Park ziet er zeker leuk uit!! Hopelijk hebben ze wel bankjes/ stoelen waar we op kunnen zitten? Want ben dan rond de 36 weken en zie mezelf niet lang op de grond in t gras zitten.... Hihi
Voor mij is t ongv 1:40 min rijden. Hopelijk nog te doen voor mij tegen die tijd... Ik beloof dus niks meiden, al wil ik er graag bij zijn!
Ik heb de datum in mijn agenda gezet Als we een paar dagen van te voren merken dat het weer niet meezit kunnen we altijd nog even googlen naar een binnenspeeltuin ofzo...
Vanmorgen in het zkh geweest, Lars even laten wegen ivm zijn slechte groei in gewicht. Hij weegt nu 10,8 kg, dus in anderhalve maand is er 0,8 kg bij (en hij is tussendoor flink ziek geweest) dus alles gaat gelukkig prima! En dan loop je daar bij de kinderpoli, zie je een jongetje waarvan ik dacht, hé die ken ik van gezicht (maar wist even niet zo snel waarvan). Kijk ik naar zijn ouders en dacht oh nee die ken ik toch niet.. Ben ik thuis bedenk ik me dat dat jongetje MD van Musty moet zijn geweest.. Kortom Musty ik heb je (denk ik) gezien vanmorgen alleen wist ik niet dat jij het was Je dochtertje was er denk ik ook bij dan, daar zei Lars nog tegen dat het een baby was hahaha (alle kleine kindjes noemt hij baby, ook als ze een kop groter zijn dan hij zelf) Meen me te herinneren dat je naar de gyn moest voor een gesprek ivm 3e wondertje (?)
Haha wat grappig Jorietje, en fijn dat Lars weer lekker groeit. Mss leuk.om weer eens foto's van onze peuters te showen? Hier een foto van vandaag, lekker geknutseld m.et mn moppie
Haha wat een toeval Jorietje.. Fijn om te horen dat het goed gaat met lars!!! Cvm leuke foto Als we dan toch gaan spammen.......
En nog een van gister waar hij heerlijk geniet van zon en ijs (zjn haar lijkt een beetje rood op deze foto door het licht, maar hij is echt blond)
Ik noteer de datum ook, leuk!!!!!! prachtige foto's, wat een schatjes allemaal! Hier mijn manneke en in z'n kroontje die hij vandaag bij de Montessori les heeft gemaakt met z'n beste Willem-Alexander impressie
Wat een schatjes allemaal! Vind Alina echt verandert! En wat een heerlijke bos krullen heeft Guus. Vince is volgens mij niets verandert sinds baby of wel Vica?
En hier een foto van Lars, van n uurtje of 3 geleden. Als zijn bordje leeg was, mocht hij van mij wat appelmoes uit de pot snoepen. Dus meneer legt de stukjes brood 1 voor 1 naast zijn bord en zegt met een grote grijns en 2 armen in de lucht: LEEG!