Ha, ook even een teken van leven vanuit hier. Alles gaat prima, zn gangetje @Moederdag: Robin heeft ook iets geknutseld op het KDV, dat krijg ik morgen. Vandaag heb ik van manlief al een CD gekregen (namens Robin) Hartstikke leuk, maar hoeft niet perse van mij. Woensdag heb ik ook al een MEGA MEGA grote doos Merci gekregen. 'Omdat je zo'n goede moeder bent'. Daar word ik nou blij van
Fijne moederdag alvast mama's! Ben zoo ziek, bah!! verkouden, stem kwijt, spierpijn noem het maar op morgen wordt Krystian gedoopt maar ik heb eigenlijk zin de hele dag in bed te liggen Verwacht trouwens nix voor moederdag, vind het niet zo erg komt ooit wel als hij op school zit en ik voel me iig super gewaardeerd door manlief en dat hoeft van mij niet materieel getoond, ben meer van cadeaus geven dan krijgen ook met verjaardag enzo hahaha. Wel lief om te lezen wat jullie allemaal voor leuke dingetjes krijgen! Las nog tussendoor over de meeting,ik stuur tzt nog een mailtje rond, iig is parkeren geen probleem! Voor de deur is niet meer vrij parkeren sinds kort, maar alle straten rondom zon beetje wel! Verder een high tea als het binnen is en mocht het overhoop toch zomer worden is een picknick ook wel leuk, maar qua eten zit je dan toch al snel met high tea -achtige sandwiches enzo..
Fijne moederdag iedereen!! Werd hier wakkergemaakt door een jongetje dat een super lief gedichtje opzei... ontbijtje gemaakt en bloemhanger(melkpak) gekregen, met bloemetje uiteraard. A. had een button gemaakt in medaille vorm.... super super lief. Manlief had een hangplant gekocht voor me.
Hoi verwende mama's vind het toch wel leuk om iets te krijgen, M'n man is helemaal niet zo attent dus was blij verrast dat ik namens J een mooie orchidee kreeg en namens hubby een plant voor op tafel Zit hier na heel wat onzekerheid trouwens in m'n ovulatiedagen zwanger worden op moederdag... Klinkt goed
meiden....willen jullie weer eens even met mij meedenken!! Ik denk dat het einden van de bv er aan zit te komen, het begin wat "pijnlijk" te worden. Maar.....nu krijgt ze 's-morgens een beker gewone halfvolle melk....zou ik die 's-avonds voor het slapen gaan ook geven, of toch nog een nutrilon4 bijvoorbeeld? En ik zit dan te denken aan de kant en klare variant, want de poedermelk drinkt ze niet!
cb gaf bij jelte aan dat het beter is om volledig op halfvolle melk te gaan.... (dus geen peutermelk meer e.d.)
ja ze zeiden toen ook tegen mij dat ze halfvolle mocht omdat ze goed groeit e.d. Maar dan ga ik toch weer zitten twijfelen....zitten toch weer dingen in die ik misschien overdag er niet in krijg bijvoorbeeld
ja dat krijgt ze al vanaf het begin natuurlijk, was al blij dat toen de vit k er af kon haha kon ik die niet meer vergeten haha
Ik zou gewoon halfvolle melk pakken en dan idd vitamine D bij blijven geven. In Nutrilon zal nog wel meer zitten wat gezond is, maar ik denk zolang ze verder goed en gevarieerd eten dat ze alle nodige voedingsstoffen wel gewoon binnen krijgen.
Mikija, oja natuurlijk haha (heb zelf geen borstvoeding gegeven) Hier, We hebben flink ons best gedaan afgelopen 2 dagen en nu maar hopen op een knaltest over 2 weken
Hallo lieve mama's, ik spring weer even in! @Hier:We zijn zaterdag met ons gezinnetje bij het pannenkoekenhuis gaan eten (ook vast een beetje voor mdag ). Was erg gezellig, alleen jammer dat Daimen een beetje vervelend deed. Hij wou niet in de stoel zitten daar en was erg onrustig. Vriendlief moest heel de tijd met hem lopen, tot het eten er was. Daimen kreeg poffertjes. Hij heeft heerlijk zitten smullen en ze bijna allemaal opgegeten . Na het eten hebben we m'n zusje en zwagertje opgehaald en die hebben bij ons film gekeken en zijn blijven slapen. Ze gingen bij Daim op de kamer slapen, omdat m'n zolder een zooitje was , maar dat was dus geen succes. Daim werd wakker toen ik de slaapzakken op bed ging leggen (s' avonds laat) en ging toen recht in bed staan en wijzen naar de bedden (wijsneus). Hij is meerdere keren wakker geworden (en gaan staan in bed, zusje heeft m toen steeds weer terug gelegd) en om 5.45 uur besloot hij te gaan spelen in bed . Ik ben er met vriendlief uitgegaan, maar ik had al snel in de gaten dat Daimen natuurlijk nog dood moe was. Om 8.00 uur heb ik m'n zusje en zwager van D's kamer afgeschopt en D weer op z'n eigen bed gelegd. Hij sliep gelijk als een roos tot een uur of 11. Wij hebben nog met z'n vieren op onze kamer geslapen tot 10.00 uur ongeveer. Gelukkig waren we daarna wel redelijk bijgetankt allemaal. S' middags zijn we met z'n allen naar mijn oom en tante in Esbeek geweest. Heel de familie was er om de verjaardag van m'n tante te vieren en een beetje voor moederdag. Mijn oma van 92 was er ook en die genoot heel erg van de kleine man en van haar andere achterkleinkind (meisje van 3 mnd oud). Daimen had het erg naar z'n zin, want er was een heel groot grasveld en er liepen paarden en geiten (tante en oom wonen naast boerderijtje ). Hij heeft ook lekker gegeten en heel lief gespeeld. Om 19.30 uur zijn we weer richting huis gegaan en de kleine man viel vrij snel in de auto in slaap. We hebben dus een super leuk weekend gehad! @Moederdag: geen cadeau gehad, maar ook niet verwacht! Wel een leuk weekend, dus dat is voor mij veel belangrijker . @Luckey: *** dat je zo zit te kwakkelen met je ongi. @Foeske: zou leuk zijn als het eindelijk gelukt is . Hoop met je mee op een knaptest. @Melk: mijn pak opvolgmelk is bijna op en dan ga ik ook over op gewone halfvolle melk. Ik probeer ook elke dag vit D te geven, maar het schiet er weleens bij in. @Titania: beterschap en ik hoop dat ondanks dat je een mooie doop van Krystian gehad hebt!
@Foeske: Ik ga met je mee hopen! Spannend zeg! Is het net zo spannend als de eerste keer? @Mir: Robin wil de laatste tijd ook niet meer in zn stoel zitten met eten. Of hoogstens 2 minuten ofzo....erg onrustig. We zijn zaterdag uit eten geweest bij de wok, en daar heeft manlief ook veel met hem rondgelopen en gespeeld, want anders verveelde hij zich. @Vit D: Ik geef het elke ochtend door de pap. Is mijn standaard ritueel en zo vergeet ik het niet. Tanden poetsen vergeet ik dan wel weer eens....
Mir, klinkt idd leuk! Minime, het was even spannend omdat ik niet wist wat de med. zou doen op mn vruchtbaarheid maar heb gelukkig mn eisprong gedetecteerd (met test) J Ik weet dat ik zwanger kan worden nu, dus die onzekerheid heb ik niet meer
Ahh foeske, ik vind het zo enorm spannend voor je! Het zou zeker mega bijzonder zijn als je met moederdag idd zwanger bent geworden. Duimen draaien en ik hoop dat de twee weken razend snel voorbij vliegen!! Zoals ze dat op fertiliteits fora doen: *~*sticky vibes*~* voor jou! @ Mir, heb erg om je post moeten lachen..had zo bij ons kunnen wezen haha... Trouwens dat wijzen is zo heerlijk bijdehant en schattig. Krystian staat elke ochtend in bed alles om zich heen aan te wijzen en wil dat je dan alles benoemt en gaat bij sommige dingen die hij blijkbaar grappig vindt klinken dan echt in een deuk liggen.(en ik met hem, schatje!) lieve nieuwe foto's trouwens op je FB! Wat een moppie..mooie blonde haren ook, zal van de zomer vast heel licht worden. @ vitamine d én tandenpoetsen horen bij papa's rituelen; het ontbijt en in bed stoppen..maar als hij ns een keer niet thuis is wil ik het wel eens vergeten. @luckey, is het niet logisch dat je menstruatie niet regelmatig is als je nog zo veel bv geeft, misschien was ie even teruggekomen omdat Alina minder dronk en de hormonen nu weer iets uit balans zijn or terug in het vollledige bv ballans zeg maar? Zal vast helemaal goed komen als de bv weg is, wanneer je ervoor kiest. heb je wel last van de hormonale schommelingen? Ik was met pas twee maanden na stoppen weer ongesteld en had echt de PMS from hell een paar cyclussen lang. Nu is het wel beter gelukkig! @cvm, hoe gaat het nu me Liv?? @Minime, wat een ontzettend lief nieuw onderschrift heb je toch!!! Zo voelt het voor mij ook!! Wat een rijkdom is een gezinnetje hebben, wow! Beetje rare vraag, maar worden jullie kindjes wel eens voor het andere geslacht aangezien?? Ik krijg de laatste tijd zo vaak van mensen te horen, "ach wat is ZE verlegen" "wat een knappe meid" uhhhhhh ondanks dat ik Krystian dus hartstikke stoer kleed, petjes, baseballjasje etc. Mijn broertje had het vroeger ook altijd, hij had blonde krulletjes en best lang dachten mensen soms zelfs dat we tweelingzusjes waren(schelen 16mnd) tja.. Er is weinig wat je er aan kan doen behalve corrigeren maar ik kan me er soms echt aan ergergen. De doop was zondag heel bijzonder, helaas had Krystian s'ochtends helemaal niet geslapen en net voor de mis begom viel hij in slaap in de wagen, met als gevolg dat hij wakker schrok door de orgelmuziek en echt de halve mis ontroostbaar was..wonder boven wonder vond hij het dopen wel leuk..toe het water over z'n hoofdje moest hij om lachen en was daarna gelukkig weer z'n vrolijke zelf!
Ongi.... nog niets dus maar een test ertegenaan gegooid. Negatief natuurlijk maar nu weet ik het wel zeker... gewoon onregelmatig dus. Of het aan de hoeveelheid bv ligt weet ik niet, als ik naar Musty kijk.... Bovendien drinkt ze "maar" 3 of 4x overdag en slaapt ze steeds vaker door..... Op het kdv ga ik wel de melk afschaffen want ze drinkt toch telkens maar 30 cc ofzo... Als ze thuis komst drinkt ze wel bij mij dan.... Laat ze daar dan halfvolle melk of sap geven bij de boterham. Titania... gefeliciteerd met de doop nog, beetje laat maar sorry... Ben af het kicken vd laptop en lees het wel via mijn gsm maar reageren daar is wat lastiger........ Vit D... krijgt ze voor ze naar bed gaat het smiddags.... zelden dat k het vergeet. Uit stoel klimmen. JAAAAAAA we hebben de stoel van ikea en het bandje houdt haar niet tegen in elk geval. Daarom echt altijd erbij blijven. Maar goed zolang ze honger heeft blijft ze wel stil zitten. Alleen als ze klaar is gaat ze staan en dan zetten we haar gewoon op de grond en eten verder. Andere geslacht... nee hier nog nooit gemerkt. Hoor alleen maar hoe vrolijk en lief en blij ze kijkt en zo....
Titania, tnx voor je sticky vibes Jelte is tot nu toe eigenlijk nog niet voor meisje aangezien Misschien komt dat ook door zn stekels/hanekam Wat super dat de doop zo mooi was! Luckey, jij maakt het ook ff spannend met je test hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je zekerheid hebt Heb zelf ook een onregelmatig cyclus.. #fijn .
@ luckey Oooooh jeetje, niet eens aan gedacht dat je dan dacht heel misschien zwanger had kunnen zijn, wel een opluchting dan(toch??) of had je het heel stiekem wel gehoopt ergens? Musty heeft pco, dat maakt het wel heel anders dan gewoon met bv denk ik. Ik schrik van wat je zegt over de Ikea stoel, die heb ik bij mijn moeder staan en ik had juist het idee dat het met die bijna niet kon, wel,dus! Ahhh iig met de trip trapp probeert hij het regelmatig door zich met z'n voete af te zetten tegen het dunne balkje zeg maar..maar het tuigje houdt hem dan wel goed tegen Dankjewel voor de felicitatie xx Ik denk dat het vaker is met jongens baby's/dreumessen is dat ze voor een meisje worden aangezien dan andersom..ook vanwege kleren misschien. Ik weet het niet, ik moet het maar accepteren, lijkt me alleen niet leuk voor hem als hij zelf iemand moet corrigeren dat hij GEEN meisje is..mijn broertje vond dat toentertijd echt verschrikkelijk(zat toen ook echt in de fase van "meisjes zijn stom" en dan krijg je dat!!)