April mama's 2011 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door cvm1985, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Hoe laat moet je weer naar het ziekenhuis?

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    FB... ach meis, knuff en sterkte hopelijk snel duidelijkheid en hoop dat het allemaal zo goed mogelijk mag verlopen

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ben hier lekker druk, heb een lessenpakket voor mn nieuwe programma (ik gebruikte eerst 1 van een ander 'merk';) )

t is zo leuk lol Bekijk bijlage 323812

verder hier eenne lekker rustig dagje, t weer is er ook na ;) Kids zijn ook knorrig, kunnen niet zo hel goed tegen de weersveranderingen continue

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ben net weer thuis.
    Alles zelfde als gister.
    Wel 2x harde buik gezien op ctg...
    Volgende week vrijdag weer terug, en alles weer opnieuw!

Gelukkig is de pijn in mn bovenbuik weg sinds vanacht

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini; hoe is t op thuis te zijn?
    Gaat t beter met je?

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Dus ze hebben niks kunnen vinden in je bloed?
    Fijn dat de pijn weg is in ieder geval, maar toch blijft het vreemd. Houd het goed in de gaten, en als je het niet vertrouwt, gewoon weer bellen he.

Hier gaat het goed. Het rusten doet me goed. Ik voel ons meisje de hele dag door regelmatig bewegen, dat is zo fijn! Vanmiddag ben ik heel even naar de HEMA geweest om billendoekjes te halen, dat was mijn uitje voor de dag;) Ik moet nu dinsdagavond voor de volgende groeiecho en doppler. Ik hoop zo dat dit rusten zn vruchten afwerpt! En daarna bespreken met de gyn of ik nog wel die 2 dagen per week ga werken (wat eigenlijk de bedoeling was) of misschien wel helemaal niet meer. Ik kan me er nu wel een beetje bij neer leggen. Ik ben tenslotte al bijna 28 weken, dus die laatste weken verzin ik wel iets om me bezig te houden. Zolang ons meisje maar gezond ter wereld komt!
    De komende dagen ga ik Robin's kleertjes op MP zetten, dus dan ben ik wel even bezig denk ik;)

@Musty: Gaaf hoor die foto! Wat ben je toch creatief! Af en toe ben ik best jaloers op alle leuke dingetjes die je maakt:)

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini: nou fijn dat je zelf al merkt dat t beter gaat nu! Goed teken!
    En lekker voor jezelf en baby kiezen hoor...
    Je komt de dagen wel door hoor!
    Echt ik kom tijd tekort... Ook omdat ik mn rust ook echt nodig heb.

Heb zelfs de laatste week niet echt zin meer om eruit te gaan,
    Vind wel lekker om thuis te zijn...
    Nou dat heb ik normaal nooit! Ben vaak hele dagen de hort op,
    Effe hier kijken, effe daar winkelen, en boodschappie halen.
    Nu geen zin in.... :(

O en nu ook aan de wc gekluisterd, pfff loop leeg!
    Misschien dat dat dwars zat de laatste dagen?

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo maar nu eerst ff lekker mn bedje in!
    Effe bijslapen...
    Jes ligt ook op bed

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini: ja oma was er zeker blij mee :) hihi, zondag nog mijn eigen moeder en dan iets bedenken voor vaderdag ;)

FB: fijn dat alles goed was en de pijn verminderd is.. Nu proberen rustig aan te doen en nog te genieten van de laatste weken

Hier: gisteravond echt weer een peuteractie meegemaakt, niet normaal!! Naud om 20.00uur in bed gelegd maar hij vroeg van te voren of hij bij Jor mocht logeren (jordy, mijn broertje).. Dus ik gezegd dat dat niet kon en hij er vandaag heen zou gaan.. Uiteindelijk om 21.30uur bleef hij maar roepen "jorrrr, slapen" dus heb ik mijn moeder gebeld of hij daarheen kon, zo gezegd zo gedaan, 10 minuten sliep later sliep meneertje heerlijk bij Jor :p hahaha.. HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hahaha die Naud! Hij weet wel duidelijk wat hij wil dus!
    Robin is vannacht voor het eerst uit zn (grote) bed gevallen (valt me nog mee dat dat niet eerder gebeurd is). Ik was tanden aan het poetsen toen ik opeens een harde klap hoorde, en daarna....huilen!!! Arme Robin! De rest van de nacht was hij verschrikkelijk onrustig, en mocht lekker bij papa en mama in bed liggen.

@Moederdag: Wij hebben voor beide oma's een canvasdoek van 40x40 met een foto van Robin besteld. Niet heel creatief dus, maar ik weet zeker dat ze er heel blij mee zullen zijn:D

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @nikske... whahaahha dondersteen :p

@ FB.... fijn dat voor nu alles goed is en je je beterder voelt

@nikske.... ach als ze er maar blij mee zijn toch?

moederdagcadeautjes hebben de oma's allang gehad, dr zal er vast nog op los gekleurd gaan worden oid

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    fijne moederdag allemaal! Hier verwend met een cd en houten kistje versierd door Liv :)
    Nu op naar de dierentuin en daarna nog even langs schoonmams.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Fijne moederdag!

Robin had op het kdv een zonnebloem geplant en dat in een potje gedaan en dat beschilderd. Heel lief! En verder heb ik ook nog een heerlijk geurtje van Paco Rabanne gekregen. Ik ben blij :D

Gisteren zijn we al bij mn ouders geweest (ook voor mn vaders verjaardag), dus toen ook het canvas doek aan mn moeder gegeven. Ze was er heel blij mee:)
    Woensdag krijgt mn schoonmoeder hetzelfde.

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Iedereen een fijne Moederdag gehad???

Hier wel, eerst lekker uitgeslapen (nou ja half 9 haha) en toen ik beneden kwam stond de tafel vol met cadeautjes.
    Een zelfbeplakte snoeppot van Sem (bso gemaakt)
    Een eerste zelf geschreven brief van Sem (school)
    Een zelfgemaakte kaart met oorkonde dat ik de allerliefste mama ben (bso)
    Een tekening/verf gemaakt van handafdrukken in vorm van bloem (Alina, kdv)
    Mooie schoentjes (van papa)
    Mooi zelfgemaakt bloemstuk olv een kunstenaar die op school te gast was (sem)

Ik mag niet klagen dus....

Daarna zijn we naar een indoor speeltuin geweest en smiddags naar mijn ouders.
    had ze een taart gemaakt in vorm van een huisje... incl naambordje en regenton/regenpijp whahahahaha.

Jullie zullen hem vast al op fb gezien hebben hihi....

Verder gaat alles wel zijn gangetje... Sinds maandag een wereld van verschil hier thuis.
    Ik werk weer en dus meer regelmaat en dus ook geen ongelukjes meer... ongelofelijk..... Pfff hou mijn hart al vast voor de zomervakantie. Maar goed zal wel goed komen!

15. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #475 titania, 12 mei 2013
    Laatst bewerkt: 12 mei 2013
    Nog een mooie moeder dag-avond meiden!
    Hier een tekening vanochtend van manlief en Krystian samen, die ze beneden net hadden getekend omdat op de radio kwam dat het moederdag is. Vind het zo stom om "telleurgesteld" te zijn-het is toch iets,
    maar ik ben bang dat manlief te nuchter is om moederdag te vieren of mij überhaupt in het zonnetje te zetten..hij was vroeg er ook nooit romanstisch ofzo en dat vond ik prima. Het de 3e moederdag zo dus ik had t moeten weten. (1e moederdag was t "Krystian is toch je cadeautje?") absoluut het mooiste cadeau wat er is ja, maar moederdag gaat ook een beetje om t idee om wat speciaals te doen. Of ben ik nou zo'n miep??? I'll get over it. :cool: zucht zucht

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Ik snap je gevoel wel een beetje hoor, ik zou ook teleurgesteld zijn. Maar je man heeft vast andere kwaliteiten en je bent vast niet voor niks met hem getrouwd;)

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #477 titania, 12 mei 2013
    Laatst bewerkt: 12 mei 2013
    Aww, zeker weten! Het is ook makkelijker om het glas halfvol te zien als je met anderen gaat vergeliiken.. Ik ben nog steeds helemaal gek op m vanwege z'n andere kwaliteiten en hij is een geweldige papa. Hij snapt, net als waarschijnlijk veel mannen dat het soms belangrijk is om ns wat extra's te doen om je waardering te laten blijken. Al moet ik zeggen, als ik er bij stil sta, dat ik me zo dagelijks best gewaardeerd voel hoor, maar toch..hihi!

Heb je trouwens interesse in een stapel mode en woon bladen? Ik heb hier echt bergen liggen..vond ik zo fijn toen ik toenertijd verplichte bed rust had. ik kan wel wat meenemen de 25ste als je geinteresseerd bent?

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Dat is lief van je:) Eerlijk gezegd weet ik niet of ik de 25e kan komen. Ik zou heel graag willen, maar is een beetje afhankelijk van de groeiecho morgen en de doppler van volgende week denk ik.
    Maar ik houd het even in gedachten, superlief van je:)

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

:)

hier was manlief ook dat vergeten, hij was zelfs de cadeautjes kwijt die ze p t kdv hadden gemaakt ;)
    t is dat ons meisje het wel door had en achter zn vod heeft aangezeten dus paniek hij kon ze niet vinden

al met al om 11 uur na diverse hinds zag ik ontbijt en ons meis vond waar ie de cadeaus had weggelegd...
    echt mannen heh!
    vergat zn eigen moeder even te bellen (die ging de hele dag weg maar toch)
    had niets gemaakt met de kids voor zn moeder, dus .....
    het kan nog erger:x;)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @fb..... hoe gaat het nu met je?

@ minime... spannnend hoop dat t goed is hoe voel je je verder?

@luckey... klinkt goed! fijn dat er weer ritme is, is er misschien tijdens de vakantie niet iets waar je die weken een vast ritueel van kan maken??

Deel Deze Pagina