Titania... wat een geweldig ventje heb je toch!!!!! Hier gisteren naar Mondo Verde gweest maar pfff wat vind ik dat park tegenvallen zeg. Volgend jaar echt weer een abbo van Gaiapark hoor... (niet dat ik dat nu zo geweldig park vindt maar wel leuker voor de kinderen)(ik ben echt een zeikerd als het om parken gaat dus hecht geen waarde aan mijn oordeel, want eigenlijk zit GaiaPark wel mooi in elkaar)
Spams, wat leuk! Titania, heerlijk om zo te genieten van je kleine Luckey, haha niet echt een charmante opmerking nee Hier, pff kapot, zie blog
Pffff petje af voor het gene dat je hebt gedaan. Heftig wat je welke dag weer door moet maken zeg. Hopelijk nu meer respect van je collegas....
Foto's: wat een leuke foto's!! Hier: heerlijk weertje, lekker van genoten! Ook even de vouwwagen even uitgeklapt en nagekeken. Nog helemaal netjes, geen schimmel gelukkig! Meteen super veel zin in vakantie!! Ook lekker de voortuin aangeveegd en onkruid weggehaald. En daarna bbq bij ons met de buren! En nu zit ik eindelijk! Hihi. Jes slaapt, vriendlief is nog even naar vrienden toe. Morgen moet ik weer werken helaas...
ja mannen !!! hihihihihi voel me een beetje "leeg"........2de avond dat ze een beker melk heeft gekregen en geen bv
hey meiden ik heb gepost in ons gesloten gedeelte @ titania, geweldige foto! zn gezicht spreekt boekdelen whahaha! @ foeske...je bent een topper! @ demaco ik ben erg benieuwd naar de uitslag
Hi meiden! Wat een heeeeerlijk weer vandaag he! Eindelijk zomer! Super dag gehad met Robin. Begon wat minder helaas....Robin is van de commode gevallen. Mama lette 1 sec niet goed op, en boem daar lag hij. Zo schuldig voelde ik me! Flink huilen natuurlijk maar toen hij een rijstwafeltje kreeg was het snel weer goed gelukkig. Wel even de huisarts gebeld voor de zekerheid, maar ik moest er op letten als hij suf of lusteloos werd. De rest van de dag is hij de vrolijkheid zelfe geweest en lekker druk etc, dus de schade lijkt mee te vallen. Maar pffff.....wel geschrokken zeg!!! Dacht echt dat zoiets me nooit zou gebeuren Maar goed, daarna lekker op de fiets naar de supermarkt (zo leuk met Robin fietsen!). Na de lunch naar de stad gewandeld om te shoppen en daarna heeft Robin heerlijk in zn zwembadje in de tuin gespeeld. Donderdag hopelijk weer zo'n dag (is weer mn parttime dag) @Foeske: Wat goed dat je je collega's duidelijk hebt kunnen maken hoe en wat. En je schilderij is supermooi zeg!
Minime, o ik begrijp helemaal dat je je schuldig voelde, zou precies hetzelfde hebben Gelukkig viel de schade mee! Oja en bedankt voor je compliment J
Jeetje minime, dat is zeker schikken zeg.. Ik voelde me net zo na mijn val van de trap met Krystian. Gelukkig was Robin weer happy na een rijstewafeltje-hier toen banaantje gegeven..lekkerbekkies, maakt een hoop goed als het alleen de schrik is iig. @ mikija, ook ik heb gestemd!! @ Foeske, wat goed dat je collega's goed hebben gereageerd en daad werkelijk ook iets met de informatie zijn gaan doen. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die chronische (pijn) klachten hebben en ik heb ook veel verhalen gehoord van collega's die desondanks gelijkwaardige verwachtingen blijven houden. Ook zij houden zich sterk en blijven een big smile op gezicht houden en laten de buitenwereld weinig blijken van hun dagelijkse strijd. Het is ook moeilijk want je wilt geen medelijden alleen begrip. Mensen redeneren vaak helaas vanuit hun eigen ego en inlevingsvermogen is voor velen ver te zoeken, daarom vind ik het ontzettend goed dat je het echt tot de details aan toe hebt kunnen verwoorden hoe een dag met bechterew er voor jou uitziet. Ik vind het bewonderinswaardig hoe goed je met je nog vrij nieuwe gezondheidstoestand omgaat, voor veel chronisch en onzichtbaar zieken gaan er soms jaren en jaren overheen en heel veel over eigen grenzen heen gaan, totdat ze tot het punt komen waar jij nu bent!! Hier lekker dagje gehad, weer eens de zandbak in het park geprobeerd maar het blijft een zandvretertje. de zandbakken hier hebben ook veel kleine steentjes die ik dan steeds uit zijn mond moet vissen, vind het niet echt een fijn idee als hij die inslikt. Verder..Onze hele lieve onderburen hebben toch eerlijk bekend best veel last te hebben van Krystians lopen en kruipen. We hebben een houten vloer en ondanks de isolatie klinkt het flink door. Ik vind het fijn dat de buurvrouw het wel eerlijk zei en ze drong me er ook op aan me niet bezwaard te voelen want ze weet ook wel dat zowel hij als wij er iets aan kunnen doen. Het is gewoon een enorme stuiterbal en vooral s'avonds als de buren dus terug zijn van hun werk moet hij nog z'n laatste beetjes energie kwijt. Ik vind het toch lastig, ik kan me namelijk ook wel in hun inleven..na een lange dag werken wil je toch wel ff rust en dan hoor je al dat kabaal nog boven je hoofd.. Tja we kunnen er helaas niets mee :-/
Ff een vraagje ivm de buren waar ik hierboven over schreef.. Er is niets aan te doen, maar toch vind ik het vervelend voor ze en het zit me toch dwars. nu wil ik als een soort van symbolisch betoon van begrip een dinerbon en tekening van Krystian geven.. Mijn man vindt dit echt veeeeel te overdreven,wat zouden jullie doen? Of een ander idee?? Nog een vraagje, hebben jullie kids al wel eens sla of rauwkost gegeten?? Krystian heeft nog geen kiezen en veel eten gaan gewoon hap slik weg naar binnen(behalve brood) dus ik weet niet zo goed of hij er zich makkelijk in kan verslikken of dat dan misschien niet te moeilijk verteerbaar is als hij het niet goed kauwt..
Zou gewoon tegen de buren zeggen dat het moeten aankaarten als het te erg wordt. Misschien kan er toch een soort van oplossing gevonden worden. Tekening van Krystian vindt ik zo verkeerd idee nog niet hoor.... heel leuk zelfs. Sla/rauwkost... komkommer, paprika, mais, tomaas heeft ze al gehad. Sla zelf nog niet... Vanmorgen naar de tandarts geweest voor 4 kleine gaatjes. Helaas bleek onder 1 gaatje een groot gat te zitten. Mijn zenuwen zitten hoog dus daar kwam hij de hele tijd tegenaan. Pffff deed dat pijn zeg. Zelfs nu doet het kauwen aan die kant nog pijn..... Deze week is mannetje ook erg laat thuis van werk, gvd. Maar goed vandaag voel ik me nog goed dus laat maar eens gaan. Had een paar dipdagen achter de rug dat hij zelfs aan me vast geplakt zat, bang dat ik hem zou verlaten.... Mij deed het vrij weinig en irriteerde het geplak alleen maar... oeps niet zo goed dus.... maar och.... komt wel goed
oja ik ga ook nog even langs de dokter voor alina. ze blijft maar uitslag houden. net het gebied boven haar schaamlipjes.. irriteert haar niet maar toch.... smeren wat ik wil en wordt niet minder. zelfs met alleen maar de dm luiers gaat het niet weg.. schimmeltje dus denk ik
Titiania, bedankt voor reactie! Doet me goed! Voor mijn gevoel ben ik nog helemaal niet zover maar 1 ding is zeker ik wil mn hoofd niet laten hangen leuk idee om een tekening te geven, je kan je kind nu eenmaal niet verbieden niet meer te lopen Luckey, is er nog iets uitgekomen bij de huisarts??