April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Tis rustig hier...

@FB: Fijn dat Jesley stukken beter eet!

@Hier: Gisteravond/vannacht ging het stukken beter met Lars, ik heb hem om 19.30u in bed gelegd en hij is gelijk gaan slapen en we hebben hem de hele nacht niet gehoord. Dus de vorige nacht zal ie wel ergens last van gehad hebben..

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Het is hier idd rustig...

We zijn vandaag 3 jaar getrouwd dus gaan zo 'romantisch' boodschappen doen whahaha. Ik denk dat we in juli wel iets samen zullen doen aangezien we dan 12,5jaar samen zijn, phoeh dat klinkt toch wel lang... Time flies when your having fun ;)

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    12,5 jaar samen.... zo zeg hihi..
    Wij dit jaar 10 jaar getrouwd en we kennen ons dit jaar 18 jaar.... tijd vliegt echt voorbij he!!!

Geniet maar lekker vandaag dan!!!!!

4. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @foeske: gefeliciteerd!! Wij zijn 4.5 getrouwd en dit jaar ook 12jaar samen. Times flies.....
    @kinderwagen/buggy: hier al een paar maanden een buggy (nuna pepp), want de kinderwagen stond hier ook aardigen de weg. Naar wilde wel een goede buggy ervoor terug aangezien dat het enige is wat dan nog word gebruikt. En ik moet zeggen ik ben erg blij met me buggy.
    @app: ik heb die app van een paar pagina's terug ook gedownload. Jeetje je word wel met je neus op de calorieën gedrukt zeg. Maar vind het wel leuk. Nu hopen dat er eindelijk een paar kilo's afgaan :).
    @hier: Romée heeft vanmorgende laatste wendag op de basisschool gehad en na de vakantie is ze een echt kleutertje. Wat gaat het hard.
    Werd vanmorgen gebeld door een bedrijf waar ik anderhalve maand geleden had gesolliciteerd of ik nog interesse had om te komen werken. Dan ga ik 's avonds werken ipv overdag. Ga het geloof ik wel doen. Zijn we gelijk van dat gezeur af van me smoeder. En veel minder werk is het niet van wat ik nu doe.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    2BG: leuk een nieuwe baan!!

FB: fijn dat J weer beter eet!

Foeske: van harte met je trouwdag!

Jorietje: jij weer een goede nacht! dat is plezierig!

Buggy: ik neem die denk ik wel mee als we dit weekend naar NL gaan want dat gesjouw met die kinderwagen.....

Wij zijn dit jaar 9 jaar getrouwd en 15 jaar samen :)

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    savonds werken was ik ook al aan het denken......
    overdag meer rust....
    maar dan moet manlief wel op tijd thuis zijn voor ik weg ga....

2bg... proficiat in elk geval!!!!!

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    2bg, welk werk ga je dan doen?

hier weer 'heerlijk' afgepeigerd op de bank... boodschappen doen is altijd nogal een inslag op m'n lijf maar moet toch echt gebeuren! en daarbij is de fysio op z'n zachtst gezegd ook niet echt ontspannend... Ik heb deze 2 expres op 1 dag want moe en versleten ben ik toch al na de fysio ;)

8. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dank jullie wel. Maar het is ook gewoon schoonmaak hoor. Dus stelt nie zo veem voor. Maar idd het is meer rust. En me man is de ene week om 4 uur klaar en de andere week on 5 uur. Maar als het ging, ging ze proberen of de starttijd naar half 6 kon ipv 5 uur. Dus dan red ik dat precies.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij zijn 6,5 jaar samen... Niet getrouwd niks haha:D

10. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat niet is kan nog komen fb........ ;)

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij zijn a.s. zondag 7 jaar getrouwd en kennen elkaar nu 9 jaar.. Das eigenlijk niet waar wer kennen elkaar al van de middelbare school, maar 9 jaar geleden 'sloeg de vonk over' :D

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Me2: Koninginnedag in NL vieren? Of ga je echt alleen het weekend?

Hmmm wij zijn nu 14 maanden getrouwd en 29 maanden bij elkaar whahaha.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Foeske: Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Wij zijn bijna (volgende maand) 2 jaar getrouwd en nu ruim 7,5 jaar samen. Tijd vliegt!

@Buggy: Ik gebruik de buggy alleen als we weggaan. Als ik vanuit huis ga wandelen, pak ik altijd de Mutsy. Die is toch een stuk comfortabeler. Meestal ga ik dan ook wel anderhalf uur wandelen, en ik vind de buggy meer geschikt voor korte stukjes.

@sprong: Welke kindjes hebben nu last van de 13 maanden sprong? Af en toe denk ik dat Robin er ook zin zit, omdat hij overdag iets sneller gefrusteerd/geirriteerd is dan normaal. Maar vraag me af of dit het is, of dat DE sprong nog moet komen.

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Sprong... ik merk eigenlijk vrij weinig van sprongen. er zijn wel periodes dat ze slechter slaapt maar overdag is ze dan niet echt lastiger.....

cvm... is al wat meer "besloten" omtrent J.????

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bij de 9 maanden sprong (of rond die tijd in ieder geval) sliep Robin heel slecht, werd een paar keer per nacht wakker, en dat zo'n 3 weken lang...erg vermoeiend. Overdag altijd vrolijk.
    De 11-maanden sprong heb ik niks van mee gekregen, en als dit de 13-maanden sprong is mag ik ook in mn handjes knijpen denk ik (maar wie weet komt de echte 'sprong' dus nog

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    dan heb ik het hele 1e jaar in een sprong gezeten hahahahaha.
    het is pas sinds een week of 2 dat ik er maar 1x snachts uit moet (en soms een enkele nacht 2x)

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Sprong...liv heeft er nooit echt last van geloof ik. Nu wel pieperig maar ze heeft ook twee ontstoken ogen en daar vooral in de nacht last van, dan krijgt ze der oogjes niet open en raakt in paniek. Nu ook koorts net, bah.

j mag nog drie weken bij de crisis opvang blijven. Yes!

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Sprongen: Ik merk barweinig van alle sprongen.. Hij wil wel ns een dag wat meer aandacht, hij is heel af en toe s avonds of s nachts wat onrustig, hij heeft wel ns een dag dat hij s avonds weinig eet enz. Maar dat lijkt me vrij normaal, ik link dat niet aan sprongen :)

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    jorietje, ik heb dus precies hetzelfde.....

Hier... ze eet nog steeds als een bouwvakker. net zo'n porties als Sem... vreetzakkie.
    Verder gaat ze steeds vaker op haar knietjes staan en wil dan helemaal op staan (klinkt dit logisch????) maar dat durft ze dan toch nog niet en geeft dan een aanstelhuiltje whahahaha. Dramaqueen....

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    cvm... jippie!!!! nu nog zoeken naar een plek voor daarna of mag hij daar langer blijven???? (dan die komende 3 weken bedoel ik)

Deel Deze Pagina