April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja had toevallig dat fleecejasje (wat ze aan heeft op de foto in me map) voor betere dagen hihi maar voor de zomer is dat niks.....en ze is er al bijna uit haha

2. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #1942 titania, 18 mei 2012
    Laatst bewerkt: 18 mei 2012
    en hier is het werkelijk een verslaving te noemen ;)
    Ik moet me maar n's gaan inlezen in speen-afbouw methodes..maar eigenlijk vind het nu nog zielig nu hij nog zo veel tandjes moet krijgen biedt het hem duidelijk wel troost.

Wij worden trouwens regelmatig gebeten! :x
    ook andere kinderen op de speelinloop waar ik met hem elke week naar toe ga worden "gepoogd" gehapt te worden (en aan haren getrokken..) Ik probeer het altijd wel voor te zijn. Hij doet het altijd uit een soort van enthousiasme en meestal tijdens een knuffel. Het is duidelijk een soort van zintuigelijke nieuwschierigheid, maar we zijn daar altijd wel heeel streng mee dat ie het niet mag doen want hij weet het inmiddels dondersgoed!(anthans, dat denk ik.. het woord "au" of "mag niet" is alleen vaak op zo'n moment erg grappig.):( iemand een geniale tip??

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Puffers zullen niet helpen omdat het bij Vince op het bovenste gedeelte van de luchtwegen slaat. Puffers helpen alleen voor de longen.

Heb vanmiddag hem laten prikken.
    Hij heeft van te voren verdovende pleisters op gekregen. Niks geen last gehad van het prikje en ze hadden 1 buisje nodig.
    Vince vond het allemaal reuze intressant (gelukkig).

Ben benieuwd wat de uitslag is. Als die positief is scheelt het een hoop testen en opletten, dan weten we het in elk geval zeker. Is die negatief dan blijven we uitkijken.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Niemand vandaag?

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vanaf deze week ga ik elke vrijdagochtend oppassen op een jongetje van net geen 1,5 jaar... Is een zoontje van een kennis van de paarden. We gaan af en toe al is zwemmen of ballorig samen.
    Ben heel erg benieuwd! Zal best pittig zijn.
    Maar lijkt me wel erg leuk, zeker voor Jesley! :)
    En krijg er nog een kleine bijdrage voor, altijd mooi!
    Vraag me alleen nu al af hoe ik ze samen boven ga krijgen haha
    Maar zal die dag wel automatisch gaan...

Als t goed gaat en hij blijft komen, dan wil ik een 2ling buggy aanschaffen. Iemand nog tips??

Jesley trouwens nog steeds aan de schijt!
    Niet zo heel erg meer, ongv 3 luiers pd
    Van de week nog 8 a 10.
    Voel nog geen nieuwe tandje of kiezen

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Dacht ga ff bijlezen maar dat is wel heel snel gepiept zo… Wat een rust ;)

FB, wat leuk zeg… hier geen verstand van 2ling buggy’s…

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Idd erg stil hier.
    Niet veel tr melden hier. Genieten van het zonnetje.

Zie er steeds meer tegenop om te gaan werken....

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    zonnetje?? Ik kom eraan ;)

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ja echt warm hier. Gok een 25 graden als niet warmer. Maar nu dicht het trekken en dalijk noodweer....

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    o kzal niet meer aanzetten ddan ;) Hier is het grijs, dof een het waait :(

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Oh je mag ook langskomen als het regent hoor.....;)

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier was het ook heerlijk weer vandaag! Robin heeft lekker buiten gespeeld en ook nog even in zn (nieuwe) zwembadje gespeeld. Super vond hij het! Nu regent het net een kwartiertje ofzo.

@FB: Wat leuk dat je een oppaskindje krijgt. Kun je vast wennen hoe het eventueel ooit met twee kleintjes is;)

Hier nog een spammetje van vandaag:
    Bekijk bijlage 246618

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Oh geweldige foto...
    Sem wilde ook met de watertafel spelen maar ik schijtluis durfde niet goed ivm Alina. Niet vanwege het water maar vanwege het weer.... zucht.....

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Heerlijk hè dit weer! Liv heeft dit weekend voor het eerst in de speeltuin gespeeld en we zijn naar ballorig geweest. Ze vond beide geweldig!!!

Mini, lekke foto, heerlijk mannetje heb je toch! Hier ook even spammen hoor...

15. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Wat een prachtige kindjes hebben jullie toch!! Ze zien er zo groot uit en lekker bijdehante koppies ook. blijft toch een gek idee dat het kleine inimini babytjes waren nog maar een jaar geleden en nu straalt de persoonlijkheid er vanaf!

Heerlijk weekend in Amsterdam gehad. We zijn voor de eerste keer met z'n drieën naar Artis geweest..(heb abbo maar mijn man was nog nooit geweest) En echt zo genoten..niet van de beestjes maar van Krystians reacties op de dieren, echt hij was deze keer nog meer aan het stuiteren dan ooit. En maar wijzen...bij de kinderboerderij heeft hij (zijwaarts;)) achter de kippen en schapen gerent en hondegeluiden gemaakt(enige wat hij tot nu toe kan van dierengeluiden)! Mijn hart smeltte helemaal! Het is zo'n vrolijk ventje!

FB, jij was toch op zoek naar kleding voor Jesley voor jullie vakantie??
    Ik moest aan jou denken, want ik zit nu ff te speuren naar een goed zonnepetje, volgende week gaan we naar Zandvoort. Hij heeft nu een leuke van H&M maar ik wil eigenlijk een met uv bescherming 50+ met nekstukje. Ik denk dat het iets van baby-walz gaat worden, die hebben erg veel keus daarin.(Uv bescherming- babywalz)

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hey meiden,

Titania, leuk zeg de dierentuin en je m kindje zo te zien genieten!

Ik wilde vandaag eens echt grondig schoonmaken in plaats van met een doekje en spuitbus maar kom er net achter dat de allesreiniger, antikal, en jif op is en heb pas woensdag weer geld dus helaas...maar weer met de franse slag gedaan en nu genieten van de zon...wat een haha.

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    lol cvm, geniet ze lekker van de zon zou ik zeggen!

ff een spammetje, move over meisje met de prei, mijn jongen met de prei is hier :p gisteren met papa boodschappen gedaan en mocht de prei vasthouden in de wagen, hij wou hem vervolgens niet meer loslaten en is er het hele huis mee afgelopen.
    we kregen echt ruzie toen het etenstijd werd en hij de prei toch echt moest afstaan, dra-ma ;)

Bijgevoegde bestanden:

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Geweldige foto!

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Liv is eindelijk fit genoeg verklaard door de huisarts voor de elf maanden prikken dus die hebben we net meteen gehaald. Nu maar hopen dat ze daar niet weer ziek van word! Kleine bikkel, één seconde gehuild en toen was het alweer goed! Meten even gewogen en ze is goed gegroeid ondanks het ziek zijn. Nu 8465 gram en 71.6 cm

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Hier een dipdag. alweer.
    mannetje vroeg gisteravond of ik bij hem weg wilde, ik ben zo afwijzend de laatste tijd...
    Sorry hoor... maar de vraag: "krijg ik een kus met tong en alles"... lokt nu ook niet bepaald voor intimiteit uit of wel???

Deel Deze Pagina