de borst. Daarna in slaap gevallen (in bed niet naar de borst)... ben benieuwd hoelang
Misschien iets te vermoeid?? Gelukkig is ze gaan slapen... Jesley was erg moe en ligt al vanaf half1 te slapen. Heeft zn brood nog niet gegeten (was hij te moe voor) Dus word een late lunch... Als die zn prakkie dan nog maar wil!
Wat voor melk geven jullie nu?? Gewoon opvolgmelk (water met poeder), of kant en klare dreumesmelk, of gewoon koemelk?? Hier krijgt Jesley 3x pd dreumesmelk (kant en klaar) omdat hij zo slecht aan komt (niet eigenlijk) Maar nu zei iemand ander weer, je kan beter 2x pd gewone volle melk geven, misschien gaat hij dan meer eten, omdat dreumesmelk zo vult.... Vind t lastig!!
Ik geef geen gewone melk maar als de bv "op" zou zijn dan zou ik voor volle melk/joghurt gaan. Dreumesmelk enzo vind ik geldklopperij dus zou ik persoonlijk niet aan doen. Denk idd dat ze oververmoeid was. Gisteren ook al niet veel geslapen en op het kdv slaapt ze nooit (soms per vergissing half uurtje). FB...Hoe maak jij die letters op de taart??? Heeeel mooi. Wil vrijdag naar de ikea. Taartsnijder halen en 2 soorten bakvormen (bolletje en rechthoek) Nu nog even bedenken hoe ik de taart ga decoreren voor het familie weekend..... Heb nog 2 weekjes. En wat voor vulling. We gaan naar een boerderijwoning dus lijkt me wel gaaf om aan te passen hierop haha....
Vind t zo lastig,omdat hij eigenlijk niet aankomt! Vrijdag weer wegen! Dan weet ik meer... Die letters zijn uitsteekvormpjes, een heel leuk lettertype he! Ik heb ook de taartsnijder van ikea, maar ik vind t toch makkelijker met een groot broodmes! Vulling doe ik meestal 1 laag jam. En de andere laag: botercreme mengen met: chocopasta, bokkenpootjes, basstogne koeken, speculaas... Meer nog niet geprobeerd. Heb 1 taart gemaakt met een chocpasta vulling en bokkenpootje vulling . Die was heeel lekker, maar wel zoet en machtig!
Ogen, Niets geen verdere onderzoeken meer gehad Vind het prima maar had dus ook geen chauffeur nodig (voor rest zie blog). Melk, Jelte krijgt 2x 150cc peuter groeimelk (poeder en water) en 150cc halfvolle melk na zijn boterham tussen de middag.
Mini: ja klopt wel, als je geluk hebt dan vermaken ze zichzelf onderling ook inderdaad, maar dat is niet vanaf het begin. De eerste 18 maanden a twee jaar hebben ze nog niet veel aan elkaar (wel lachen en knuffelen maar nog niet dat de een de ander vermaakt en je als ouder even boekje kan lezen). Dat noem ik topenjaren en voorals als je een partner hebt die niet veel doet. Als ze dan eenmaal wel samen spelen dan moet je ook vaak ingrijpen als ouder als ze elkaar in de haren vliegen hahahahaha. Dat is ook de meest gehoorde klacht in mijn omgeving, dat je de hele dag politieagent moet spelen.....Ik vind dat zelf niet zo heel lastig, wel vermoeiend hahahaha Maar wij genieten dik hoor! Luckey: ja dat herken ik ook dat de een van de kids hele negatieve aandacht gaat trekken. JP vond de komst van Fee echt niet leuk......Met de geboorte van Guus zag je dat ze enorm naar elkaar toe gingen trekken en zijn nu onafscheidelijk. Melk: ik geef poeder melk en de bv uit de vriezer.
Fb.... wat gaven ze op het cb dan voor tip voor het niet aankomen??? eet hij wel genoeg dan??? Ik mag volgende week weer wegen, ben benieuwd, vorige keer ook maar 200 gram aangekomen dus spannend... Maarja ze doet het goed dus ik schuif het slechte aankomen op de diarree van toen en op het mega actieve zijn.... Taartsnijder... ik ga atlijd scheef met een broodmes hihi... vandaar dat ik dit ga testen. Vulling.... tot nu toe gedaan: aardbeikwarttaart, chocolademousse en banketbakkersroom. aardbeikwark vond ik nog het lekkerste.... Botercreme vindt ik te boterig haha.... rest nog even testen... Alina slaapt nog steeds dus ze was wel degelijk moe, nu al bijna 2,5 uur..... Papa gaat Sem halen dus ik ga zo beginnen aan het eten....
Op t CB zeiden ze dat t kwam omdat hij ziek was geweest en ERG druk is... Laatste keer wad hij afgevallen. Moest het een maand de tijd geven en dan moet hij aangekomen zijn. Vrijdag wegen, is hij afgevallen of zelfde, dan moet ik meteen bij haar binnen lopen om te bespreken. (Ze zit er altijd vrijdag) Dit eet/drinkt hij op een dag Pap 150/180 cc + 50 cc dreumesmelk (Als ik haast heb krijgt hij fles pyamapapje 200 cc) Bakje vers fruit of potje fruit 200 gr 1 boterham zonder korsten + 150 cc dreumesmelk Prakkie of potje 200/250 gr + toetje 100/150 gr Fles dreumesmelk 150 cc Tussendoor nog een koekje ofzo Is niet weinig toch?? Iemand tips?