@MiKiJa: wel herkenbaar wat je schrijft hoor. Heb ook in het verleden wel eens deze gevoelens gehad en soms nog steeds wel eens. Ik denk idd dat dat ook deels door je eigen gevoelens komt en je nu eenmaal de ene keer beter in je vel zit als de andere keer. Als ik niet lekker in m'n vel zit en bv heel moe ben kan ik ontzettend weinig hebben en vriendlief heeft sowieso een kort lontje dus dat botst ook vaak. En idd ook wat Mini zegt, soms doe je liever alles zelf (niet dat mijn vent aanstalten maakt om iets te ondernemen kwa huishouden) zodat je weet dat het goed gebeurd. Ik hoop in ider geval dat je snel weer beter in je vel gaat zitten en dat de zon voor je gaat schijnen! @Meeting: het high-tea gebeuren lijkt me zeker weer een leuk idee. Ik ben niet zo crea dus denk dat ik maar weer gewoon wat ga kopen . Musty heb je een lift nodig of ga je met de bus naar Utrecht???
huhmmm das een goeie had ik nog helemaal niet bij stilgestaan zou fijn zijn als we met je mee kunnen rijden bespaart zoveel reistijd maar alleen als t niet teveel moeite is hoor, ik weet niet of je standaard langs gorinchem komt naar utrecht toe? ik heb zelf een autostoel iig
Eigenlijk is naar Utrecht via Leerdam makkelijker, maar vindt het geen probleem om voor jullie een stukje om te rijden hoor . Heb wel een klein autootje, maar denk dat het wel moet gaan lukken.
BOO nou, ik ga nu eertst kijken of lf nog niet met t badwater door t putje is gespoelt dodelijk vermoeiende dag ze waren alle2 op oorlogs pad en niet te genieten lf was zo lekker bezig dat md 2 blauwplekken op zn koppie heeft
Hmz ook hier herkenbaar hoor... Maar ik zou niet zonder hem willen, liefde, gewenning (?) Erg eigenlijk dat we zo denken Hier vaak dat hubbie zegt: ik hou van je of ik wil ff met je kroelen. Ik neem nooit meer initiatief zullen we maar zeggen, terwijl ik dat wel deed voor ik zwanger was.. Mijn liefde gaat allemaal naar Lars geloof ik en s avonds heb ik voor hubbie niet zo veel meer over.. Dit zal 1 van mijn laatste posten zijn voorlopig. Morgen bruiloft van broertje en zaterdag naar Zuid Frankrijk. We gaan lekker genieten met zijn drietjes
Jorietje... fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier weer even wat gefreubeld met cupcakes.... Heb maar even de link naar mijn webalbum neergezet... is wat makkelijker dan 4 fotos uploaden.... Mijn taartjes | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
Freubelaartje, leuk geworden en idd niet ingelogd. Ik heb de link van m'n blog bij m'n beste vriendin staan en zie dat er dagelijks redelijk wat mensen vanaf haar blog bij mij komen lezen. Leuk! Ben wel erg benieuwd of het bekenden zijn haha... Vandaar de status: stiekeme lezers op FB Heb net weer een blog geplaatst, kheb de smaak te pakken
Je schrijft echt op een mega leuke manier.... leest erg prettig en toont je als een sterke vrouw die goed met haar ziekte kan omgaan!!!!!!
Wow wat een compliment tnx! Maar er goed mee omgaan.... (daar twijfel ikzelf nog aan hoor haha) Ben zojuist gevraagd om voor onzichtbaarziek.nl te schrijven, voel me helemaal vereerd!!
Moederdag.... mijn kids hebben op school-kdv iets geknutseld voor me en hoef dus verder geen kados. manlief heeft me toch wat gekocht (plant voor buiten) maar vind dit geen must. zijn baas MOET wel iets kopen voor zijn vrouw anders is ze beledigd, gaf zelfs een lijstje mee haha)..... (ik vind dit alleen `aan de orde` als kids niks kunnen maken overigens haha) Hoe zien jullie dit????
grrr mijn ongi is er nog steeds niet, wel een hoop slijm (sorry) maar meer dus ook niet. Geen regelmatige cyclus dus..... zal wel aan de bv liggen dan...
De mooiste kadoos zijn idd de zelfgemaakte knutsels, Liv heeft iets op het kdv gemaakt wat ik natuurlijk morgen pas openmaak en van Dyl kreeg ik gisteren alvast voor moederdag een mooie zelfgemaakte kaart waarin hij zelf wat geschreven had. Omdat hij mij zoooo lief vind zei hij er trots bij. Een groter compliment kun je als stiefmama natuurlijk niet krijgen!!! Maar toch vind ik het ook wel errug leuk als manlief iets voor me haalt op moederdag hoor, zo vaak krijg ik niet iets haha, meneer is niet erg romantisch al weet ik zo ook wel dat hij me waardeert. Toch vind ik het leuk Net al een hele mooie bos bloemen gekregen (voor het eerst sinds we getrouwd zijn!!!) alvast voor moederdag. Vandaag lekker naar de libellebeurs geweest, leuk hoor even een dagje eruit. Kwam thuis met van alles voor man en kids haha, en niets voor mezelf maar heb genoten.