Zit ik hier te kletsen over van alles en nog wat, vergeet ik helemaal te vermelden dat Krystian sinds vandaag LOOPT. Hij doet het alleen zijwaarts, zoals hij al maanden langs de bank loopt, het ziet er zo grappig uit.net line dance ofzo hahaha Hij kan zo de hele kamer door en omdat het zijwaarts gaat loopt hij soms een rondje.. Te schattig gewoon. Ik ben zo trots!!
ALina heeft ook haar eerste pasjes los gezet. Korte stukjes nog maar, maar toch..... super trots. Vrijdag of zaterdag wil ik dan ook kijken voor een fatsoenlijk paar schoentjes (wel heeeeele flexibele maar dichter dan die slofjes) Ongi.... nou we waren laatst "actief" en beiden hielden we onbewust in toen het op het hoogtepunt aankwam. Naderhand toch maar beiden bekend dat we het toch wel eng vonden. 1e keer sinds de sterilisatie. Het is wel getest maar toch... kan toch nog een zwemmer actief zijn he? Nu was ik ook wat misselijk smorgens (door slijm in keel) en overdag moet ik echt regelmatig wat eten anders wordt ik misselijk en daarbij mijn lange cyclus.... tja even mijn paranoia wegwerken..... haha. Heb echt de neiging om manlief nog eens weg te laten brengen om het te laten nakijken whahahahah, vooral omdat hij ook twijfelde hihi.
@Titania: De tekst van mijn onderschrift hadden we ook op het geboortekaartje. Vind het nog steeds zo'n mooie tekst, en zo passend! Er is mee en keer of twee gevraagd of Robin een jongen of een meisje is. Snap ik ook niet, ik kleed hem toch duidelijk als een jongetje. Ach ja, vaak zijn het oudere mensen... @Luckey: Als het goed is kan jij toch niet meer zwanger worden? (althans niet van je man) Maar je weet maar nooit he...was ook een keer een verhaal bij I didnt know I was pregnant.. @Stoel: Wij hebben ook de Tripp Trapp, en Robin probeert er ook steeds vaker uit te klauteren. Ik durf hem niet meer te laten zitten zonder dat ik er bij ben, want hij kan wel al gaan staan in de stoel. @Titania: Oh wat goed van Kristian! Toch snel gegaan dan he! Aangezien op de baby meeting onze jongens de enige waren die niet kropen en nog niet zo goed konden staan. Maar ja, Kristian heeft het nu allang en breed ingehaald @Hier: Alles zn gangetje, weinig nieuws de laatste tijd, maar alles gaat gewoon heel goed eigenlijk Robin is zo grappig altijd, hij lacht nu ook heel leuk helemaal met zn tandjes. Lekker ondeugend is hij. We zitten nog steeds te twijfelen over wel of niet een tweede. Pfff zo moeilijk, wanneer zijn we er nou eens uit? Het lijkt me superleuk, maar ook op tijden zooo druk! Afgelopen week twee keer op kraamvisite geweest, en best leuk zo'n babytje, maar zoals Robin nu is vind ik 100x leuker! Ik had niet gelijk het gevoel van dat wil ik ook weer. Had ik wel verwacht eigenlijk. Dus voorlopig nog niet
hoi hoi, sorry voor mijn lange afwezigheid, hier heel druk geweest met gedoe rondom J. Er was sprake van dat hij vandaag naar huis zou moeten omdat de crisisopvang ten einde liep, maar gelukkig hebben we na gesprekken gisteren en vandaag toch verlenging gekregen omdat zijn problemen nog steeds heel erg spelen (agressie). Waarschijnlijk gaat dit ook niet verbeteren ivm zijn syndroom. Tot er ergens vast plaats voor hem is blijft het onzeker of en wanneer hij naar huis komt, het kan volgende week zijn maar ook later. We hopen dat er zo snel mogelijk ergens een vaste verblijfplaats voor hem komt! Met Liv zijn we weer erg aan het kwakkelen. Maandag had ze voor de tiende dag achtereen (met onderbreking van 1 dag ) koorts. Nu heeft ze weer een antibioticakuurtje van een week gekregen die gelukkig gelijk is aangeslagen. Na anderhalve week getob heb ik mijn vrolijke meisje weer terug . Helaas heeft ze dus de 11 maandenprik nog steeds niet mogen krijgen, wat me zorgen baart want haar weerstand is zo laag, ik ben als de dood dat ze straks de ziektes waartegen geent word oploopt vanwege het te laat inenten. Daarnaast heeft manlief rare plekjes op zijn huis die de huisarts niet vertrouwd. Vrijdag moet hij meteen naar de dermatoloog voor nader onderzoek. Hopelijk is het niets of in ieder geval goedaardig, maar het zorgt wel voor zenuwen hier. In ieder geval, ik ben even te druk geweest om hier te reageren want ik werk natuurlijk ook nog gewoon 4 dagen Maar vanaf nu spring ik weer in. Lopende kindjes: Knapperds!!!! Liv rent inmiddels wel achter de 'rollator' en stapt aan twee handjes, maar de angst overheerst nog dus voorlopig zie ik haar niet los stappen haha. Jongen/meisje: Niemand heeft het hier gevraagd, maar Liv is ook bijna altijd in het roze of draagt jurkjes/rokjes. En heeft meestal twee staarten op de koppie dus het kan niet missen. Maar kan me voorstellen dat het bij K komt doordat hij zo'n mooi fijn gezichtje heeft. Dan denken ze het sneller verkeerd. Al zouden ze ook wel verder kunnen kijken dat dat fijne koppie want ik vind m op en top een ventje hoor!!!
Even een spammetje want die mis ik de laatste tijd hier (hint hint...) Mijn lieve meisje in die dierentuin bij de slang....ze was ziek dus de dierentuin was geen succes, maar de slang vond ze geweldig indrukwekkend!!!
in het begin wel gehad ja, wat is HIJ leuk .......terwijl ze helemaal in het roze was !!!!! en dan ook echt meisjesdingen enzo he !!!
Ik spam ook maar gelijk even whahahahahaha. CVM.... spannend dan bij de Dermatoloog. Ik zou idd even navragen wat de gevolgen zijn van het zo laat krijgen van de 11 maanden spuiten zeg.... Ik dacht dat J. bij die opvang "rustig" was, is hij daar toch ook nog agressief dan??? Handjes lopen.... vertikt ze hier hoor. Paar stapjes en dat was het.....
Titania, lig hier helemaal dubbel Geweldig om te zien!! Minime, bij twijfel zegt je gevoel meestal nog niet Wanneer de tijd rijp is voel je dit vanzelf Cvm, heftige dagen gehad zo te lezen. Hoop ook voor jullie dat er snel een plekje vrij is voor J. Wat kan het zorgsysteem toch ingewikkeld zijn in NL! Beterschap met Liv, klinkt niet fijn! Wat een grote meid alweer! Speciaal voor CVM
Leuk die foto's! We hebben al echte dreumesen!!! Foeske: Helaas nog steeds wel aanvallen, maar daar hebben ze 4 man begeleiding in huis om hem de baas te kunnen. Vorige week is het op school ook weer geescaleerd met schorsing als gevolg (en dat op een zmlk school) dus het gaat verre van soepel, al is hij daar in de instelling wel rustiger dankzij de structuur. Maar alle begeleiders, orthopedagogen enz zijn ervan overtuigd dat het thuis in notime weer verkeerd gaat en dat willen ze voorkomen.
Gelukkig maar dat de begeleiders zo mee werken... Pfff blijft kl*** om je kind zo te zien lijkt me. Wat een knappe kindjes hebben we toch zeg!!!!!!!! CVM... ik ben jalours op de haartjes van liv. Met die van Alina valt nog niks aan te vangen....
Sorry ook niet vaak geschreven hier, lees wel elke dag mee hoor Leuk al die foto's!! Ik zit altijd op mn telefoon, weet niet hoe ik dan een foto moet plaatsen hihi. Hier gaat t met Jesley goed!! Loop hele stukken los, ook soms een beetje scheef. Hij kan t super goed,maar is nog beetje onzeker. Maar hij loopt zo 10 meter tussen mij en mn vriend. Maar uit zich zelf hooguit 2 meter... Met mij gaat t wat minder, veel napijn van kiestrekken enzo. Pff al 1,5 week! Nu een antibiotica kuur van 7dagen. Hoop dat ik er dan echt vanaf ben!!
denk dat ik vanavond ga proberen gewone melk te geven ipv bv voor het slapen gaan......ben benieuwd!! hoeveel geven jullie, en warmen jullie het wel eerst beetje op??
Wat een leuke en mooie kindjes hebben we toch met zn allen!! Cvm, super dat het ze achter jullie staan en ook inzien dat dit voor alle partijen de beste oplossing is! Hoe is J er zelf onder? Luckey, haha zie net dat je de zelfde reactie hebt als mij op alle spams FB, wat goed dat Jesley al loopt! Ik ben nog met smart aan het wachten (hij begint n.l. flink door te wegen ) Mikija, wij geven 150cc op kamertemp. Vandaag een beetje mn gemak houden want onze vrienden trouwen en geven een knalfeest! Zal hier waarschijnlijk weer flink van moeten bijkomen . Maar het zal het waarschijnlijk wel waard zijn!