April mama's 2011 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door cvm1985, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zit er effe een beetje doorheen...
    Slaap maar 4/5 uurtjes per nacht.
    Jesley is ook vaak om 6u al wakker!!

Vandaag m smiddags wakker houden.
    Hopelijk morgen dan meer suc6

Maar voor de rest gaat t goed gelukkig :)
    Baby érggg druk in mn buik
    Vrijdag weer controle

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Met mij gaat het goed, ik ben er al bijna aan gewend om rustig aan te doen;) (niet teveel om me heen kijken wat ik allemaal nog gedaan wil hebben....:$). Hopen dat ons meisje ook goed groeit, we zullen het zien morgen.

@FB: Niet fijn!:( Zeker nu je het eind nadert, heb je juist je rust nodig.
    Het ging toch juist zo goed weer met Jesley's slapen 's nachts?
    Misschien toch hem 's middags er even in leggen, al is het maar een uurtje, dan kan jij ook nog even wat bijslapen.
    Als Robin slaapt 's middags ga ik eigenlijk altijd ook even liggen. Heerlijk!

Wel heel fijn dat je de baby zo goed voelt! Ik voel ons meisje eigenlijk ook wel de hele dag door. De ene keer meer dan de andere. Gisteren maakte ik me serieus zorgen, want toen had ik al een paar uur niks gevoeld, terwijl ik echt rustig op de bank zat. Gelukkig heeft ze het 's avonds weer goed gemaakt.

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    CVM: ik zag de foto van jouw moederdag ochtend op facebook, super schattig!!

Mini: leuk is dat he dat ze op KDV ook al knutselen voor moederdag.. Ik verheug me ook echt op al die werkjes die ze op school gaan maken :)

Luckey: de kids hadden goed hun best gedaan zeg!! echt heel leuk..
    Als ik jou zo hoor zou ik voor de zomervakantie alvast schema maken, elke dag activiteiten inplannen die de structuur erin houden.. Wie weet werkt dat goed voor jullie?!

Titania: snap jouw gevoel wel hoor, ik zou ook teleurgesteld zijn als manlief het vergeten zou zijn

Musty: Ben maar blij met zo'n slimme dochter ;) hihi

FB: ik hoop dat je snel weer een beetje aan je rust toekomt.. Het lijkt wel in de lucht te hangen want Naud gaat sinds donderdag ook weer slecht naar bed 's avonds (soms wel half10 voordat hij slaapt) en 's ochtends ERG vroeg wakker helaas!

Hier: even gillen dat ik erg trots ben op mezelf :) hihi.. ben 20dagen geleden met 30day shred (zie de lounge) en ben al bijna 10cm om mijn buik kwijt!!! Het gaat echt super goed, ik zit nu in het laatste level en dan een nieuw workout programma zoeken.. Voelt heerlijk!!!

Moederdag: Roel had samen met Naud een dienblad beschilderd waarop ik een heerlijk ontbijt en roos kreeg dus dat was echt super schattig :D Helaas moest Roel werken dus verder niet veel gedaan, voordat hij ging werken zei hij tegen Naud "vandaag extra lief zijn boef want het is moederdag".. Kwartier later had Naud gepoept dus ik vroeg hem om op de bank te gaan liggen maar kreeg een duidelijk NEE, nog een keer gevraagd maar weer NEE, dus ik kijk hem aan en zegt hij opeens "ohowww moederdag, lief zijn" en klom de bank op :) hihihi

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #484 Nikske89, 13 mei 2013
    Laatst bewerkt: 13 mei 2013
    Best al verschil toch!? We gaan nog even vrolijk door voordat we op vakantie gaan en ik in bikini moet..

**foto's toch maar weggehaald :)**
    ze staan in mijn album!!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hey Nikske, ik ben nu wel heeeeel benieuwd! Waar zijn de foto's? Ik zie ze niet in je album staan....

Maar wat goed zeg! Al 10 cm! Dat is echt super! En die oefeningen kun je gewoon thuis doen? Ik ga er ook voor na de bevalling (nou ja als ik weer hersteld ben van de keizersnee;)). Vorige keer duurde het 9 maanden voordat ik weer het gevoel had mn oude lichaam terug te hebben. Zolang wil ik het nu niet laten duren.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd dan kun je in mijn album kijken..

ja je doet de oefeningen gewoon thuis, een klein half uurtje per dag en dan 30dagen op rij (ik pak na 5dagen 1 rustdag).. Het zijn 3levels die je doorloopt en de filmpjes staan gewoon op youtube :)

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    hihi ik zag het. Ik zie wel duidelijk verschil inderdaad! Vooral je buik, maar ook bij je benen. Ziet er goed uit hoor! :)

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ga dat ook maar eens opzoeken. Hier definitief de knoop door. Op 2 magnums na die ik nog heb liggen en mezelf wel gun na de hele verhuizing komt er niks te snaaien meer in huis. Ben zooo klaar met mijn lichaam!

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    haha ik ben vandaag begonnen met lijnen...er gaat 20 kilo af. Boodschappen gedaan, handige app gevonden die precies bijhoud hoeveel ik afval.in gewicht en procenten en bmi enz. Aan de hand van meerdere boeken voor mezelf een haalbaar overzicht van voorbeeldmaaltijden opgesteld en ik ben meer gemotiveerd dan ooit tevoren!

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini; het slapen met Jesley ging idd echt weer heel goed!
    Behalve de laatste 1,5 week weer niet :(

Of hij slaapt de nacht door , maar is om 6u klaar wakker.
    Of hij is snachts 2/3 uur achter elkaar wakker.
    Smiddags slaap ik idd bij als hij slaapt.
    Nu heb ik m na 1,5 uur wakker gemaakt, afwachten vanacht!

Het ligt niet alleen aan hem hoor.
    Zelf slaap ik moeilijk in, pas rond 12/1 uur val ik in slaap, en heel vaak wakker :(
    Maar ik blijf positief: het zal wel de voorbereiding zijn voor als baby er straks is hihi

Alleen nu al zo moe, word lastig bevallen zonder energie.
    Denk dat Jesley binnenkort maar een nachtje gaat logeren ;)

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Suc6 met lijnen!!

Goed hé al 10 cm!!

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    lijnen doe ik niet want ben 54kg, maar ik wel gewoon mijn strakke buik (liefst sixpack) terug

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Welke app gebruik je?

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Ik weet nog wel van de vorige zwangerschap dat ik de laatste weken ook heel slecht sliep. Gewoon veel vaker 's nachts en echt niet kunnen slapen. Vervelend he:(

@Vica en CVM: Succes met lijnen! Over een paar maanden doe ik met jullie mee;)

@Nikske: Je ziet er al hartstikke goed uit! Ik vind dat je al een heel strakke buik hebt hoor, je ziet duidelijk je buikspieren.
    En 54 kg....daar ga ik straks ook weer voor:)
    Voordat ik zwanger werd, was ik ook 54 kg....nu zit er al 9 kg bij:(

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    in welke album moet ik kijken.....

Nikske... ik neem me elke vakantie weer voor om elke dag iets te gaan doen.... maar mijn luiheid (en missende zelfdiscipline) zorgt ervoor dat ik nog te weinig doe....
    Deze zomervakantie ga ik er wel echt voor!!!!

Afvallen... goed zo girls!!!

Fb... hopelijk slaap je vanavond lekker!!!
    Anders gewoon lekker op de bank hangen en samen liedjes zingen ofzo... zo rust je toch een beetje uit maar ben je wel bezig met Jesley

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja gelukkig is vriend nu ook weer paar dagen vrij!
    Heb ik iets meer rust...

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    luckey, even vriendjes met mij worden en dan kun je in mijn album kijken ;)
    het komt deze zomervakantie vast goed, ik geloof in je!

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Wij zijn toch al vriendjes..

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmmmm ik ga t samen met manlief eens proberen die 30 days shred, had er al meer van gehoord

maar na zoveel geprobeerd te hebben qua voeding ect en beweeg zoiezo al veel, we geven t een kans ;)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @luckey .... mssn een idee om er eens een avond ervoor te gaan zitten met manlief en een weekplanner en het zo eens door te bespreken en je dagen van te voor invullen (kijk er kan altijd wel wat anders lopen) maar dan heb je ene richtlijn

wij maken van deze techniek ook gebruik ivm manlief ;) dan heeft ie richtlijnen waar ie zich aan vast kan houden en op terug kan vallen

doen we ook met afspraken (ook over opvoeding) dan kan ie terug kijken en erop terug vallen

en niet alleen voor hem, maar gaat er iets mis, kan ik hm erop wijzen van hey kijk eens hier staat het en wij hebben dat afgesproken;)

Deel Deze Pagina