Wauw Nikske, staat je echt supergoed! Heerlijk dit weer zeg. Ik ga elke dag met Nova en de kids naar het park. Was wel vergeten dat ik Nova elke keer op teken moet controleren en ja hoor. Een dikke vette witte teek boven haar voorpoot. Echt wel een cm groot. Toen hij eruit ging begon dat ding nog te bewegen ook gadverdegadver. Brrr... ik vind die beesten zoo goor! Verder druk druk druk met inpakken. Pff wat een pokkewerk zeg haha. Maar voor het goede doel he. Maandag komt er inspectie voor mijn huidige woning en daarna zal hij in de woonkrant komen te staan. Ook druk op zoek naar mensen om te helpen met overhuizen... Gaat niet zo makkelijk want mijn familie is niet zo behulpzaam
Nikske: echt leuk hoor! Staat je goed! Vica: ja goed op teken letten! Wel fijn dat het weer nu beter wordt. Lekker wandelen.
thanx meiden ondertussen wel gewend eraan, alleen nog vreemd met haren wassen haha R. vind het ook leuk, maar kon het natuurlijk niet laten om een opmerking te maken "tsja nu is het nick in plaats van nicky"
Slapen: denk dat ik de oplossing heb gevonden met Jesley zn slaapjes. Hij gaat gewoon bijna elke middag naar bed. Tussen 14.30 en 15.30 gaat hij erin. Ik maak m dan na 1 a 1,5 uur wakker... Vind wel zielig want hij ligt nog helemaal in coma, maar slaapt nu savonds sneller en snachts weer goed door! Van de week heeft hij zelfs zo lang uitgeslapen, dat ik m om 11 uur maar wakker heb gemaakt hihi
@FB: Wat fijn dat Jesley weer goed slaapt! Blijkbaar is dit de oplossing dan Robin heeft een tijd gehad dat hij elke nacht wakker werd, en dan bij ons in bed wilde liggen (enige manier om hem stil te krijgen), maar nu lijkt hij weer door te hebben hoe hij lekker kan slapen in zn eigen bed. Vanochtend lag hij om 7.45 uur nog echt in coma, moest hem echt wakker maken. Heerlijk hoor. Hopelijk slaapt hij morgen ook een beetje uit, dan ben ik vrij
Lekker he uitslapen!! Al ben ik vaak al vanaf 8u toch klaar wakker... Maar toch wel lekker om te blijven liggen. Vandaag tot 10uur! Jesley werd pas half 10 wakker. Moet ik maar niet aan gaan wennen
Oh heerlijk FB zo'n uitslapend kind!! *Jaloers* Hier slaapt Naud op mijn werkdagen meestal tot half8 en dan moeten we rennen en als ik vrij ben is hij voor 7uur wakker heeeel fijn!! Trouwens meiden ik ben een workout programma aan het doen "30 days shred" .. ook te vinden hier in de lounge.. Ben na 5dagen al bijna 3cm buikomvang kwijt Echt heerlijk!! Heb wel elke avond het idee dat ik doodga bij de oefeningen maar het is voor een goeddoel Wil in september met een platte gespierde buik in mijn bikini op vakantie.. hihi
@Nikske: Ik had er iets over gelezen inderdaad in de lounge. Ik heb nog een goed excuus om het nog even uit te stellen. Na de bevalling (en dan nog 6 weken later ivm keizersnee) wil ik wel weer iets gaan doen om weer een beetje strak te worden.
Weet iemand dit?? Ik ben nu bijna 32 wkn en heb sinds een paar dagen een zeurderig gevoel in mn onderbuik, soort menstruatiepijn, trekt ook door naar m'n onderrug. En t idee dat ik dan ook naar de wc moet voor grote boodschap... heel vaag. Ook voel ik de baby minder druk bewegen. Zijn dit (voor)weeen? Indaling? Herken t niet van Jes. Morgen gyn, dus ook ff vragen, vind t alleen zo lastig uitleggen.
@FB: Ja ik krijg zeker een (geplande) keizersnee. Hier heb ik zelf voor gekozen. Ik mag ook natuurlijk bevallen in principe, maar daar wil ik niet aan beginnen (met het risico dat het alsnog een (spoed)keizersnee moet worden). Ik herken het ook niet wat je omschrijft, kan me althans niet meer herinneren. Maar ik denk als je het zo uitlegt aan je gyn, dat hij/zij wel zal weten wat het is. Misschien inderdaad indalen.
Mini: oke spannend! Begrijp wel dat je er voor kiest hoor. Zou ik denk ik ook wel doen in jou situatie Jammer dat je het niet herkend... Misschien een ander
Herken het ook niet, nooit de indaling gemerkt. Wel veel harde buiken maar ook nooit duidelijk oefenweeen gehad. Zou t idd even aan de gyn voorleggen.