April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Oh jee, hopelijk inderdaad geen virus. :(

@Schoentjes: Robin heeft nog geen echte schoentjes. Ik heb nu sneakertjes van de HEMA, met een rubberen zeer buigzame zool (maar niet zo zacht als slofjes). Hij loopt nog niet los, wel binnen achter zn loopauto of aan de hand of aan tafel etc., en heel af en toe buiten aan de hand. Binnen heeft hij nooit schoenen aan, meestal gewoon blote voeten (sokken trekt hij uit). Tegen de tijd dat hij zelf los kan lopen, wil ik echte schoentjes gaan kopen. En voor de zomer nog sandaaltjes (had leuke bij Scapino en Van Haren gezien).

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Schoentjes, liv heeft e meerdere maar allemaal met flexzool, goed buigzaam en van goede kinderschoenen winkels. Tja, mama heeft en schoenen tic hahaha! Koop ze overigens wel in de uitverkoop want anders ben je zo 80 euro kwijt. Ik ben nu o ziek naar veters voor in babyschoentjes, want van de best zittende schoentjes zijn de veters gesleten en die kun jee dus nergens kopen!

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Sorry voor de typefouten, mobieltje,.

Beterschap voor jesley!

4. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja zo doen wij dat hier ook, bij me ouders achter zit een hele dure schoenenwinkel, we houden iedere keer dat rek in de gaten welke maatjes er tussen staan haha

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Welke maatjes hebben de kids van jullie nu????
    Ik heb hier nog adidas staan maat 19 maar die zijn nog veel te groot....
    Straks ga ik eens kijken wat ze hebben....

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Liv heeft maat 19. Schoentjes moeten wel een centimeter ruimer zijn dan de voet hè, want als ze staan word het voetje wat groter. Was het advies van de kinderschoenen winkel hier, altijd een centimeter ruimte hebben

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja hier ook maat 19. Inderdaad moet er een goede vinger achter in de schoen kunnen! Ik koop hun schoenen ook altijd bij een goede schoenen winkel. Voor de oudste twee ook wel eens gympjes bij H&M. Die gaan op het moment zo snel kapot door spelen dat ik geen dure gympen meer koop voorlopig.

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik weet dat de schoen ruimte moet hebben maar ze moeten toch ook niet gemakkelijk uitgaan of wel???
    Als ze staat kan ik de neus gemakkelijk met de dikte vd duim indrukken (dwars erop leggen dus) dat lijkt me gewoon veel te veel ruimte...
    Ze ligt nu in bed, vanmiddag de stad in en dan hoor ik het vanzelf wel

9. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1929 titania, 18 mei 2012
    Laatst bewerkt: 18 mei 2012
    Ik ben na een lange zoektocht in schoenenwinkels met weinig succes, geslaagd bij de H&M. K heeft dezelfde hoge sneakers als Guus. Ze vielen wel groot en hij heeft 16/17.. Eigen schoenmaat is rond de 18 denk ik.. Iig waren de mt 19 in schoenen winkels dan wel te groot of pasten niet lekker vanwege zijn hoge wreef.
    Thuis loopt hij nu niet meer op slofjes, maar op blote voeten omdat dat schijnbaar het beste is om ballans te vinden als ze pas lopen.

Ze zijn er ook in het rose, Luckey! Ik vind ze persoonlijk fijn voor buiten omdat ze ook de enkel iets ondersteunen en het zooltje is redelijk buigzaam.

Product Detail | H&M NL

Oh ja en de foeilelijke crocs die hij cadeau heeft gehad zijn op zich ook fijn al trekt hij ze steeds uit en wil op het rubber kauwen ;) (van die heeft hij wel 18/19)

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Demaco, goed dat je nog een opleiding doet, wel druk denk ik…

FB, tis zonde…

Schoenen jelte heeft puma’s (19) en schoenen met harde zool van van haren… Moeten de harde zolen niet pas wanneer hij zelf loopt??

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden wilde effe reageren op demaco

kattenallergie kan nu nog niet worden vastgesteld, tot vijf jaar is er een veel te grote kans op vals negatief
    met andere worden heb je geen reet aan
    we hadden t zelfde met lf

wij hebben uitiendelijk omdat we alle anderen uitgesloten hadden door proberen onze poezels een huisje kunnen zoeken (schoonzus) en sindsdien gaat t super met ons meis en hopen we dat ze erover heen groeit

en HA of KA zal ook zeker niet en alles behalve gemakkelijk met zon test instemmen, ze hebben hiervoor ook flink wat bloed nodig ect
    en dat wilde wij ons meis niet aan doen

@ alll hi! sorry t is hier echt eeen eee een gekkenhuisgeweest, nog beter gezegd dit was t hoofdkantoor
    facebookers hebben t kunnen volgen

verder effe niet zon vrolijke zin om te babbelen daardoor maar ook door alles van de pijnpoli waar ik afgelopen week ben geweest en heb topic geopend in de lounge hier

knuffs allemaal

12. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Musty, hier kwam de huisarts direct zelf met het voorstel de allergie test te doen. Al is ze er zeker van, gezien de klachten en het patroon waarop het is ontstaan, dat het een kattenallergie is. Maar nu wordt hij ook getest op pollen, honden, katten, huismijt en schimmel allergieen.
    De kat gaat zowiezo weg aangezien hij hier gewoon echt last van heeft. Maar mocht er uit de test komen dat hij een allergie heeft voor huismijt, katten en honden bijv.. dan weten we dat in ieder geval wel zeker. Is de uitslag negatief dan zullen we voorzichtig moeten blijven met bepaalde dingen tot we echt heel zeker weten dat hij er geen last van heeft.

Nou slaat het bij hem dus direct op de keel en neusholtes en hij krijgt hierdoor steeds moeilijker ademen. Zat ook vrij benauwd daar op het spreekuur en hoeste een paar keer flink (een zeehond is er werkelijk niks bij). De inhalatieklachten die hij heeft passen uitstekend bij allergie. Ik weet wel dat ze met eczeem gewoon veel minder happig zijn op deze testen. Weet niet of LF inhalatieproblemen had of vooral eczeem natuurlijk.

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb met lf meerdere malen op eertste hulp gezeten aan de venevelaar
    ze zat op een gegeve moment dusdanig onder de uitslag dat t brandwonden leek en krijste al bij een kledingstuk aan

juist omdat de kans veel te groot is dat t vals negatief is heb je er werkelijk niets aan dus ik snap je HA niet

mijn HA wilde het wel doen, ka niet
    en omdat ze veel bloed nodig hebben en dat ook nog de kans nihil is dat een daadwerkelijk goeie uitslag heb hebben wij gezegt geen test te doen en kind gat voor kat

wij hebben overigens ook eertst puffers gekregen om te kijken of ze daar goed op reageerde dan weet je ook dat je daadwerkelijk in die richting moet zoeken

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Heb schoentjes gevonden voor haar....
    Soort oxxy slofjes maar dan met een extra rubbertje in de zool voor het wegglijden.
    40 euro :$ maarja opa en oma betaalden whahahaha en bovendien, de toekomstige schoenen zullen nog veel duurder zijn.
    Baalde alleen net wel een beetje want mevrouw is 15 minute het spelen en komt met 1 shcoentje uit aangekropen... Dacht dat ze dit soort slofjes niet "mogen" verliezen...... :(
    IMG_20120518_153426.jpg

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    jeetje.....hebben jullie al zomerjasjes?????

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja wij hebben 1 zomerjasje al meerdere keren gebruikt :)
    Gekregen van oma voor zn verjaardag
    Voor de rest ga ik nog een paar leuke vestjes erbij halen.
    Ga vanavond eens online kijken:D

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik zoek ook nog een leuk vestje maar kan niks vinden! Het zijn vooral t-shirtjes wat er nu te koop is. Zomerjasje heb ik al een tijdje en heeft hij de afgelopen week ook aan gehad (en een paar andere dagen toen het ook mooi weer was)

18. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Ik heb zelfs twee zomerjasjes :)
    Toevallig allebei van de zara, de een heb ik hier geloof ik eerder hier een foto van gepost(een blauwe lichtgewicht trenchcoat met afneembare capuchon) en dit spijkerjasje;
    DENIM JACK - Jekkers - Baby jongen (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Holanda

@luckey, wat een geweldige schoentjes!!!! Ik vind het borduursel echt prachtig! Hier worden alle slofjes en schoentjes,waar je het van zou verwacht dat het niet kan, uitgetrokken en het liefste ergens ingepropt; vormenstoof, speelgoedbak, boekenkast(achter de boeken) en sinds kort verstopplek nr 1 :de vuilnisbak! ;)

Zijn jullie kindjes trouwens nog steeds zo van alles in de mond stoppen?? Het is hier zo erg dat als ik met hem buiten ga spelen op de speeltoestellen, ik hem maar z'n speen geef omdat hij anders hele rand of balk van zo'n ding gaat happen. Zandbak is daarom ook niet echt een optie. Verder blokjes, little people.. de hele dag lang. Hij vraagt ook overdag vaak om z'n speen, in de wagen ook altijd..

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zomerjasjes.... al tijdje in gebruik eigenlijk.
    Verder heb ik nog een spijkerjack met bodywarmer (nog niet aangehad) en meerdere ponchos (mijn moeder breidt graag) en natuurlijk ook nog vestjes whahahahaha. Hoezo veel????

Mond stoppen.... ja vooral om dat ze weer even met tandjes bezig lijkt. KWam er vandaag achter dat er een kies goed door is.... 1 snijtand schijnt ook al door het tandvlees heen en zodra ik mijn vinger met dentinox in haar mond stop is het zuigen en bijten tegelijk.... AUWA!!!!!!

Net even wat bedacht voor vaderdag whahaha. Samen met de buurvrouw gaan we een boobietaart maken. Lachen!!!!!!!
    Dat taartenvirus is echt besmettelijk zeg, iedereen maakt ze nu en overal krijg je het spul ervoor..... maar het blijft leuk en ik blijf maar excuses vinden om er een te kunnen maken....

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Robin stopt ook nog veel in zn mond, maar niet meer alles zoals hij eerst wel deed. Speen heeft hij al sinds hij 4 maanden was niet meer, dus dat is geen alternatief hier;)

Deel Deze Pagina