Bewijs heb ik wel, maar de getuigen dus niet. Dat was het hele punt helaas. Ik moest iemand hebben die bij de overdracht van Bentley aanwezig was die moest verklaren dat er geen geld betaald was voor hem, maar het over een 'logeerpartijtje' ging... zonder die getuigen zou het 99% zeker niet verder in behandeling genomen worden en ik heb vorige week gebeld en was idd afgesloten de aangifte. 1 tegen 1...
@Nikske: Supergaaf!!! Zet je een foto hier (of op FB)? hoelang is je haar nu? Ik ben ook al jaren niet helemaal tevreden over mn haar. Ik heb een tijdje een bob gehad, wat ik heel leuk vond, maar ik wil het nu juist weer wat langer laten groeien, zodat ik het ook eens gemakkelijk vast kan dragen (en vind mn man mooi) Volgens mij heb jij wel een mooi (fijn) gezichtje voor zo'n kort koppie. Ben heel benieuwd! @Vica: Nou ja zeg! Dat is toch niet normaal! Wat een verhaal zeg, maar ik snap niet dat iemand dat kan doen, en zeker niet iemand die zich vriendin noemt @Hier: Ik ga nu eens even noteren wat ik allemaal al heb aan babykleertjes voor ons meisje. Ik ga zaterdag naar een vriendin om te kijken wat ik nog wil overnemen, maar ik geloof dat ik stiekem al best veel heb, zeker in maatje 56. Ik heb in de afgelopen weken toch zelf al redelijk wat gekocht, en ik heb ook al veel gekregen. Bij Robin had ik lang niet zoveel gekregen! Het lijkt wel of het voor mensen makkelijker is om voor een meisje kleding te kopen dan voor een jongen...(mij hoor je niet klagen hoor)
@MiniMe, ik snap ook niet dat dit uberhaupt in iemands hoofd opkomt.. Maar goed, blijkbaar kan het dus echt. Wat leuk dat je al zoveel kleertjes hebt zeg!
vica: oh dan heb ik verkeerd gelezen, nee zonder getuige houdt het inderdaad op.. mini: mijn haar is tot over mijn schouders, er gaat dus heel wat vanaf! ik zal zeker een foto plaatsen zaterdag kleding vond ik voor naud in het begin ook wel moeilijk hoor, ik vond het nooit stoer genoeg, voor een meisje zag ik altijd veel meer.. nu heb ik totaal geen moeite meer met jongenskleding kopen, naud is wel een echte modepop met zijn gekleurde chinos, Vans en rayban (nep) zonnebril..haha
@Nikske: Robin was vandaag ook wel echt een stoer mannetje: geruite broek, nieuwe zomerjas en stoere zonnebril. En dan lekker voor op de fiets @FB: Ga jij nog kleertjes van Jesley gebruiken voor de baby? Ik heb best veel kleertjes die ook voor een meisje kunnen. Zeker broekjes. Daar doe ik dan gewoon een roze shirtje op ofzo, en dan kan het prima. Al met al heb ik dan echt wel al veel kleertjes voor de eerste maanden!
Ja ik heb wat rompertjes, boxpakjes en neutrale setjes bewaard van Jesley. Nog geen idee of ik t aan ga doeb, want roze is toch ook geweldig Hihi En heb ook super veel van een kennis gekregen (6 vuilniszakken vol!!)
Morgen weer groeiecho. En smiddags met Jes naar cb voor zn "keuring" Ben wel benieuwd hoe hij gegroeid is hoor! Trusten!!
Supercoole schoentjes!!! Durf ik nog niet te kopen. Had ik voor Robin ook gedaan, maar sommige pasten niet (dikke voetjes) dus nooit aangehad
Ja dat heb ik met jes ook gehad hoor... Die had zoveel schoenen, maar haatte het. Dus (bijna) nooit aangehad. Maar deze kon ik niet laten!! 1e (en meteen 2e) paar die ik voor dr gekocht heb (Oja ook 2 paar nepp uggs al gekocht hihi)
Ja schoentjes koop ik ook niet. Heb nog veel van Fee en inderdaad dingen vaak niet eens aan gehad. Heb van de week al mijn jongensspul aan een vriendin gegeven die een ventje krijgt ik heb echt bijna niets dat Fee aan heeft gehad en de jongens ook, dus van mij mocht ze het allemaal hebben! Heb wel 1 nieuw pakje gekocht en als ik weer in NL ben koop ik nog het eea bij Hema, vind ik zo leuk voor new borns! Hebben ook al een naam. Hadden eigenlijk alle namen al gebruikt maar toch nog iets gevonden. Voor een jongen hebben we niet eens nagedacht. Musty: spannend volgende week! Vica: raar verhaal van die vriendin. Zeker omdat zij zal moeten bewijzen dat ze de hond gekocht heeft, zeker omdat de chip op jouw naam staat. Kan het ook via de civiele rechter teruggave afdwingen. Schattig nieuw hondje trouwens. Slapen: Guus is neg als de andere kinderen een goede slaper. Overdag nog zeker twee uur maar kan het ook aan als hij het een keertje overslaat bijv als we in het weekend ergens heen gaan. Verder om 19.30 erin. Slaapt vrijwel meteen en om circa 8 uur op door de week en in het weekend slaapt hij uit tot 11 uur!!!
@Me2, via de rechter zou ik zeker mijn gelijk krijgen, maar dan zal ze een boete moeten betalen want de hond komt niet meer terug. En de kosten van de advocaat zullen hoger zijn dan de boete die ik dan zou krijgen waarschijnlijk. Ze beschouwen de hond als verkocht ondanks dat ik letterlijk op whatsapp heb staan dat dat niet zo is. Ook ter plaatse laten lezen, maar ze doen er niks tegen. Jij ook al zo'n heerlijke slaper! Ben jaloers haha. @FB, mooie schoenen hoor! @Slapen, hier dus weer om 5.45 uur wakker terwijl ze om 19.00 uur naar bed gingen en rond 20.00 uur sliepen. Overdag niet meer slapen dus ze maken veel te weinig slaapuren vind ik. Ze zijn ook allebei constant moe. Pfff... nu maar de dagen aftellen dat ze een eigen kamer hebben. Gelukkig is het in zicht. Gisteren verf gehaald voor de kinderkamers in het nieuwe huis. Alles ziet er perfect uit! Vloeren, behang, rolgordijnen... Alles laten ze hangen en liggen op mijn verzoek. Alleen het zeil dat ik hier in de woonkamer heb liggen ga ik daarheen meenemen en over de vloerbedekking leggen. Beide kinderkamers krijgen 1 muur geverft. Rebecca heeft knalroze gekozen en Vince knalblauw (blij dat het maar 1 muur is haha). Nu nog leuke kleurideeen opdoen voor de woonkamer.
Hier weer een goeie nacht, van 19:45 tot 08:15 En niet wakker geweest. Gister overdag half uurtje in de auto geslapen... Zal hij dan toch zn middag slaapje niet meer nodig hebben? Ik zelf namelijk wel
@FB, ja echt he! Scheelt ook vooral heel veel tijd.. Alles is er 1 jaar geleden nieuw ingelegd/gehangen. Het is een jaar lang verhuurd aan studenten van het ziekenhuis geloof ik. Echt supernetjes onderhouden ook. Ben er zoooo blij mee! Wat goed dat Jes de nachten zo goed doet zeg. Middagdutje zal met vlagen nog wel nodig zijn denk ik.. Maar dat gaat nog lang door dat ze af en toe een periode hebben dat ze slapen overdag.
Kinderen van 24 maanden zouden volgens de richtlijnen/tabellen 2uur slaap overdag nodig hebben en 11uur 's nachts.. Dan pas hebben ze genoeg rust eigenlijk om alles te verwerken enzo.. Ik ben echt nog wel een beetje gehecht hoor aan dat middagdutje van Naud Even het huis op orde brengen, op mijn gemak een kop thee drinken en even geen politie agent spelen hihi FB: gave schoenen!!!! Oh ik hoop voor je dat de kleine meid ze aankan Naud had als baby helaas een hele hoge wreef waardoor hij niet veel schoenen heeft aangehad en sommige zelfs helemaal nieuw door zijn gegaan naar een vriendin..
Klopt volgens mij over het algemeen wel. Rebecca sliep met 1,5 jaar niet meer overdag. Had ze ook niet nodig. Maar maakte daarintegen snachts wel gemiddeld 13 uur. Vince heeft het echt wel nodig maar vertikt het gewoon. Is alleen maar aan het etteren en uitdagen als ik hem in bed leg en hij blijft echt onmogelijk in bed liggen. Als we verhuisd zijn ga ik het wel weer proberen, maar verwacht er weinig van. Snachts slaapt hij ook vrij slecht helaas.
Vica: lekker van het nieuwe huis! Fijn dat er veel achterblijft. Hoop dat Vince beter gaat slapen daar. De andere twee kids slapen eigen nooit mee overdag (Fee heel soms), maar ik ga vaak als Guus slaapt ook even slapen en dan gaat mijn man iets met de andere twee doen. Door de week werk ik en zijn zij bij de oppasmama dus dan merk ik er niets van