Pfffff ben brak man. Gisteren op de bank in slaap gevallen (om 23.00) schrok om 2.00 wakker en vriendlief was nog niet thuis. Ik een sms'je gestuurd, maar geen antwoord. Besloot om 2.30 naar bed te gaan, maar ik kon niet in slaap vallen . Liep me druk te maken om vriendlief (zou zelf nuchter naar huis rijden), dacht dat hij toch weer aan de bier gezeten had, omdat hij dat meestal doet. Was bang dat hij misschien met de auto tegen de vangrail aan zou liggen. Afijn uiteindelijk viel ik pas om 3.30 in slaap en om 3.45 beld vriendlief me wakker....hij had geen huissleutel , moet niet gekker worden. Wij slapen (athans poging tot), maar meneer begon ook nog eens te snurken als een malle :x. Ben uiteindelijk maar beneden op de bank gaan liggen, maar dat was allen behalve comfortabel. Viel om 5.00 in slaap en om 7.45 bracht vriendlief Daimen naar beneden...of terwijl...mama lost het wel op en papa gaat lekker verder snurken fijn! Duik er straks met Daimen samen weer in en dan is de middag voor papa . Ben gesloopt mensen en ik ben blij dat we allebei heel weinig gaan stappen, want het is helemaal niks als je een wekkertje s' ochtends vroeg hebt. Sorry voor ego dames..
Demaco: is rebecca al opgeknapt? Musty: prachtige foto's zeg maar dat kon ook niet anders met zo'n leuke kindjes Mir: balen van de onrustige nacht, hopelijk kun je nog een beetje uitrusten vandaag Potjes: hier nog bijna elke avond, omdat hij dus geprakt eten niet eet en uit de hand te weinig binnen krijgt... Hier: gisteravond was ik met naud en een vriendin van me in de IKEA, naud wou met geen mogelijkheid in de buggy en heeft zelfstandig door de hele IKEA gewandeld hihi.. De mensen vielen zowat over hem heen omdat niemand zo'n mini zag lopen haha! Hij was daarna zo moe dat hij vanochtend heeft uitgeslapen tot 7.30uur
@Mir, wat een mannenactie zeg. Gewoon kind naar beneden brengen en dan weer gaan slapen. Maar ja.. gelukkig hebben jullie dit soort weekenden niet veel. Slaap lekker zo! @Nikske, wat gaat Naud snel zeg! Superleuk! De hele Ikea doorstappen zeg. Rebecca vanmorgen wakker geworden met 38,6. Zetpil gegeven en daarna even frisse neus wezen halen. Even over de rommelmarkt gelopen en wat houten speelgoed ingeslagen. Daarna weer terug en nu sinds een half uurtje weer in slaap met koorts. Net 39 graden. Ex smstje vanmorgen om te vragen of hij Vince eerder terug mocht brengen omdat hij toch niks op de planning had staan. Pff... is wel weer duidelijk dat de regeling enkel voor zijn familie is want hem boeit het blijkbaar niet veel. Vince is nu dus weer thuis. Krijgt niet 2 maar 4 kiesjes tegelijk. Arm ventje zeg! Alle hoeken 1.
Mir, heerlijk om ff me time te hebben, maar minder dat mnr zo thuiskomt. Ik had hem op de bank gelegd Jorietje, geen idee of dat veel is ieder doet het op zijn manier toch?! Demaco, hoe is het nu met rebecca? 39 is toch wel hoog Tis zonde Vince! Heeft hij er veel last van?? Luckey, zie je wel dat je niet labiel bent!!! (als je zo voor jezelf opkomt ) haha Hier nog van t zelfde
@Foeske, ze slaapt alweer sinds een paar uur. Koorts nog altijd 39 graden. HAP gebeld en die willen dat ik langskom omdat ze ook weinig drinkt en nauwelijks plast. Maar zoals gewoonlijk 'kan' niemand meerijden. Wederom opgebeld en moet haar goed in de gaten houden en vanavond bellen met een update. Als ze toch willen dat ze komt moet ik proberen mijn moeder over zien te halen. Die vind het niet nodig om naar de hap te gaan omdat het waarschijnlijk toch maar een griepje is. Als ze wakker wordt is ze verward en suf. om daarna weer verder te slapen. Lijkt mij toch wel wat anders dan een gewoon griepje.
Momenteel is het met de laatste man uitgelopen tot een friends with benefits 'relatie' met hoop in de toekomst. Kwestie van nu is het leuk, maar nog niet tever vooruit kunnen kijken ivm omstandigheden. We zullen zien waar het gaat eindigen.
Demaco... beterschap en belachelijk dat ze niet even met je wilt rijden... je wilt ook weten of je kleinkinderen in orde zijn en niet wat anders onder de leden hebben???? Hier... flink gestreken en wat opgeruimd. Dalijk hoop ik mijn haartjes geverfd te krijgen, gisteren niet van gekomen.....
Nikske: Knap hoor van je kleine vent, zo goed stappen! Hier is los lopen nog lang niet aan de orde, ze snapt helemaal niets van het ene-voet-voor-de-andere systeem haha. Demaco: Balen weer zeg van je moeder. Kan één van je zussen niet met je mee? Ook leuke actie van je ex...maare, je mag natuurlijk ook nee zeggen hé?! Afspraak is afspraak en hij zal toch heus wel lief voor Vince zijn, of ben je bang dat hij het op Vince af reageert als hij tegen zijn zin "met hem zit"? Hier een ziekig meisje, maar ze lijkt alweer iets beter te gaan. Gisteren heel veel gespuugd, vanmorgen meteen een hele droge luier. Vandaag heel weinig eetlust, alleen zo'n 50cc pap, een beetje gepureerde appel en wat gepureerde worteltjes op. Gelukkig drinkt ze wel goed! Even een vraagje: Liv zou morgen de 11maanden prikjes krijgen (nu pas omdat ze vorige keer ook ziek was) maar nu is ze weer ziek...wat zouden jullie doen? Toch nu laten prikken ook al is ze al niet fit, of wéér uitstellen? Maar dan moet de 14 maanden prik ook later...
Cvm: even overleggen met CB. Denk dat ze ze niet gaan geven hoor! Zou t risico ook niet nemen, dan maar weer wat later!
Hi meiden, Even uit mijn hoofd en kijken wat is er is blijven hangen, sorry als ik iemand vergeet. Musty wauw dat is geweldig dat je hebt gewonnen en een album met daarin de foto's hebt gekregen. Niske ik heb er eventjes geen woorden voor meid dat je er ineens alleen voor staat met je kleine kanjer...... Heftig hoor. Ik lees nu dat Naud gelukkig weer goed slaapt, misschien toch wat mee gekregen van bepaalde spanningen etc..... Maar wel lekker want zo kom je zelf ook weer aan je nachtrust toe. Dikke knuf. Demaco hoe gaat het nu met je kleine meisje? Wat jammer zeg dat je ex niet volledig geniet van de tijd die hij samen met zijn zoontje heeft, maar hem liever weer eerder terug brengt bij zijn mama. Cvm ik zal Liv ook niet laten inenten als ze koorts heeft, maar hopelijk is ze weer snel koortsvrij. Lucky succes met taartjes maken. Jill stapt hier al lekker langs de tafel en achter haar Nijntje loopauto, maar vanmorgen heeft ze heel hard haar oog gestoten tegen de punt van de tafel, ze was echt ontroostbaar zo zielig. En vanavond had ze voordat ze naar bed ging grote lol met haar broer, met zijn tweeën schatterlachen joh, echt zo leuk/lief om te horen.
Demaco, pff wat naar dat je zo afhankelijk moet zijn van anderen zeg! Hoop dat je eruit komt! Luckey, lekker bezig! Cvm, Hopelijk is je meisie weer gauw op de been Ik zou ff CB bellen om te overleggen. Jelte heeft zn 11 mnd prik ook nog niet gehad komt eind deze maand pas Isra, van dat schaterlachen zou je toch smelten?!
Werd al verslaafde genoemd met mijn taarten bakken haha. Het is ook gewoon zoooo lekker en leuk om te doen. Bovendien wil ik het fondant niet te lang laten liggen. Morgen eentje verrassing voor de oudercommissie en dan pas weer de 27e voor het familie weekend. Daarna even niks meer (denk ik hahahahahahaha) Samen met de buurvrouw ga ik trouwens 11 mei een workshop sieraden maken doen in Sittard. Leve de Social Deal. Nu maar hopen dat het ook wat is.... CVM... ik zou even bellen met cb morgen en overleggen. Lopen... langs alles af gaat goed. Aan handjes ook wel redelijk en achter de loopwagen gaat ook wel goed. Favoriet is hier echter de lacktafeltjes van Ikea. Staan als salontafel bij ons maar met viltjes eronder vanwege het laminaat. Schuift dus erg makkelijk weg.... ideale hoogte voor het lopen hahahahaha Ze heeft ook wat nieuws. Ze gaat zitten (op bed/bank, op de grond nog niet gelukkig) en laat zich dan naar achter vallen. vooral als bij bots of boem erbij zeggen is het schaterlachen..... Slim genoeg dus niet op alle ondergronden hihi
Jazeker, het was een soort van nieuwsgierigheid mijnerzijds @mir: wat een vent zeg pfff... is t verder wel goed gegaan vandaag? @lopen: langs de rechte kant van de tafel, hij gaat nog niet rond zeg maar en als ik zijn handjes allebei vasthou doet hij 3 stappen en dan is ie t weer zat.. ik zit me dus erg te verbazen dat ik net las dat Naud (?) de Ikea vrolijk door stapt hahaha, wij gaan morgen ff naar Ikea, Lars dus in de buggy
Heeft Lars ook een tijd gedaan, maar is nu weer over... Idd bij boem ging tie t nog ff 3x doen en maar lachen, héérlijk Hier is wegkruipen momenteel favoriet als je zegt van zal ik jou ns pakken of als ik ook ga kruipen dan stuift ie weg, dendert overal overheen, maakt niet uit wat ie tegenkomt haha
Pakspelletje... heb ik nog niet geprobeerd, ga ik eens testen straks haha. Ben gaar hier zeg... Vorige week was ik ongesteld en waren de nachten super. 1x eruit en 3-4x overdag.... Ik dacht dat ongi de bv beinvloedde maar ze deed het beter. Sinds de ongi weg is, drinkt ze slechter. Met name snachts. Vannacht 3x eruit geweest... Pfffff Snap het niet hoor..... eten doet ze als een bouwvakker, (ander) drinken niet zo heel veel maar gewoon 3-4 bv overdag (al vond ik haar wel slechter drinken gisteren) maar de nachten lijkt ze wel schade in te moeten halen..... Woensdag weer wegen, ben benieuwd
Luckey, balen van de nacht zeg! Leuk dat ze die spelletjes zoals omlaten vallen nu echt begrijpen he?! Isra, wat zielig voor Jill! Ik moet ook eigenlijk echt even naar ikea voor van die beschermers voor hoeken, hier ook een scherpe tafel waar ze al een paar keer bijna op de hoek gevallen is. Meiden, even trots op mezelf....2.8 kilo afgevallen dmv calorietellen...Met een app, superhandig! Scant gewoon je artikel in met je telefoon en dan weet je precies wat je binnenkrijgt, ik ben fan!!! Ook wel veel gewandelt (hond blij) dus dat helpt ook mee. Ik zorg dat ik elke dag tussen de 1400 en 1500 kcal binnenkrijg en het werkt dus!!! Straks naar het cb, Liv lijkt aardig opgeknapt, niet meer gespuugd en net een boterham en fles op. Dus denk dat ik haar wel laat prikken, maar overleg het wel even. Hopelijk is het zo droog hier want wilde op de fiets gaan. Ben wel erg benieuwd hoeveel ze gegroeid is.... Oja, Liv kan het hele liedje van klap eens in je handjes de bewegingen meedoen sinds het weekend, trots!!!
Slapen jullie mids overal?En houden jullie rekening met weg aan met middagslaap? Aluna slaapt heel slecht in kinderwagen en ik ben dus het liefst thuis zodat zien bed kan slaen. Se gaan echter een weekend weg en ik voel me dan zo n zeikerd als ik moet zeggen om smiddags 2 uur ofzo in het huisje te willen zijn....
ik ben heel makkelijk met slaapjes, zijn we er niet, dan slaapt ze maar niet. Ik blijf er niet voor thuis. Als we bijv een verjaardag hebben dan ga ik daar wel heen na Liv d'r slaapje, maar vaak slaapt ze dan 1 ipv 2x. Maar met dagjes weg/wandelen/keertje zwemmen enz dan hou ik er niet echt rekening mee. Nou heb ik ook wel een makkelijk kind, als ze écht moe is slaapt ze ook wel in de auto/wandelwagen enz. En lukt het haar niet om te slapen dan blijft ze evengoed gezellig en slaapt ze de volgende dag wat langer uit. Hier net bij het cb geweest. Ze is lekker op haar lijntje doorgegroeid, 8045 gram en 70 cm. Smurfje Nog steeds op de onderlijnen dus, maar dat is al sinds de geboorte en dus prima. Over haar ontwikkelingen waren ze zeer te spreken, dus ik ben weer trots. Prikjes weer uitgesteld, de arts vond haar weerstand te laag nu. Ook vermoeden ze een lactose intolerantie omdat Liv sinds ze geen bv meer krijgt zo vaak ziek is en het veel voorkomt in de familie van manlief. Nu mag ik 's morgens nog gewone melk geven in de pap, tussen de middag karnemelk (zit minder lactose in en de linksdraaiende bacterien zouden de darmpjes gezonder maken) en 's avonds yoghurt. (zelfde verhaal als karnemelk). Ook moet ik multivitamine bijgeven, gaf hiervoor alleen vitD maar nu dus multi. Dure zooi, 12 euro voor een flesje!!! Maar goed, als het haar helpt ben ik allang blij!