April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    even een spammetje van mn kanjers

vlak voor de opname hadden we shoot laten doen bij ah, foto's uiteindelijk niet te pakken gekregen ivm tijden en zh
    gister werden we gebeld, ik dacht dat t om de fotos ging die we niet hadden opngehaalt dus ik allemaal excuus aanbieden:)

maar ze belde omdat we eruit geloot waren dat we een fotoboek met alle foto's gewonnen hadden :D vandaag al ontvangen

en t straalt van kippie af dat ze zo trots is op dr broertje :D
    beertje was natuurlijk beroerd, dus we hebben maar paar foto's met hem

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nog eentje om t af te leren ;)

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Musty.... super geweldige fotos zeg en dat fotoboek is natuurlijk helemaal top!!!

Vanmorgen paasactiviteit gehad en het was gezellig.
    Alina op de arm in slaap gevallen om 12 uur dus hop bed in.
    Eerst protest maar nu toch al bijna 3 uur het slapen... Pfffff slaapkop.
    Ik heb in avonturenland mijn charmes in de strijd gegooid en de eigenaar (waarschijnlijk) kunnen ritselen voor sponsoring dus helemaal toppie..... hihi....
    Dalijk nog even naar de winkel en dan lekker lasagna maken. Kijken wat alina ervan vindt.

Mijn taart is trouwens jummie jummie zeg, die vulling is me toch om mijn vingers bij op de (vr)eten die ga ik dus vaker maken haha

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Hier weer een teken van leven.. ga zo even wat teruglezen maar eerst even:

@Nikske, och jee wat naar allemaal zeg! De beslissing maken is moeilijk, maar als het de beste keus is doe je er zo goed aan! Wat fijn om te lezen dat het ondanks alles goed gaat met Naud en dat je steun hebt van je familie!

5. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @kindjes die jarig zijn geweest, nog van harte gefeliciteerd!!

@Lidl luiers, hier de ervaring dat ze echt vele malen meer stinken dan de pampers. Gadver de gadver, die komen er bij mij niet meer in. Rebecca rook toendertijd constant naar een vage poepgeur en ik dacht telkens dat ze dus gepoept had. Bah bah.

@FB, pfff wat moeilijk zeg! Als bij jou de wens zo groot is en bij hem helemaal niet. Weet je ook waarom hij geen kindje erbij wilt?

@Musty, Wat knap van MD! Mooie foto's van de shoot zeg! Prachtig!

@Luckey, even een knuf voor jou. Het loopt niet echt heel vlekkeloos bij jullie he? Hopelijk gaat het straks financieel wat beter bij maandbetalingen (is ook veeeeel makkelijker, ik haat wekelijkse betalingen) en gaat langzaamaan alles stap voor stap beter.

@Stukjes eten, Rebecca at ook geen 8+ potjes, maar wel weer de 12+potjes. Idd de combi vloeibaar en stukjes wordt soms niet in dank afgenomen.

@Lopen, Vince blijft angstig. Hij zet meerdere stappen achter elkaar maar te bang om echt door te lopen.

Hier verder rustig. Gisteravond voor het eerst in tijden een wijntje gedronken bij een vriendin. Had hem goed zitten na 3 wijntjes haha, maar heerlijk geslapen en katers heb ik nooit last van dus daar hoef ik het niet voor te laten.
    Verder weinig te melden eigenlijk.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    als ik het zo teruglees lijkt ik echt zo'n labiel persoon haha....
    valt wel mee hoor

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Demaco, hier van hetzelfde qua alcohol ;) Heb zojuist en italian coffee op en die zakte behoorlijk naar m'n tenen. Ach ja ;)

Luckey, Dat labiele valt wel mee hoor :p

Hier nog steeds aan het genieten :D:D:D

8. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Hier Rebecca ineens vanuit het niets veeeel slapen, als ze wakker is huilen van de buikpijn en 40 graden koorts....
    Net zetpil gegeven, hoe lang duurt het voor de koorts gaat zakken van zo'n zetpil?

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Hallo dames, ik lees nog meer hoor, maar soms geen puf om te reageren :).

Ik spring vanaf hier weer in...

@Niske: even geen woorden voor, wat een heftige tijd moet het voor je zijn geweest. Maak me wel een beetje zorgen over je ex, hoop dat hij geen gekke dingen doet. Fijn om te lezen dat met Naud verder wel alles goed gaat. Heerlijk dat hij zo actief aan het lopen is.

@Musty: wat een geweldige foto's. Super gaaf dat jullie die fotoalbum gewonnen hebben (een keer een beetje geluk...is jullie gegund :D).

@FB: hopelijk trekt je vriend nog bij!

@Luckey: miss een taart salon beginnen ;)? Ziet er allemaal heerlijk uit! Komt niet over als een labiel persoon hoor, financiële zorgen zijn ook gwn k** en ik denk dat vele van ons (waaronder ik) er ook last van hebben. (breek me de bek niet open over de bedragen van benzine tegenwoordig :$)

@Demaco: lekker hoor wijntjes! Ik drink tegenwoordig ook zelden, maar als ik dan drink heb ik m ook al na 2 á 3 glazen hangen haha.

@Foeske: geniet lekker van jullie weekendje CP :D.

@Rest: sorry vergeten :).

@Hier: z'n gangetje. Nog steeds onrustige nachten, maar niet elke nacht gelukkig. Daimen is flink verkouden op het moment en wordt vaak wakker van de hoest. Hij is ook heel erg hangerig al de hele week. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Stappen gaat steeds beter, maar wel maar 2 á 3 stapjes per keer. Alles op z'n tijd, we hebben geen haast.

Verder rustige avond hier...Vriendlief heeft vrijgezellenfeest, dus ik ga lekker een avondje alleen bankhangen...Ook wel eens lekker haha.

Fijne avond allemaal!

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Musty: Prachtige foto's zeg en ook heel mooie kids :D

Hier: vandaag caravan schoongemaakt en alles wat niet mee hoeft er uit gehaald, scheelt allemaal gewicht.. Over n maand zijn we onderweg

Hoe vaak per week eten jullie kindjes nog potjes Olvarit o.i.d.? Hier meestal 3 potjes per week, is dat veel....?

11. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

Hier helemaal geen potjes...Daimen kan er niet tegen. Meestal met de pot mee en anders (vers) uit de vriezer. Denk trouwens niet dat 3 potjes in de week veel is hoor.

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    30 tot 60 min

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Jorietje, hier soms een potje, meestal met de pot mee. Denk gemiddeld 1 keer per week een potje, soms 1 keer in de 2 weken ofzo.

Hier is de koorts idd gezakt. Net 39,1 graden koorts. Nog altijd buikpijn (hoog in de buik) en klaagt over hoofdpijn als ze teveel beweegt ofzo. Valt steeds in slaap en is niet helemaal helder. :( Niet leuk!

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hopelijk knapt ze snel op demaco!
    louise-faye is opgestaan met 39,6
    beetje loopoor maar verder niets, dus wat er echt is, ze was wel wat humeurig maar verder niets aan de hand

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ foto's thnx! ben er echt zooo blij mee, we zagen gen kans om ze op te halen dus baalde enorm, maar dit is echt super!

en zooooooo trots op mn beertje en kippie ;):D

@olvarit potjes.... weet eigenlijk niet hier alleen in noodgevallen maar verder vers met de pot mee of 'vers' uit de vriezer

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lcukey... ik heb DE luckey gezien dussuh ;) niets labiel

@ mir... genietse vanaaf ;)

@ foeske... heerelijk genieten!!

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Rebecca is dus wel heel suf.. Is de afgelopen 5 uur max 5 minuten wakker geweest en dan was het huilen of kreunen en draaien van de pijn.. Ene kant wil ik de HAP bellen, maar andere kant ben ik bang dat ik voor niks bel.

Ook weet ik zeker dat mijn moeder niet gaat meewerken om mee te werken want ze is er heilig van overtuigd dat ze acute griep heeft (heeft Rebecca niet gezien ofzo, 'weet' ze gewoon telefonisch).

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Potjes.... hier ene week geen potje en andere week ook 3 of 4 hoor. Hangt er maar net vanaf wat bij ons op het menu staat. Ik probeer zoveel mogelijk gewoon te koken wat zij ook eet maar heb ook wel eens makkelijke zin.
    Vandaag bv lasagna en dat "durfde" ik haar nog niet zo goed mee te laten eten...
    Eten doet ze trouwens als een bootwerker de laatste tijd... merk toch wel dat ze beter eet sinds ze minder bv krijgt overdag, of het daar ook aan ligt weet ik niet hoor....

S is weer bij opa en oma slapen, morgenvroeg strijken, krijg mijn haartjes geverfd door manlief en misschien smiddags nog even iets doen.

Taarten... och ik heb fondant over en wil dat opmaken dus goed excuus gevonden om lekker te kunnen bakken. Bovendien is die biscuit met die mix zoooo snel gemaakt, super dus.
    Kreeg wel gezegd dat het nog echte beginnerstaartjes waren (door iemand die meent dat ze perfect is), maar probeer het maar naast me neer te leggen. Verschillende mensen vragen me om het recept en tips dus ik doe het GOED!!!!!

19. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    3 potjes is hier niet standaard hoor, hangt echt af van wat wij zelf eten. Vanavond bijv voor onszelf friet gebakken, heeft Lars eerst een pot op en later nog wat frietjes. En vorige week aten we ook friet en toen heeft hij alleen friet gegeten, niet eerst een pot.. Ik kijk meestal ook een beetje wat hij over de rest van de dag op heeft, vanmiddag heeft ie weinig op, dus dan een pot erbij.

Als wij zelf een 'gewone aardappelprak' eten, eet hij altijd met ons mee. Maar rijst of pasta (zelfgemaakt dus) dat duwt ie gelijk weer zn mond uit, dus dan kies ik nog voor een pot.

Oké weet ik een beetje hoe dat bij anderen gaat ;) Ik voel me niet bezwaard hoor, dat hij nog uit potjes eet, maar ik vroeg het me gewoon ns even af. Ik vind het nog wel makkelijk ook, zeker straks op vakantie..

Ben trouwens gestopt met de fles warme melk voor t naar bed gaan, afgelopen week duwde hij m elke avond na 3 slokken al weg.. Vanavond wat yoki gemengd met melk gegeven en dat vond ie ook prima. Helemaal zonder drinken naar bed, durfde ik niet, tis ook een gewenning voor hem, even lekker hangen bij mama en wat drinken..

20. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Musty, mooie fotos!

Beterschap voor rebecca!

Weet iemand waar ik een potje weerstand kan kopen? Hier een hevig spugend meisje, maagje bleef samen trekken. Ligt nu eindelijk rustig te slapen. Arm schaapie. Tig keer in bad geweest vanavond.

Deel Deze Pagina