April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Het is zowiezo 2e graads. Wel oppervlakkig 2e graads dus niet open, maar wel met blaren. Hij heeft nu antibioticazalf erop en moet 2 dagen blijven zitten. Dus wederom ingepakt. Daarna moet het als het goed is een stuk minder zijn.

Gelukkig nu wel gewoon goed behandeld. Ze vond het niet goed dat we gisteren naar huis gestuurd waren en we dit zelf moesten doen. Maar ja, gebeurd is gebeurd en nu hopen op een snelle genezing.

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Weinig gepost hier... Zeker omdat wij er niet waren :p (gekheid)!

Meeting was super wat heb ik genoten van alle lieve kindjes. Wat een knapperds zo bij elkaar. Lekker gek doen met z'n allen ;). Wandeling was ook erg geslaagd. Musty nogmaals bedankt voor je gastvrijheid, het was echt heel leuk. Rest v.d meiden bedankt voor al het lekkerst wat jullie bereid hebben. Buikje lekker rond gegeten ;).

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Klinkt gezellig! Ben benieuwd naar foto's!!!

Demaco: fijn dat je nu goed geholpen bent en beterschap voor Vince!

Hier lekker dagje gehad. Mooi weer en fijn geluncht ergens met z'n vijven.

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ demaco.... fijn dat ze nu beter keken en wat gedaan hebben! beterschap!

@ meeting was reuze gezellig!!
    beeld wat ik van iedereen had kwam overeen :D;)

foto's staan op FB kan hier wel 1 groepsfoto spammen

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ha meiden, hier ook weer veilig terug in Limboland. Ging prima de terugreis, Robin en Alina waren ook erg lief. Robin heeft de hele weg geslapen, en Alina viel 20 minuten voor aankomst in Weert in slaap.
    Heeft ze nog verder geslapen, Luckey?

Ik vond het ook ontzettend gezellig!
    Net nog even nagenoten van de heerlijke spekkoek, ja Mir, die is alweer op hihi. Morgen maar weer op de gezonde toer:)

Was echt zo leuk dat je elkaar eigenlijk al zo goed kende! Althans, zo voelde het wel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ben nu ook de foto's aan het uploaden op FB:)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Was gezellie!

Jesley heeft in de auto liggen slapen.
    Ligt nu oververmoeid in bed te gillen...
    Zal zo vast wel in slaap vallen!

Ik zal ff kijken of ik de foto's op mn laptop kan zetten straks,
    En dan op fb.
    Helaas doet de laptop t niet goed, dus ben benieuwd!!

Anders komen ze snel een andere keer!!

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hij slaapt! Gelukkig...

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Vond het echt super gezellig vandaag!!!!
    Wat een lekkere kids hebben we toch zijn en wat een bijbehorende gezellig mamas!!!
    Alina heeft helaas de hele weg van Weert naar huis gehuild dus die had een dik rood gezicht.
    Eenmaal thuis nog even geknuffeld en naar bed toe, ze was vrijwel direkt vertrokken.....

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Demaco: Fijn dat jullie nu beter geholpen zijn. Hopelijk is het snel een stuk minder. Arme Vince.

Volgende keer willen we een meeting plannen in Utrecht! Hopelijk kan jij er dan ook bij zijn :D

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Iemand ervaring met AH luiers?
    Ik zag dat ze deze week in de aanbieding zijn, maar heb ze nog nooit gehad. Als het hetzelfde is als Etos (vallen toch onder dezelfde holding) dan is het niks voor Robin. Bij Etos luiers lekt hij continu door.

(vandaag was geen Etos luier overigens, was een inschattingsfoutje van mama haha)

11. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Nee zijn heel anders. Ik vind AH luiers heeeel fijn en Vince lekt snel door. Dus ik heb die altijd.

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoi hoi,

Meeting: Leuke foto's! Als de volgende keer in Utrecht is ben ik er zeker bij!!!

Demaco, wat ziet het handje eruit zeg, arme vent!!! Maar voel je niet schuldig hoor, je kan als mama nu eenmaal geen ogen in je rug hebben en een ongelukje zit helaas in een klein hoekje, zeker als er ook nog een peuter rondhobbelt.
    Hier is Liv gisteren gebeten door de kat van mijn zus, liefste beest van de wereld maar ze rook Liv d'r koekhandjes en hap...shit happens!

Hier vandaag lekker naar de ikea geweest, ouders hebben ongeveer ALLE meubels nieuw gekocht voor bij hun thuis op de eettafel en bank na. Voor ons hebben ze een tv-meubel en speelgoedkast (trofast met van die bakken erin) voorgeschoten, dus de box is weg nu! Wilde ze echt niet meer in...drama ten top elke keer dus laat maar dan.

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik hoop het ook :D.
    Scheelt al zowiezo overstappen. En de weg naar de bus weet ik ook wel, heb er zelf ook eventjes gewoond. Wel in een andere wijk, maar goed de rest kan ik opzoeken op internet.

14. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Meeting, fijn dat het zo leuk was. Leuke foto's zijn er gemaakt zeg!

@Cvm, ah arme Liv! Tja, ongelukje zit in een klein hoekje.. maar voel me wel schuldig :(. Ex reed mee gisteren en die zei vrijwel gelijk.. 'Dus je hebt niet goed opgelet...' Grrrrr!!!! Wat denkt hij wel niet. Hij heeft nooit op zijn kinderen gelet. Als hij sochtends moest 'oppassen' ging hij nog slapen op de bank.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bedankt. Ik kan ze dan wel een keer proberen. Ik zie overigens nu dat de Kruidvat luiers ook in de aanbieding zijn, en die heb ik eigenlijk altijd. Even kijken welke ik ga halen. Of allebei, dan heb ik weer een voorraadje:)

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Etos waren afgelopen week in de aanbieding.. Maar ja, had ze echt gisteren nodig. Heb die dus maar gehaald. Maar vind de ah luiers veeeel fijner!

Kruidvat is hier al geen optie, bij de 1e luier enorme luieruitslag.

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Och arme Livje! Had de kat hard gebeten?

@Demaco: Ik snap dat je je schuldig voelt, maar het kan ons allemaal overkomen. Die kleintjes zijn gewoon zo snel! En lekker makkelijk van je ex om dat te zeggen....pfff zit je toch niet op te wachten op zo'n moment :(

@Meeting: Ja we hadden het erover om volgende keer in Utrecht af te spreken. In het voorjaar/zomer en dan kunnen we met de kleintjes naar het park (Titania wist een leuk park). Is ook lekker centraal, dus hopelijk kunnen er dan nog meer mama's komen! :)

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    AH luiers: mijn moeder heeft ze een keer gehaald voor Jesley als hij bij haar is. Maar wij vinden t rotluiers! Hij had constant klamme,natte billetjes... Ook al zat er maar een klein plasje in.

O zijn ze bij KV in aanbieding? Ga ik weer even halen!
    Ik heb kv of pampers.
    Zie dat de aanbieding pas dinsdag ingaat!

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @FB: je kunt de kv luiers morgen al halen voor de actieprijs hoor :D.

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Het zijn de midpakken die in de aanbieding zijn(2+1), dus de 58 stuks (bij maat 4). Hebben we gelijk weer een flinke voorraad. Vraag me alleen af of ik dat meekrijg in/op de kinderwagen als ik te voet naar de stad ga...Anders deze week een keertje met de auto halen:)

Deel Deze Pagina