April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    FB, ik zou zo met je meejanken! Lijkt me echt verschrikkelijk zeg! Ik kan je in deze ook geen raad geven sorry… Veel sterkte! Zou wel proberen te achterhalen wat de achterliggende reden is en of dit met de tijd nog kan veranderen?!

Musty, :D

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #1422 Me2, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Musty: mooi hoor van MD. Echt fijn!!!

Luckey: hier ook pokkehumeur...kan er niets aan doen.....ik heb alles wat mijn hartje maar begeert en nog een pokkehumeur....Knuf voor jou!

FB: kan me voorstellen dat je er nu erg mee zit en alleen kan huilen, maar heb veel om me heen gezien dat na verloop van tijd de man nog bijdraaide en er toch nog een tweede kwam. Ik weet alleen wel dat men het onderwerp op een gegeven moment echt even beetje moest laten rusten en dat ze dan meestal ze er vanzelf op terugkwamen ...(weet, het klinkt makkelijk uit mijn mond....) Knuf!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Fb... misschien nog even de tijd afwachten joh.
    Mijn man wilde nooit een 2e, maar kijk aan.... ze is er toch....

musty... bravo voor je beremans zeg!!!!
    hij is vrolijk van school gekomen, wel ongelukje rara waardoor....
    baal gewoon zo van de hele situatie.
    met manlief ook constant in de clinch want ik moet hem wat meer kind laten zijn.
    Niet zovaak corrigeren als hij het spelen is enzo.... zitten de laatste tijd totaal niet op 1 lijn..
    Gaat gezellig worden als we met schoonfamilie weekend weg gaan....

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    #1424 luckey, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    toch maar verwijderd.... beetje teveel info....

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Musty: wat goed van jullie mannetje!! :)

FB: wat lijkt me dat rot zeg als je jezelf met meerdere kindjes ziet maar je partner dat niet wil.. Misschien draait hij bij als jij er niet teveel over praat? Of misschien kun je vragen naar de reden dat hij niet wil en hem overtuigen?

Hier: er zijn dingen gebeurd tussen mij en mijn (ex)partner die ik niet kan en wil accepteren van een man, er is teveel gebeurd op korte tijd waar ik absoluut niet mee kon leven! Op dit moment woon ik met Naud bij mijn ouders uit angst om alleen te zijn (door wat gebeurd is).. Het huis moet de verkoop in, maar zover is het nog niet! Eerst dit allemaal een beetje laten bezinken en alles wat gebeurd is langzaam verwerken..

Mijn kleine boefje doet het wel echt prima :) slapen gaat veeeel beter sinds ik weg ben bij R.. hij loopt ook flinke stukken los en kan zichzelf nu naar alle houdingen brengen, de fysio is dus afgesloten!

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Och meis! Ik heb al lang niet meer meegeschreven hier en dacht 'weer eens even kijken hoe het met de aprilkindjes gaat', lees ik dit :( Een hele dikke knuffel en ik hoop dat jullie er samen wel goed uit komen, met alles regelen enzo. En ik hoop dat Naud inmiddels weer wat betere nachten heeft. Slaapgebrek is slopend, dat heeft jullie toch niet genekt?!

Edit: goed om te lezen dat het met Naud naar omstandigheden best heel goed gaat! Dappere stapper! Sterkte meis, je kan je ex helaas niet volledig negeren nu, want er moeten waarschijnlijk allemaal dingen afgesproken worden...

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

En nu ik er toch ben: van harte gefeliciteerd voor alle kindjes die inmiddels dreumes zijn!!! En de mama's natuurlijk ook. Dit is echt zo'n periode in het jaar om terug te denken aan wat er een jaar geleden allemaal gebeurde, zo op het eind van de zwangerschap, de bevalling en de kraamtijd. Ik hoop dat het vooral fijne herinneringen zijn, al is het voor sommigen ook echt een heftige tijd geweest.

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ow nikske... :( jeetje ben er echt stil van denk net als de meeste meiden
    als je wat kwijt wilt weet je ons te vinden (hebben hier besloten clubbie ook evt)

wat super dat naud het zo goed doet en geen fysio meer nodig!! topper!

@luckey... dikke knuffs meis, ik zou er zelf moedeloos van worden
    en als je hubby dan ook nog eens.... hij had zich kunnen bergen voor mij

:)wat ben ik een bitch tegenover mn hubby

@ FB... meis meis dikke knuff ook.... hier riep hubby vanaf t begin nooooooooooooooooit kinderen
    maar inmiddels 2maal die hele mmm doorheen gehobbelt
    gister had ie t inene over vijf... toen bleef mijn chocoloaatje even overdwars steken in mn keel

9. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Nikske
    Meis, ik kom hier niet meer zo vaak, maar wil wel even op jou reageren. Wat een droevige gebeurtenis....
    Het klinkt misschien heel raar, maar ik kreeg bij 'jullie' eigenlijk altijd een heel goed gevoel. Samen leuke dingen doen, je mooie huis de naderende promotie ed.
    Blijkbaar is de thuis situatie dusdanig uit de hand gelopen dat jij uiteindlijk hebt moeten besluiten voor je eigen leven en dat van je kleine mannetje te kiezen. Wat dapper, echt respect hoor. Ik merk wel enige angst uit je laatste post, ook hier ben ik (ook al 'ken' ik je niet) voor jou verdrietig om.

Fijn dat je bij je ouders terecht kan en dat ze jullie een rustige en vertrouwde omgeving kunnen bieden.
    Wellicht is de stressvolle periode voor N nu ook achter de rug.
    Wat goed dat hij al loopt!

Sterkte

10. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zie nu de vorige posts van de mede mama's...
    we leven met je mee Nikske

11. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chantico
    Gefeliciteerd met Nathan!
    Hiep hiep hoera!

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... pfff als er ook nog eens dingen voorgevallen zijn die niet door de beugel kunnen, dan houdt het idd helemaal op.
    hoop dat jullie er omwille van Naud toch een beetje mee overweg komen...
    Wat al gezegd werd, we hebben een prive club dus als je je gal wilt spugen!!!!
    Mijn aanbod van een tijdje terug geldt ook nog steeds... ik woon niet ver van je af dus als je hulp nodig hebt bij het een of ander, dan zeg je het maar.... (al is het maar een ochtendje avonturenland met de kids ofzo)

Loslopen... hier nog niet aan de orde hoor. al kwam ze met op het kdv wel aan het handje,2 handjes, tegenmoetgelopen haha... Mama was trots!!!!

Verder... och het is gewoon het kl*** wekelijkse loonuitbetalen dat me nekt hier. Begin vd maand gaan alle vaste lasten er vanaf, terwijl het loon gewoon wekelijks binnen druppelt.... wordt het moedeloos van. Geld is er maar moet wachten tot elke woensdag om er gebruik van te kunnen maken.
    Zodra belastinggeld er is, wordt het omgezet naar 4 wekelijks..... maarja de eerste 4 weken moeten overbrugd worden he....
    Als dat geregeld is, ben ik rustiger, kan ik meer hebben en zal alles wat vloeiender lopen.
    Manlief doet niks fout, hij kan gewoon veel mer hebben dan ik en laat s. gewoon spelen (soms wat grover, harder, luider) dan ik kan verdragen.... dat botst

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    klinkt idd niet echt prettig als je niet alleen durft te zijn...
    uit angst bij een partner weg is niet hoe het hoort he... zeker niet met een kind in de buurt.
    hopelijk doet hij geen gekke dingen!!!

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @luiers: Hier altijd Kruidvat, ben ik heel tevreden over. Voor de nacht heb ik nu wel maat 4+, want 4 lekte hij steeds vaker doorheen (is ook een zuiplapje). Huggies vind ik echt helemaal niks! Lidl heb ik nooit gehad, want zit hier niet in de buurt. Pampers zijn natuurlijk ook fijn, maar veeeel te duur. Ga ik niet aan beginnen hoor;)

@Nikske: Och meissie toch, wat verschrikkelijk om te horen! Ik had eigenlijk gedacht/gehoopt dat het allemaal wel weer goed zou komen. Iedere relaties kent zn ups en downs natuurlijk. Jullie waren toch al redelijk lang bij elkaar? Dat kan toch niet in 2 maandjes zomaar voorbij zijn? Ik weet natuurlijk niet hoe en wat, maar denk je dat het echt definitief over is?
    Als je steun nodig hebt, kom gewoon hier je gal spuwen he, daar zijn wij voor. Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel!

@Musty: GO Mathieu-Dareau!!! Wat goed zeg! En terecht een trotse mama:D
    Ik zag de foto op FB, hij is zelf ook heel trots he!

@Luckey: Voel je je inmiddels al wat beter? Het weer helpt ook niet echt mee he:(

@FB: Wat k*t voor je meid. Maar ik zou de hoop nog niet opgeven hoor, wie weet denkt hij er over een half jaartje wel weer anders over. Hier zegt manlief ook vaak dat hij 1 kindje genoeg vindt, maar ik weet dat hij er soms ook wel eens anders over denkt. Dus ik heb nog steeds het vertrouwen dat er wel een 2e komt (als het ons gegund is natuurlijk).
    Kwam hij er uit zichzelf mee, of kwam het zomaar ter sprake? En wat zijn zn beweegredenen?

@Nikske: Oh lees nu dat je toch wel heel zeker lijkt te zijn. Maar komt de breuk ook van jouw kant (zoals ik het lees)?
    Fijn dat je bij je ouders kan wonen voorlopig. Ik kan me voorstellen dat je op dit moment liever niet alleen bent, en hopelijk kunnen je ouders je steunen in deze tijd.
    Maar wat goed dat Naud het zo goed doet! Daar hoef je je in ieder geval geen zorgen over te maken.
    Misschien dat hij toch de spanning tussen jullie voelde, en daardoor destijds niet goed sliep.

@Musty: haha 5???? Van het ene uiterste naar het andere haha. Be prepared! ;)

@Hier: Vandaag een echte vrije dag voor onszelf gehad. Robin was het naar het KDV (mocht een keertje inhalen van de vakantie, normaal is hij op donderdag thuis), en manlief en ik zijn samen spulletjes voor onze nieuwe tuin gaan shoppen. We hebben tuinverlichting en bloempotten gehaald. Zaterdag wordt het gras gelegd, en dan nog de finishing touch en kunnen we gaan genieten van onze nieuwe tuin! (klein detail: Zon moet ook nog komen;))
    Vanochtend ook lekker relaxed naar de kapper geweest, en vanmiddag nog een uurtje geslapen. Heerlijk! Robin heeft lekker druk gespeeld, en was supermoe toen we hem haalden. Dus eten, in bad en naar bed. Hij ligt nu alweer anderhalf uur in dromenland, was gelijk vertrokken:)

TIP: Morgen en zaterdag alle make-up 1+1 gratis bij de Kruidvat! Ga gelijk morgen in de pauze even wat halen:) Altijd leuk zo'n aanbieding :D

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Niske: Heel veel sterkte, weer verder even niet wat ik moet zeggen..

@FB: Misschien even wat tijd geven, even laten rusten (al is dat heel moeilijk, dat begrijp ik). Geniet samen van het kleine mannetje wat jullie nu hebben, geef hem de liefde en aandacht die hij verdiend! En wie weet als hij wat ouder is dat het ook bij papa nog gaat kriebelen..

------

Zelf willen we zeker wel een 2e, maar nu nog niet, daar zijn hubbie en ik het over eens, eerst moet Lars wat ouder zijn. We hebben zoveel moeite moeten doen om hem te krijgen, dat wij eerst hem al onze aandacht gunnen voordat hij die moet delen met een broertje of zusje.. Wie weet over een half jaar of een jaar dat we er weer voor gaan

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: vervelend hoor dat t zo moest lopen!
    Geef t even de tijd, en neem allebei even jullie rust...
    Lijkt me ook wel erg moeilijk om weer thuis te wonen.
    Maar gelukkig heb je wel zulke liever ouders!!
    Sterkte meis

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    MiniMe: we hebben het er al vaker over gehad.
    En hij zei altijd er komt geen 2e enzo.
    Lekker met zn 3en, hem goed verwennen.
    En we hebben geen geld voor meer kinderen enzo (onzin)
    Dus vanmorgen hadden we het er weer over, maar toen merkte ik toch wel dat t was serieuzer was.. Dus later toch gevrgaagd of hij het echt meende, of voorlopig geen 2e.
    Nee hij is er echt zeker van!!
    Nou toen ging hij werken, ik heb ongv 1,5 u zitten janken, tot kotsen aan toe...

"Gelukkig" hoor ik van veel mensen op t forum dat mannen vaak bijdraaien en dat ik het gewoon even tijd moet laten rusten...
    Dus ja, ik blijf toch nog maar hopen!!
    En dan maar hopen dat ik niet weer een keiharde klap krijgt als hij t echt niet wilt, en dat t valse hoop is.
    Want denk dat ik dan echt instort:(

Ben benieuwd of hij er nog over begint als hij thuis is van werken!
    Ik ga er voorlopig helemaal niet meer overhebben...

Heb t er wel heel moeilijk mee, en voel me heel de dag al zwaar kl#te!!! Alsof mn relatie over is, zo voel ik me!
    Pffffff

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    fb... dikke knuf hoor.
    ik zou het gewoon laten rusten hoe moeilijk het ook is.
    anders ga je "zeuren" in zijn ogen en dat werkt echt averechts......
    Wanneer wilde jij voor de 2e gaan dan????

Hier op internet het neuzen voor lekkere recepten voor cupcakes enzo.... (nigella lawson) ga ik morgen denk ik proberen.
    heb nog fondant dus wil ook bekleden..... lol

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Jeeh dat is wel heftig zeg! Zeker omdat jij er zeker van bent dat je wel heel graag nog een broertje/zusje voor Jesley wilt! Toch zou ik het onderwerp proberen te laten rusten. Jij wilt sowieso toch ook niet nu gelijk toch?
    Ik denk er eigenlijk ook wel elke dag aan, maar ik heb het er bewust niet te vaak met mn man over. Ik wil hem niet pushen. Ik wil het nu laten proberen te laten rusten, en er over een maand of 6 nog eens over beginnen. Misschien dat hij er dan anders tegenover staat. Het is alleen zo moeilijk om het er niet over te hebben....aangezien ik er elke dag wel een keer aan denk...

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik denk er de laatste tijd ook steeds vaker over.
    Zou t nu best al willen, maar mijn verstand zegt als Jesley 2,5 jaar is stoppen met de pil en dan kijken of het geluk ons gegund is....
    Maar ja, nu denk ik heel de tijd dat t nooit meer gaat gebeuren!

Ik laat t inderdaad rusten hoor...
    Maar t gekke is,hij begint er zelf telkens over?!
    Is dat nou om echt duidelijk te laten weten dat hij het niet wilt,
    Of te kijken hoe ik reageer.
    Maar ja, nu weet ik dus waarom.

Vanmorgen had ik Jesley zn kamer opgeruimd, en te kleine kleding i zakken naar zolder.
    Zegt hij; waarom naar zolder, je kan t toch weggooien of gevenn of verkopen?! Grrr

Maar hij belde net wel vanaf zn werk wat ik aan t doen ben enzo.
    En dat hij over een uurtje klaar is.
    Zal hij toch merken dat ik me zwaar kl#te voel.
    Hij belt normaal nooit. Meestal whats upp.

Deel Deze Pagina