Na ja, ik probeer t maar naast me neer te leggen.. Voor zover ik dat kan. Ik probeer er niet meer uit mezelf over te beginnen tegen m. Ik ga lekker genieten van Jesley:d logisch haha Ben zo blij met hem!!! En dan zien we wel... Morgen Jesley even extra wegen en ga naar ballorig met m
Hopelijk kunnen jullie er straks nog even over praten als hij thuis is. Anders blijft het maar rondspoken in je hoofd. Het is gewoon heel vervelend als jullie er beiden anders over denken, het is wel iets heel belangrijks wat je leven verandert, het gaat niet om bv een bankstel wat je wel of niet koopt...
@FB: Fijn he om zo gelukkig te zijn met je kleintje en zo van hem te kunnen genieten! Elke keer als ik Robin zie of alleen maar aan hem denk, stroom ik over van liefde (klinkt wel heel klef, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik) Veel plezier morgen en succes met wegen. Hopelijk is hij weer wat aangekomen
@ minime ik stuiter van trots whahaha sorry! maar vooral omdat ons tijdens de opname door de fysio werd vertelt er voorlopig niet op te rekenen heerlijk zon dag voor jezelf heh? af e toe echt nodig ennuh ik doe jaaaaaa aaaaren met make up, mssn eens kijken voor een ander kleurtje @ FB.... zo moeilijk! duimen draaien voor je! lijkt me frustrerend als je beide er anders over denkt @ luckey..... je hebt de smaak te pakken heh er komtniets uit mn handen vanaaf enuh hij heeft de smaak te pakken lol
@Musty: Ja, als ze het eenmaal doorhebben....Robin wil ook niks anders meer dan overal staan en klimmen en klauteren Nu oppassen met wat je op tafel laat staan....haha
T is ook moeilijk hoor als je hier allebei anders over denkt... Ik weet ook niet of ik dit wel echt naast me neer kan leggen, als hij het over een paar jaar nog niet wilt! Maar ja, zal wel moeten! Al valt mn toekomstdroom dan wel in duigen! Heeeel moeilijk!! Maar hopen dat hij toch bijdraaid, ooit!!
ja haha sinds Lisa kan staan is me salontafel nog nooit zo leeg geweest haha ff vraag....Lisa krijgt gehakt (geruld) bijna niet weg, iemand idee?
nee haha weet soms niet waar ik de spullen moet laten, prop het weer in een kastje wat in de slaapkamer staat....maar die is ook een keer vol hahaa
Nikske, pff meis! Heftig hoor, gelukkig kon je bij je ouders terecht en doet Naud het prima! Hoop dat je over een poos kunt zeggen dat je hier sterker uit bent gekomen Ik wil nog wel ff zeggen dat ik het top van je vind dat je voor jezelf (en je zoon) kiest! Musty, ben blij dat je chocolaatje niet is blijven hangen Luckey, de wekelijkse betaling lijkt mij idd ook niks zeg! Hoop dat het snel opgelost is voor jullie Minime, ik doe idd ook 4+ aan s nachts omdat hij anders lekt Heerlijk even een dagje voor jullie alleen En nu hopen op goed weer! FB, wat een kl*te gevoel moet dat zijn zeg! Ik zou wel laten weten dat hoe je je voelt na zon mededeling en de rest laten rusten Echte liefde, Minime ik beaam het gevoel helemaal hoor! Ik betrapte me er vandaag op dat ik Jelte wel kon blijven kussen zoooo lekker!! Jelte komt ook regelmatig even flink knufflen dus gelukkig ben ik het niet alleen Mikija, ik durf het nog wel eens met de staafmixer te doen en de rest wel gewoon prakken/snijden
Héérlijk he onze kleintjes Lars doet nu kusjes geven: mond wagenwijd open, héérlijke kusjes zijn het En staan is hier ook very hot, alles op tafel is niet veilig, maar ook tv kast en t andere kastje heeft hij ontdekt en wat daar op ligt is ook niet meer veilig.. En dingen op tafel planten die er niet horen, vanmiddag zie ik ineens papa's pantoffels op tafel staan hahaha..
Meiden dankjewel voor jullie steun!! FB: ik kan me voorstellen dat je even goed van slag bent, ik hoop dat je het k*t gevoel snel kwijt bent en dat je vriend bijdraait Eten: ik weet niet of jullie je het nog kunnen herinneren maar Naud at nooit stukjes in zijn alvarit potjes.. En nig steeds niet! Ik weet langzaam echt niet meer wat ik ermee moet! Als ik gewoon kook dan eet hij wel vanuit zijn eigen handje maar niet geprakt ofzo en als hij uit zijn eigen handje eet gaat het zo langzaam dat hij het snel zat is en veeeel te weinig eet! Hij krijgt dus nog steeds 6maanden potjes.. Voor de rest eet hij wel gewoon zijn boterhammen, koekjes, fruit etc etc Wat zouden jullie doen?? Lopen/ontwikkeling: met naud is het echt oppassen nu, hij loopt helemaal los (in de supermarkt achter zo'n klein karretje hihi), klimt zelf de trap op, klimt zelf op de bank.. Hij heeft ook al een gat in zijn hoofd gehad wat ze op de SEH moesten plakken, dat was wel echt schrikken.. Liefde: liefde voor je kind kun je denk ik niet beschrijven, ik ben zo ontzettend blij dat ik Naud heb, hoe zwaar het nu ook soms is.. Ik geniet van zijn ondeugende streken, zijn knuffels en vooral zijn aanstekelijke lach We zijn er sinds kort wel achter dat Naud astma heeft, vandaar ook die 2x beginnende longontsteking! Nu 2maal daags 2 verschillende pompjes..
Nikske... wat gek dat hij wel gewoon brood enzo eet maar geen potjes waar stukjes in zit??? Misschien is hem de combinatie vloeibaar/stukjes te vreemd. Heb je al eens een potje van 12+ geprobeerd, dat is nog grover en gaat meestal wel goed. Kan me herinneren van Sem dat hij de 8+ ook niet at maar 12+ weer wel. Alina daarintegen eet elke variant die ik aanbied. Hier weer slecht begonnen, maar goed geeindigd. Heb me maar uitgeleefd in een taartje en cupcakes whahaha. Op fb is het resultaat al te zien, hier zal ik hem nog posten.... Het is een hartjestaart geworden van chocoladebiscuit met monchou/kersen vulling..... Zou graag willen dat ik kon boetseren want het ziet me toch gaaf zeg.................. kun je tenminste echte kunstwerken maken..... maar helaas ben ik niet zo creatief. Denk dat ik maar vaker moet gaan kleien met Sem haha
hoi hoi, sorry meiden ik lees wel mee maar kom momenteel tijd te kort om goed te reageren, alles rondom J vreet energie en daarnaast het gedoe op mn werk, huishouden en gezinnetje. Nikske: Meid wat klote allemaal. Hopelijk kunnen jullie alles (ook rondom Naud) min of meer in harmonie regelen! Één tip: Leg elke beslissing die jullie samen maken meteen vast via de rechter/in een convenant. Want je weet nooit het het later allemaal gaat lopen...(Mijn man heeft er een spijt van dat hij zijn alles rondom zijn scheiding niet goed officieel geregeld had) FB: Heeft je vriend gisteravond nog iets gezegd over een tweede? Tweede: De ene dag denk ik, zou vandaag nog willen stoppen met de pi; (maar verstand zegt keihard nee financieel en logistiek haha) en de andere dag denk ik, Liv is zo volmaakt perfect, zou een tweede wel meerwaarde hebben in ons gezinnetje....Meestal besluit ik dan van wel
Jorietje, Makkelijk zon hulpje in huis Nikske, lijkt mij ook lastig de eetproblemen. Heb hier een hele goede eter dus weet eigenlijk niet wat ik zou doen. Alles vers maken en pureren??? Dan krijgt hij iig genoeg binnen Wij zitten nu heerlijk in CP en hebben wifi Heerlijk dat ik gewoon toch mn ontspanning van mn laptop heb
Cvm: nee we hebben t er niet meer over gehad... Ik heb wel t idee dat hij zich schuldig voelt ofzo?! Hij is super lief, heel anders dan anders... Heb er vandaag geprobeerd niet al te veel aan te denken. En blijf maar gewoon hoop houden, dat er echt wel een 2e komt! Ooit! Laat het gewoon een tijd rusten (maanden/jaar) Als hij er zelf wel over begint, dan zeg ik weer heel duidelijk dat ik t echt wel heel graag wil! We zien wel... Ik kan niet push-en, en wil wel dat hij er achter staat! Vandaag: paar uurtjes bij Ballorig geweest met Jesley. Was erg leuk en groot daar! Normaal ga ik ergens anders. Hij was kapot moe, in de auto in coma, en thuis nog ruim 3u geslapen, tot 18.10 uur! Heerlijk relax dagje. Morgen helaas werken
Foeske: veel plezier in CP! Ik ga ook snel weer een weekendje weg boeken. En heerlijk over 2,5 maand al op zomervakantie!! Nikske: geen tips helaas over de voeding. Misschien een 12 of 15 maanden potje proberen? Gaat er hier altijd wel goed in, olvarit is favoriet bij m! Hoop dat t toch goed met je gaat, ondanks alles!? Ben je wel aan t werk gewoon? En ziet je (ex)partner Naud nog wel? Hoop dat jullie er samen uitkomen... Of jullie nu wel of niet bij elkaar blijven! Alles goed regelen voor Naud anders! Musty: Gefeli met je site officieel online! Rest: vergeten! Sorry
FB, geniet er maar van nu hij extra lief voor je is Vanmorgen lekker kunnen slapen tot 8.45uur want toen werd Jelte ook wakker, ontbeten en al een paar uur wezen zwemmen. Hij slaapt nu als een roosje en wij genieten van onze tijd samen. Straks lekker even in het bubbelbad en sauna, hmmm heerlijk zon VIP huisje! Vanaaf heerlijk uit eten en dan s avonds weer samen op het bankje Mij hoor je niet klagen