Musty, het is niet in woorden te bevatten wat pijn met een mens kan doen . Wees sterk, laat je hoofd niet hangen en geniet van de aller aller kleinste dingen! Dit heeft mij sterker gemaakt Goede tip van dat onderschrift, tnx! Mikija, Sorry hoor tis zonde die arme Lisa! Maar kmoest zo lachen om het woord kinnebakkie Ik wist meteen wat je bedoelde maar word hier niet gebruikt Luckey, zoo ben je ook weer voor een aantal weken vanaf
*stuiterstuiter* nu officieel in de lucht als clairephotocrea.nl wooohoo @foeske...me erbij laten hangen was ik bij lange na niet van plan heb daar een voorbeeld van heeel dichtbij ennuh dat is... no way en no go
Huggies: vind ik ook 3x niks... Maar KV juist wel, en die zijn bij jou niet goed! Mn moeder heeft pas luiers gekocht bij supercoop. Zijn ook erg goed! Weet niet of die bij jullie ook zit??
hihi ja me ouders zeggen dat altijd haha......ze stond van de week ook bij hun aan de tafel te "springen" dus toen ze me vader ook: denk om je kinnebakkie
Dank je! Is ongv even duur als KV. Dus blijf daar dan lekker bij! Dacht als het veel scheelt kan ik t altijd proberen. Maar had er 94 voor 9,99 (normaal 12,99)
Hey meiden, Even een teken van leven! Sorry dat ik er niet meer ben geweest, maar ben sinds kort alleenstaande mama en er komt op dit moment zoveel op me af dat ik het hier echt niet bij kon houden.. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie kindjes en dat ik snel weer hier mag aansluiten Liefs
Ach meid!! Super veel sterkte ermee... Zal wel erg zwaar zijn, ineens zonder man, en ook nog alles alleen doen!! Toch niet eruit gekomen helaas ? Hoe reageert Naud erop? En waar wonen jullie nu? Knuffel!
Musty en Luckey en FB: ik zweer ook bij Lidl luiers!!! Nikske: oh jeetje zeg....dus weg bij je vriend...wat akelig en zeker omdat jullie voor een tweede wilden gaan....misschien wil je geen antwoord geven maar dat is dan allemaal wel erg snel gegaan he! Dikke knuffel!! Is niet niks om het in je eentje te moeten doen! Tuurlijk sluit je weer lekker aan hier!
@me2.... ja de lidle luiers zijn echt net pampers @ nikske... wow meis jeetje! hele dikke knuffs en sterkte en neem je tijd!
whaaaaaaaaaaaaaaa mag ik effe gillen beremans was zo aan t giegelen in bed ik ga kijken staat ie!! hij is zelf gaan staan whahahaha! dat had fysio nog niet verwacht
Musty, thats the spirit Wat leuk zeg, je eigen site!! Whaha zie MD al bezig Luiers, hier nog steeds van het kruidvat, gaat prima! Nikske, welkom terug! Logisch dat je in zon periode wel meer aan je hoofd hebt! Krijg je alles weer een beetje op de rit!
Nikske... meid wat ontzettend klote om te lezen zeg. ben er echt even stil van.... hoop dat de tijd toch alle wonden zal helen en jullie er misschien nog uit gaan komen. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Waar woon je nu met Naud???? Hier een pokkehumeur maar och, komt wel goed.... Flinke aanvaring met Sem weer gehad vanmorgen dus het feest is compleet..... snik snik. Wel gratis tulpen bij de appie heyn gekregen dus maakte mijn dag een beetje goed. straks naar de lidl luiers halen.....
Pfff meiden, weet t echt effe niet meer Vriend heeft aangegeven echt geen 2e te willen, en is hier heel zeker van. Ben nu zo verdrietig..! Wat moet ik hier nou mee? Kan alleen maar janken!!! Wil zo graag (in de toekomst) nog een 2e of 3e. Ben aardig van slag
@ luckey.... ai ai hopelijk komt ie straks vrolijk van school @ FB... oww meis, dikkke knufffs, ik heb geen idee wat je ermee kan of tips oid