Leuke foto's zeg van alle kindjes! Nog eentje dan van Vince lachend.. Dat gebeurd niet vaak op foto's, hij heeft zo'n nors gezicht altijd.
Nikske.. alina is idd precies papa en sem is precies mij.... zal de gezinsfoto eens zoeken. Hebbrn veel te weinig fotos van ins als gezin....
Zo! Weer een heerlijk weekend achter de rug in weerterbergen! Nu helaas weer thuis (gisteravond laat) Wassen, opruimen enzo bleghh
Zwaaaai!! Druk druk.. spullen inpakken en juist nu zijn de kinderen strontvervelend (zul je altijd zien). Donderdagavond moet alles ingepakt zijn. Wat een vreselijke klus zeg!! Jak!
luckey: leuke gezinsfoto! hebben wij echt te weinig, is er altijd 1 die de foto moet maken gaat het weer helemaal goed tussen jou hubby? je zat een tijdje geleden toch een beetje met je gevoel in de knoop? fb: heerlijk zo'n weekend weg, maar die was erna..... blegh weet wat je bedoelt vica: succes!!! hier: als z'n gangetje, vriendlief en ik kennen elkaar vandaag 5jaar dus ik had als verrassing vanmiddag vrij genomen en zijn we in vaals (op het hoogste punt van Nederland) gaan picknicken samen.. hier
Fb vliegt altijd veel te snel om he.. Nikske.... wij hebben er ook maar 3 hiir van de afgelopen 2 jaar haha. Er zijn gewoon veel factoren die bij mij onrust veroirzaken (geld oa) em tja helaas is hubby daar de dupe van. T pasen wel veel tijd doorgebracht omdat opa en ima bij de kids waren en was wel even goed voor ons...
Zo...mijn meisje hoort nu ook bij de 2-jarige !! Gisteren al lekker verwend, en dan is nog geen eens alle visite al geweest! Ik las in de snelheid iets over 25 Mei? Hoe, wat waar??
@Mikija: Gefeliciteerd met je kleine grote meid! Hebben jullie een leuke dag gehad? 25 mei hebben we nu staan voor de volgende meeting inderdaad. In Eindhoven. Exacte locatie moet nog worden bepaald, maar het leek ons leuk om naar een park / buitenspeeltuin te gaan (ervan uitgaande dat het mooi weer is). Kom je ook ?
Bedankt, Ja hoor, lekker rustig dagje gehad, veel mensen moesten werken dus die zijn nog niet geweest, die komende de aankomende dagen.....voor me meisje ook fijner want die hou niet zo van drukte, vorig jaar heeft ze bijna alleen maar gehuild.....dus vind het zelf ook fijner zo Ze heeft van ons o.a. roze duplo kasteel gehad, grote prinsessenbox, kan mooi duplo in hihi, Hello Kitty sokken en pyjama en douche spul gehad, en een schortje en gieter voor in de tuin, van me ouders een poppenstoel, een knuffelbeer, een houten puzzel en duplo dieren gehad en van me oom en tante sneeuwwitje van duplo
Mikija: alsnog gefeliciteerd met jullie meisje Wat worden ze snel groot he?! Allemaal een leuke koningsdag gehad gister??
@Mikija, nog gefeliciteerd! @Koninginnedag, was een leuke dag vol inpakken, inpakken en nog eens inpakken.. Pfff kan geen verhuisdoos meer zien onderhand, maar helaas moet ik er nog een paar. Hier vandaag toch nog geregeld gekregen dat ik zonder dubbele woonlasten ga verhuizen. Pffff gelukkig maar! Had niet geweten hoe ik het anders moest doen. Rebecca's eerste wendag is verplaatst. Ze zou vandaag gaan maar in de vakantie zijn er maar weinig kinderen (sterrenschool en dus het hele jaar door open). 8 mei mag ze voor het eerst wennen nu. Maar dat lijkt nog heeel ver weg voor haar want eerst moet ze nog verhuizen naar haar eigen slaapkamer, waar Vince haar niet meer wakker kan maken Ze is er zooo aan toe!
Hi meiden, even updateje van mij. Vanavond groeiecho gehad, en toch niet helemaal wat we hadden gehoopt. Ik ben nu 26+3, maar ons kindje is 25 weken qua groei. Ligt dus ruim een week achter. Ook hebben ze de bloedtoevoer door de navelstreng gemeten en deze kan ook beter. Ons meisje deed het verder wel goed, en bewoog ook goed. Het kan dus zijn dat ik gewoon kleine kindjes krijg (ben zelf ook klein), maar het kan ook genetisch bepaald zijn dat mijn placenta niet optimaal werkt. Waar het nu vooral op neer komt is RUST RUST RUST. Aanstaande maandag moet ik naar de gyn, en dan gaan we de echo verder bespreken. Volgens de echoscopiste moet ik er rekening mee houden dat ik helemaal moet stoppen met werken Ik was wel even van de kaart na het nieuws, maar gelukkig is mn man heel nuchter en zet me weer met beide benen op de grond. Dus even afwachten wat de gyn zegt maandag, en als het zo is dat ik moet stoppen met werken, dan so be it. Mn kindje gaat voor alles natuurlijk!