Foeske, zeker spannend! Was het bij Jelte snel raak? Bij Liv was het de eerste ronde meteen raak en als het bij een tweede langer duurt (wat natuurlijk heel waarschijnlijk is ) denk ik dat ik best zal moeten slikken, ben niet zo geduldig haha en na Liv heel verwend natuurlijk. Nikske: Wat knap van je manneke! FB: Zou maar zo kunnen dat het komt door het weglaten van de fles... Gewoon een paar dagen zo proberen! Onze kids hebben nu idd nog maar 300 ml zuivel nodig en daar ben je al gauw overheen. Hier: Liv sinds maandag aan de karnemelk en yoghurt ipv melk en lijkt te werken. Voorheen spuugde ze altijd kleine beetjes na pap/melkfles en dat is nu de hele week nog niet gebeurd. Verder heb ik haar de hele week nog niet hoeven puffen/neusspray hoeven gebruiken dus ook dat is fijn! Alleen heeft het dametje nu enorme snotogen/beginnende ontstoken ogen, maar goed, dat zal vast toeval zijn Hier nu een hok vol kinderen, Dylan mocht twee vriendjes (zoontjes van vrienden van ons) uitnodigen voor een filpmje en vanavond eten maar hun zusje van 3 wilde ook heel graag mee dus nu hebben we 5 kids hier. Even wennen hoor haha, wat kunnen die kinderen herrie maken, maar wel heel gezellig! En Liv kruipt er lekker doorheen, die vind het super haha
Hey meiden, Weer een teken van leven van mij. Vandaag de eerste verjaardag gevierd van onze lieve dreumes!! En wat is ze weer verwend. Maar wat was het weer een verjaardag zeg jeetje. Romée was ziek en bleef klagen over kiespijn. En dat weer zo erg dat we dus vanmiddag bij de tandarts zaten. En ik had gelijk weer een ander kindje gelukkig. Wat was ze er ziek van zeg. Jeetje. En dan laten me ooms en tantes me ook weer barsten en over me broertje maar niet te spreken. Vind het zo erg eigenlijk maar ja. Je doet er niks aan. En dan te bedenken dat me zusje die in het zh lag en met weekend naar huis mocht voor 2 dagen wel komt. Maar dat mocht de pret niet drukken er waren gelukkig nog wel veel mensen die belangrijker waren. Me vriendin uit Zeeland stond ineens voor me neus. Onwijs leuke verrassing.
@Foeske: ooooh spannend zeg! Ik leef je met je mee. Houd je ons op de hoogte? @CVM: Wow veel kids. Leuke dag gehad? @2BG: Gefeliciteerd nog met je meisje! @Hier: Weinig nieuws eigenlijk. Lekker dagje met Robin en manlief gehad. Even naar buiten geweest voor boodschappen en verder binnen gespeeld met mn boefje. Morgen komen mn ouders, nog voor Robin's verjaardag. Beetje laat, maar ze wonen 3 uur hier vandaan, dus ja, dat moet je altijd goed plannen van te voren.
2BG... van je familie moet je het hebben.... Balen maar je zegt het zelf al, niets aan te doen en bovendien waren er ook (andere) mensen die het wel belangrijk vonden.... Hier... zoonlief is weer bij opa oma slapen. Jammer dat dl niet langer dan half 7 slaapt anders konden we even lekker uitslapen.... Verder niet veel nieuws eigenlijk. Sinds vanmiddag doet ze zelf de handjes voor de ogen als ik zeg: waar is alina dan??? kiekeboe... Echt heerlijk om die schaterlach dan te horen.
Iedereen nog even snel aanmelden voor de meeting!! Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken!
Ik moet alles op mn tel doet,dus word lastig! Mn laptop doet al weken (maanden) raar... Word binnenkort nagekeken door collega Prik maar datum! Ik hoor t wel! En dan probeer ik erbij te zijn! Moet lukken! Zin in!
Wat een nacht... 1,half 3, 4 en half 5. Half 5 schone luier want hij liep over. Daarna nog een slok drinken en in bed... 4.40 weer huilen en bij ons gepakt. N beetje spelen uurtje geslapen en madame begin te spelen. Manlidf is net met haar naar onder en ikag blijven liggen.... Zucht lang slapen kan ze blijkbaar alleen smiddags.....
Gisteren trouwens op kraamvisite geweest bij mijn vriendin. Bv loopt goed heeft zelfs teveel melk dus tips van lactatiekundige gekregen. Heeft mijn kolf geleend (wel nieuwe onderdelen uiteraard) maar ik vraag me eigenlijk af waarom ze gaat kolven. Ze wil maar 6 maanden bv geven en omdat ze lerares is kan ze ook 6 maanden thuisblijven (schoolvakantie, geluk voor haar dus). Haar antwoord: dan kan ik tenminste ook eens de stad in of naar de kapper, kan oma een flesje geven.
Cvm, bij Jelte was het bij de 3e ronde raak, hoop dat het weer zo vlot mag verloten maar aangezien ik nu toch wekelijks zware medicatie injecteer weet ik niet wat dit doet met mn vruchtbaarheid afwachten dus! 2bg, nog gefeliciteerd! Luckey, verstoppen is zooo lief hé?! Jelte doet dit ook een hele dag haha. Wat een zware nacht zeg!! Houd jij jezelf nog staande dan?? Pff voel hier vanalles maar kan het niet thuisbrengen dus heb er vandaag maar een test tegenaan gegooid ... een dikke - dus verwacht gewoon een ongi deze week. Het is echter ook nog 4 dagen tot m'n NOD dus veels te vroeg om te testen haha
@Luckey: Hmm niet zo'n heel raar antwoord toch? Ik ben natuurlijk niet zo thuis in de bv, maar lijkt me handig om af en toe te kolven, zodat je ook even ergens heen kunt. @Foeske: Inderdaad wat vroeg om te testen Ik blijf voor je duimen, het kan zomaar positief zijn over 4 dagen
even snel, ik kan alleen eind juni, ik ga t anders niet trekken eind mei ook al meeting van nov mama's
Minime.... nee zeker niet zo vreemd. maar de toon waarop ze het zei kwam op mij gewoon wat raar over. Ze kolft dan ter vervanging van een voeding maar dan moet je toch onderweg kolven????? Anders kun je ook voeden voor je gaat en weer als je terug gaat... heb je ook 3-4 uur de tijd.... Extra kolven wil ze niet want ze wil de productie niet teveel stimuleren (ze heeft al te veel melk). Foeske... ik blijf duimen hoor... je moet ook niet eerder testen joh!!!!! foei foei haha
@Luckey: Oh ja, wat ik zeg ik zit er niet zo in Maar misschien snapt zij het dan ook nog niet helemaal?
Luckey, wie weet bevalt het voeden (mede dankzij af en toe weg kunnen dankzij het kolven) haar toch beter dan ze nu if vooraf dacht...Ik was ook eerst van plan om 6 maanden te voeden maar toen het zo geweldig en makkelijk bleek te zijn ben ik toch nog lekker tot 10 maanden doorgegaan. En had ik minder productieproblemen gehad op het eind dan had ik nu waarschijnlijk nog steeds gevoed. Foeske: Spannend...! Maar als je eenmaal bezig bent voor een kleintje dan voel je ook van alles omdat je er veel mee bezig bent denk ik...tenminste, dat zou ik wel hebben haha! Hier een heerlijk weekend gehad, de rust die het geeft dat J er nu niet is in de weekenden doet me wel goed, we hoeven niet meer zo op eieren te lopen en merk ook heel erg aan Dylan dat hij er helemaal door opbloeid. Fijn! Over twee dagen horen we of J nog drie weken mag blijven waar hij nu is, zo niet dan moet hij woensdag weer naar zijn moeder. Het gaat daar heel goed met hem, ik denk mede door de rust en regelmaat en de enorm strakke structuur daar. Maar ben bang dat het thuis en bij ons in no time weer helemaal fout zal gaan.
Minime... het heeft met snappen niets te maken hoor het is meer je eigen insteek erin. Misschien ben ik wel gewoon geen gemiddeld bv-ster. ik kolf niet om een dag je te kunnen gaan shoppen of om een avondje weg te kunnen gaan. Ik ga dan gewoon tussen de voedingen door OF neem gewoon het kind mee. Denk dat ik gewoon teveel "verwachtingen" van haar had. Tijdens de zwangerschap als we het over de bv hadden klonk zij net als mij. - geen ander drinken voor 1 jaar - bv zolang kleine wil - had al ingelezen ivm kolfrecht op het werk en en en... Nu voedt ze volgens de klok. Meld hij zich binnen 2,5 uur weer kan het in haar ogen geen honger zijn en krijgt hij vinger in de mond geduwd om tijd te rekken, was ze al bang dat de kleine altijd bleef clusteren (drinkt om 's avonds half 5 (laat vaak dus huilen zodat zij ook even kan eten), half 7 en 11 uur, daarna 1 nachtvoeding en dan pas weer om 7-8 uur, dus luxe hoor, haha ik teken daarvoor) wilt ze weer even lekker middagje shoppen (kleine nu 4 weken oud) of naar de kapper en wil ze maar 6 maanden bv geven dus op het werk kolven zal niet nodig zijn. (tot die tijd is ze nl thuis). Moet dus gewoon mijn eigen gevoel bijstellen hierin.... Ligt puur aan mij haha.....
Testen, hahaha je kunt je jezelf maar gek lopen maken he Cvm, super dat het zo goed met J gaat (en met jullie natuurlijk)! Zit vandaag weer heerlijk vast! Net lekker gedoucht en maar geprobeerd of het met spiroflor wat losser komt
Foeske: spannend! Maar 4 dgn voor nod is natuurlijk ook wel vroeg!! Hoeveel dpo zit je? Cvm: wat fijn dat het zo goed gaat met J. Kan me voorstellen dat dat jullie ook rust geeft! Luckey: tsja ik zou ook kiezen om kind mee te nemen of tussen de voedingen door want zoals je zegt moet je anders onderweg ook kolven....ik ben echt bijna een van de enigen die alle drie meer dan 6 maanden heeft gevoed, dus heb het er ook maar nooit over.... Als het dan ter sprake komt zit iedereen oh wat knap terwijl het super makkelijk is juist... Rest... Sorry.... Zeef.... Hoer lekker weekend gehad. Fee gisteren wat ziekjes, paar keer gespuugd. Guus lekker vrolijk en lekker lang geslapen. Ik samen met JP even middagje op pad geweest gisteren; 1 op 1 tijd is echt wel eens heel fijn . En vanavond met z'n 5-en met vrienden en hun dochtertje gegeten. Morgen begint weer een drukke week!
Goedemorgen allen! Ik leef ook nog haha.. Heb ff wat minder de laptop aan gehad de afgelopen dagen en wat meer tijd besteed aan huishouden en natuurlijk aan Lars en hubbie.. Weet alleen niet wat Lars gisteravond had, normaal als we hem s avonds in bed leggen is hij binnen 5 minuten vertrokken.. Gister lag hij ruim een uur te huilen Eerst al een keer even wezen kijken, getroost enz, hielp niet echt. Later hubbie nog een keer gaan kijken, hielp nog minder. Toen hem er heel even uitgehaald en in zijn kamertje gebleven, hij was me toch aan het snikken en hijgen (zo zielig).. En zodra ik hem weer in bed lag, was het weer brullen, ja toch maar weggegaan en toen was hij binnen 10 minuutjes stil. Na 2 uur werd hij weer wakker, even gehuild, stond net op het punt om weer te gaan kijken, maar toen was hij weer stil en ben niet meer gaan kijken Vannacht om 4 uur exact hetzelfde.. Hij is dus wat onrustig geweest, maar goed, dat is op zich geen probleem, maar het was voor ons echt vreemd/nieuw, hij slaapt normaal altijd door van s avonds 19.30 tot s morgens soms wel 8 of 9 uur.. Hij is nu lekker thuis bij papa, ik ben aan het werk en ben vanmiddag thuis en dan moet papa werken.. Morgen idem dito.. Verder ff leeg geloof ik