laat je urine eens controleren bij de huisarts,het kan duiden op een urineweginfectieof sturing van de nieren.. bij een zwangerschap voelt dit namelijk anders dan normaal gesproken
@FB: Hoe is het nu met je? Wel goed dat je toch naar de gyn moet vandaag, anders is het wel iets om voor te bellen denk ik.
@FB, ik herken het wel als de indaling. Maar kan idd ook een urinewegontsteking zijn of zelfs voorweeen. @Nikske, veel succes met de workout! Hier druk druk alles aan het inpakken. Wat een rotwerk zeg!
Urine is 2 weken geleden nog getest en op kweek gezet. Helemaal schoon... Ik moet 10.40 bij gyn zijn Ben benieuwd! Heb zelf t idee dat ze FLINK aan t indalen is pfff
Meiden, nu het weer mooi weer en de zwangere dames nog rondwaggelen is misschien tijd om een meeting in te plannen? Lijkt mij wel leuk om in een park af te spreken, kleedje en wat lekkers mee en de kids lekker spelen...Zag op fb leuke parkfotoos van Titania, mss daar in de buurt?
ik zie een date opzich wel zitten, maar dan wel een beetje centraal.. heb niet zo'n zin om 2uur in de auto te zitten aangezien naud echt een pesthekel heeft aan auto rijden wie wint het hoogst in het land? luckey het laagst.. dat tussenin ergens afspreken?
Cvm woont het hoogst geloof ik. Ik kan zowiezo echt niet mee met dubbele huurkosten enzo die ik aankomende maand heb.
Ja, meeting moet er inderdaad nog van komen, voordat FB en ik voorlopig geen tijd meer hebben Ik denk dat het vooral voor FB wel fijn is om dat op heel korte termijn te plannen dan. Mij maakt het niet heel veel uit waar we afspreken, alhoewel ik het ook wel fijn vind als het wat dichter in de buurt is. Zeker aangezien we nu al met 3 uit Limburg zijn, stijgt ons aandeel Dus ik dacht misschien ergens in Eindhoven of Den Bosch? Hoe is dat te doen voor iedereen? Ik weet alleen niet zo goed waar we dan kunnen afspreken...
er zullen toch vast wel leuke speeltuinen of parken zijn inde buurt van Eindhoven/denBosch hoe zitten jullie 11mei?
Leuk een meeting!! Al kan ik pas die dag zelf kijken hoe ik me voel... Maar in principe ben ik er bij! Liefst idd zo snel mogelijk. Waar maakt mij niet zoveel uit hoor...
Afspraak gyn: alles was goed! Baby ligt al klein beetje ingedaald in bekken. Ook inwendige echo gehad ivm klachten. Baarmoedermond was 4,9 cm, perfect! Bij jesley zat ik nu al op 2,5 / 3 door de weeen en was hij week Wel een kweekje genomen voor de zekerheid
Heel snel alleen de laatste pagina bij gelezen. Jaa! leuk ik ben ook up voor een meeting. Utrecht heeft geweldige parken met vaak zowel binnen als buiten speelruimte, dieren etc echt zo veel keus, maar ik bergrijp dat het voor de meesten te ver is. Ik kan toevallig zowel 13 als 25/26mei..daarna gaan we op vakantie(Polen). Is iemand heel goed is in speurwerk online naar leuke parken/speeltuinen/kinderboederijen etc? ik heb even snel een leuke gevonden in Eindhoven. Volgens mij redelijk bereikbaar met het OV. De Splinter We kunnen ook in de lounge een topic zetten voor ideeen in die regio. Iig met kriteria dat het bereikbaar moet zijn en dus niet in de middle of nowhere en gratis natuurlijk. Fb, fijn dat alles er top uitzag! Iig sterkte met je klachten!
Ik zit alle zondagen in mei al vol, zaterdag 25 mei komt me super uit, dan hebben we de jongens ook niet dus kan ik makkelijker weg. En manlief is de hort op die dag dus word ik niet gemist haha
25 mei is voor mij ook prima, en het park ziet er ook leuk uit! (ervan uitgaande dat het mooi weer is)