Fb heb je de oren al eens laten nakijken??? Schiet me even n binnen.... Evende lichamelijke dingen uitsluiten..... Meeting... eind mei midden juni?ik Ben voor!!!!!
@FB: Was hier echt net zo, de vorige keren met tandjes wilde hij geen fles en afgelopen keer met de hoektanden wilde hij geen warm eten, dus misschien zijn het dan bij Jesley toch ook tanden/kiezen... Koude bijtring was hier wel geliefd toen, ik weet niet of dat bij Jesley ook zo is? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me er niet echt druk om maak als Lars een dag of week slecht eet (maar goed, een week dat is gelukkig nog maar 1x voorgekomen en een dag dat gebeurt wel vaker).. Ik heb gelezen dat het niet zoveel kwaad kan, kindjes hongeren zichzelf niet uit en zeker vanaf dat ze 1 zijn hebben ze schijnbaar wat minder eten nodig.. Als ie maar wel genoeg drinkt en misschien wat fruit eet.. Maar ik kan me voorstellen dat als hij al afvalt, dat je je er dan wel druk om maakt.. Idd vrijdag even afwachten, kijken hoe het met t gewicht is en misschien advies vragen...
Fb: hier ook afwisselend dan weer niet willen drinken dan weer geen warm eten willen bij doorkomende tanden/kiezen. Geef hem gewoon zoveel mogelijk van wat hij wel wil.
me2: Ja super app he?! Ik zit nu na 1 week en 2 dagen op -3 kilo!!! Oja iemand vroeg nog naar de app: Het is de calorieteller van fatboy
Meeting, lijkt me leuk maar is lich. te zwaar zal een keer meekomen als het dicherbij is hier gelukkig weer een goede n8 gehad
ja het lange rijden kan ik niet meer zo goed en dan ook nog de kleine man op sleeptouw is wel veel voor me... Maar ach wie weet de volgende keer!
Pfff wat moet ik hier nu weer mee? S zit op voetballen. Eerst wegens de kou in een gymzaal en sinds een dikke maand buiten op (kunst)gras. 1e half uur doet hij nog redelijk mee daarna is het spelen en om zich heen kijken, totaal niet met de andere kinderen of voetbal bezig. Vandaag was manlief mee en hij heeft zich alleen maar geergerd, hij deed totaal niet mee en de trainr heeft ook meerdere keer gezegd dat hij mee moet gaan doen. Als ik hem vraag waarom hij niet mee doet, kijkt hij een beetje door je heen en geeft geen antwoord. Als ik hem vraag of hij het nog leuk vindt: JA. Als ik hem zeg dat als hij niet beter mee gaat doen, hij niet meer mag gaan.... huilscene alsof ik hem alles heb afgepakt. Wat zouden jullie doen??? Mijn idee was om het nog een maand aan te kijken maar niet meer te blijven kijken. Dus brengen en weg.... na afloop de trainer vragen hoe hij het deed.....
luckey, het valt te proberen! idd moeilijk hoor, vragen of hij een andere sport leuker vind zou ook nog kunnen zonder al te veel woorden vuil te maken over de voetbal??
heb hem al meerdere keren gezegd dat hij niet verplicht is te gaan hoor, hij hoeft maar te zeggen dat hij niet meer wilt en ik meld hem af..... maar dan begint hij te huilen..... vraag ik hem dan waarom hij dan niet mee doet met de andere kinderen, zegt hij niks en kijkt me met lege ogen aan.....
Hmz lastig Luckey.. Misschien idd hem wegbrengen en niet blijven kijken, het is te proberen. Misschien duurt het te lang naar zijn zin, eerste half uurtje prima, maar dan is het wel weer genoeg geweest, maar ja, wat moet je er mee...? Lastig zeg!
Morgen Jesley wegen (extra)... Ben best zenuwachtig! Hoop zooo dat hij gewoon is aangekomen. En niet weer is afgevallen net als laatste keer
Ff snel.. FB- Heel erg veel succes vandaag! Moet vast spannend zijn, dus grote knuffel voor jou ik weet wat voor zorgen slechte groei van je kleintje met zich meebrengt. Duimen draaien dat hij is gegroeid!! Of iig niet afgevallen. Ben benieuwd wat voor advies ze geven met eten, als ze niets zinnigs hebben misschien is een eenmalig bezoekje bij een diëtiste wel wat. @ Luckey, lastig weer hoor. Misschien kan de trainer in overleg met jullie afspraken met hem maken. Dat hij tegen hem een op een zegt dat als hij zo doet hij niet op voetbal kan blijven en vragen of hij(S) misschien een idee heeft wat hij in de tweede helft kan doen. bv op doel, is wat rustiger of gewoon op de bank. Kan me voorstellen zijn dat zijn concentratie span of energie gewoon afzakt met de tweede helft en dan is het lastig voor zo'n ventje om dan heel geforceerd mee toe moeten doen. Dat is ook moeilijk te bewoorden voor hem denk ik. Als hij zich het eerste half uur echt goed vermaakt zou ik het gewoon afwachten, voor de rest van de wedstrijd de lat laag leggen en dan gaat het weer mee willen doen vanzelf.Ook als er wat tijd overheen gaat en hij wordt ook ouder zal hij het ook langer kunnen volhouden. @meeting. Ik heb het hier erg druk in mei maar de laatste zondag zou eventueel wel kunnen. Juni nog niets zo'n volle agenda, dus roep maar wat jullie het beste uitkomt. Fijnste is natuurlijk als het mooi weer is zodat we kunnen picknicken! Hier- mijn man is gisteren met vrienden voor een lang weekend naar Duitsland vertrokken. Ik vind het goed dat ook hij iets voor zichzelf doet, net als ik toen met Londen. Wel gek om s'avonds alleen te zijn hoor! Ik heb de poezen ook in de slaapkamer gelaten als uitzondering dus die hebben lekker op het dekbed op mn benen geslapen. Toch nog een beetje geknuffeld hahah
Voor geïnteresseerden in de meeting in Utrecht heb ik ff een datumprikker adres gemaakt, daar kan je opgeven welke data je wel/niet kan..dan hebben we snel een overzicht wanneer de meesten kunnen! Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken! Nog een vraagje, voor de kindjes met doorkomende kiezen..want het is geloof ik nu wel een beetje wanneer het begint. Waar zag/merkte je het aan dat er kiezen kwamen, ik kan niet zo makkelijk in K's mond kijken en als ik met mijn vinger voel wil hij bijten(au!). Duurt het bij kiezen heel lang voordat ze "door" zijn?? hij heeft dus sinds een paar dagen dat hij tijdens het spelen ineens keihard begint te huilen met tranen en soms een minuut lang ontroostbaar is. Eerste gedachte is dat hij dus ergens pijn heeft.. maar goed je weet het nooit zeker. Bij hem komen doorkomende tandjes trouwens nooit tot uiting met diarree, maar hij poept wel vaker op een dag ineens(gisteren 4x. Vandaag al 3) maar wel gewoon normale ontlasting. Ook wil hij echt de hele dag eten en drinken..blijft soms echt zeuren totdat hij wat krijgt. Nu dat ik mezelf teruglees denk ik eigenlijk meer aan een sprong haha
Sorry leive meiden heb weer een aantal dagen gemist door vanalles hier thuis.. Wou dit even met jullie delen: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002996073675 (en jullie kunnen me weer allemaal toevoegen want promotie van ex heb ik nu niets meer mee te maken )
Nikske... gelijk gedaan hihi..... FB... super van Jesley zeg!!!!! Ben je zelf ook tevreden???? Titania.... tot nu toe doet hij de 1e helft op zich wel goed mee en de 2e helft minder. Wat me opvalt is 1e helft is individueel spelen, dus met bal om pionnen, doeltje schieten enzo, 2e helft is wedstrijdje.... teamverband dus.. Als het dat is maakt me dat ook niet uit, 1 uur lang is ook behoorlijjk intenstief. maar volgens manlief doet hij de laatste paar keer helemaal niet mee, dus ook niet 1e helft..... Meeting, ga gelijk kijken in de datumprikker....
Voor teamverband is net 5 wel jong, maar misschien is het iets heel anders als hij ook ineens bij het individuele spel niet meedoet. De glazige blik als je hem wat vraagt en hij weet het niet te benoemen is heel herkenbaar voor die leeftijd trouwens.