April mama's 2011 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door cvm1985, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    FB waar woon je? Ik.vind t ook prima om t bij iemand thuis te doen bijv bij 1 vd zwangere. Qua rijden maakt t mij niet uit, auto vd zaak.

Ging goed vandaag maar weet helaas nig niet of en hoeverl uur er is...hoor deze week meer als zij ook tevreden zijn tenminste haha.
    Heb duidelijk van te voren al gezegd niet geinterreseerd te zijn in een 0 uren contract ivm opvangkosten die ik dan hrb als er geen werk en dus grrn.inkomen zou zijn dus hoop niet dat ze weer daar mee komen...zal niet t eerste bedrijf zijn die me dat aanbied :(

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Je mag trots op jezelf zijn dat je dit allemaal in je eentje met 2 kids gedaan hebt!

@Nikske: Ziet er netjes uit zeg!

@Hier:
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor groeiecho en doppler.
    Doppler was goed deze keer! 4x gemeten, en alle vier de keren in het 'groene' gebied. Goed dus:). Qua groei ligt ons meisje wel nog een week achter, maar kan ook gewoon dat ze wat kleiner is (ben ik zelf ook;)). Dus wij zijn helemaal opgelucht! Gyn vond ook dat het er goed uit zag, maar wil wel dat ik de rust blijf houden (omdat het zo goed werkt), en dus mag ik niet meer werken:(
    Wel heel definitief nu, maar ik weet dat het beter is voor ons meisje.
    Mn collega's reageren gelukkig heel begripvol, en zijn hartstikke lief!

@Meeting: ik wil heel graag erbij zijn, maar ligt een beetje aan de doppler van komende week.
    Misschien is het inderdaad fijner om bij iemand thuis af te spreken. Dan hoef ik minder achter Robin aan te rennen dan wanneer we ergens naar een park gaan;)
    Plaats maakt me niet zoveel uit, ik verwacht niet dat ik weeen ga krijgen;)
    FB, weet niet of het anders bij jou kan? Of bij iemand anders die meer in de buurt van FB woont?
    Bij mij mag ook, maar Weert is nog verder dan Eindhoven, dus daar schiet FB weinig mee op;)

@Nikske: jij kan dan wel met mij meerijden als je wilt, wij hebben een lease auto, scheelt weer;)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Ik zal voor je duimen! Hopelijk kunnen ze iets moois bieden!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik woon in Spijkenisse (vlakbij Rotterdam)

Er is hier wel sinds vorige week een indoor speeltuin geopend, monkey town...

Weet niet of t érg ver rijden is voor jullie?

Ik wil best ergens heen rijden met de auto. Maar liefst max 30/40 minuten...

Mini: super dat alles goed was!!
    Heeft dat ook met je rust te maken?

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hmmmmmm ik wil wel de 25aste maar heeb de 22ste ook al en dag vol ov reizen met beer omdat ie dan naar t sofia moet in rotterdam

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wie blijven er nog over voor de meeting?
    (ikzelf ben ook nog onder voorbehoud)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    CVM: ik hoop dat ze je iets moois kunnen aanbieden en dat je snel iets hoort :)

Mini: wat fijn dat de doppler goed was :D Heerlijk gevoel lijkt me dat na al die spanning.. Wel jammer dat je definitief niet meer kan werken, gelukkig weet je waar je het voor doet

Meeting: als ik het goed begrijp zijn het dus alleen FB (onder voorbehoud), mini (onder voorbehoud) & ik :p haha.. Is misschien niet heel handig?! JAMMER ZEG.. :(
    Wat betreft Rotterdam.. Is ruim 2 uur rijden en ik vind het eigenlijk een beetje zielig als Naud op een dag ruim 4 uur in de auto zit om ergens 3 uurtjes te kunnen spelen :)

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Volgens mij wilde Titania ook wel komen, maar weet ik niet zeker.
    maar inderdaad, 4 uur rijden is wel erg veel he:(

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja daarom, naar mij is wel erg ver voor jullie!!

Misschien moeten we het een paar dgn van te voren bekijken?

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik hou de datum gewoon vast en dan kijken we inderdaad de woensdag ofzo even hoe het weer eruit ziet en hoe de zwangeren zich voelen...

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Even showen, pakje dat ik had besteld is net binnen:

Eerste pakje!.jpg

Dit wil ik als eerste pakje gaan doen! Alleen nog een mutsje erbij zoeken:)

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Supercute mini, en fijn dat de dopler goed was!

ik kan ook de 25e.

Alvast ingeslagen voor vaderdag...3 houten fotilijstjes die de kids mogen bekladderen en een boek over wo2.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    meeting 25 mei:
    Nikske89
    CVM
    Mini (onder voorbehoud)
    FB (oder voorbehoud)

Mini echt SU-PER schattig pakje :D

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super lief!

15. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    Ik kan ook nog steeds!

Reageer later! Wel ff snel dat ik heel blij voor je ben mini, dat de doppler van jullie meisje goed was!

x

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oooh me so happy :D :D

Net functioneringsgesprek gehad met mijn baas en hij was super tevreden.. Zo tevreden zelfs dat ik in september 2 salaristreden omhoog ga!!! :D :D Yesss.. mijn dag kan niet meer stuk!!!

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Go Nikske! Goed zeg! :D

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: das altijd leuk!! Goed bezig! :D

19. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #539 titania, 16 mei 2013
    Laatst bewerkt: 16 mei 2013
    Nikske wat goed zeg van je beoordeling en inschaling!
    Goed bezig ook met je kledingkast. Ik heb laatst mijn kledingkamer helemaal uitgepluist.. Echt te veel zooi voor woorden, ik denk dat ik 5 keer of meer zo veel heb als jou kast op de foto en ruim de helft pas ik niet meer:) ik moet dus echt dingen weg doen. Ik ben dus jurken op de foto aan het zetten en op marktplaats en Facebook groepen aan het gooien.. Al 4 dingen verkocht voor een mooie prijs dus gaat lekker.

CVM, ohh ik hoop het zo voor je dat ze je een mooi contract kunnen bieden! Het is je zo gegund!!

Meeting,en die kinderboederij in Gorichem waar we toen met de eerste meeting zijn geweest? Volgens mij is dag echt een plek waar je met mooi weer de hele dag kan doorbrengen?? Misschien kan musty er dan ook bij zijn en is dichter bij voor fb. Iets verder voor de zuiderlingen alleen :-/ . Lastig!!!!

Minime, té schattig pakje! Love it!

Hier, eigenlijk alles z'n gangetje. Gisteren informatie ochtend op een basisschool gehad hier in de buurt. Sfeer was ok(klassen wel beetje chaotisch ingericht), mooi gebouw, maar inhoudelijk een heleboel lege woorden van de directeur.Geen eenduidende methodiek, kinderen scoren per jaar heeeel verschillend(laatste jaren erg laag) ..Het onderwijsinspectie rapport van tevoren al gelezen en daar scoreden ze niet al te best.. Vooral signalering en begeleiding kinderen met achterstand of die juist voorlopen. En er zijn veel kinderen met een taalachterstand.
    Ook de psz/voorschool is in het gebouw gehuisvest en ik had echt niets met de leidsters :) ik heb natuurlijk jaren in de branche gewerkt en bepaalde "types" ken ik wel een beetje..stom misschien om mensen zo te oordelen, maar je ziet vaak of iemand z'n werk met liefde en plezier doet of al jAren in het vak zit en z'n werk gewoon "uitvoert". Het zou toch de eerste juf zijn waar ik K bij achterlaat.. De juffies bij de spelinloop en Montessori activiteitengroep zijn zulke schatten, lief, warm, empathisch. .. Oef ik denk dat ik me erbij moet neerleggen, niet alle leerkrachten heb je een klik mee, maar de eerste is toch wel heel belangrijk vind ik. Ben een beetje teleurgesteld want dit was wel de dichtsbijzijnde school, ook eerste keus voor psz..dus wel heel handig met halen en brengen, later ook om zelfstandig naar school te gaan ed.
    Dus we zoeken verder, nog twee andere rondleidingen in de agenda staan, een Montessori school en een openlucht school. Op ongeveer 5-10min fietsafstand. Wat een gedoe! Ik wou dat ik ergens in een dorp woonde waar ik maar een keus had, lol

Ik begin trouwens echt last te krijgen van mijn rug, laatst zelfs zenuwpijn met uitstraling tot aan m'n vingers. Ik probeer K zo veel mogelijk zelf te laten lopen, maar we hebben een steile trap, bed in, commode op etc. Ook buiten als we een stuk gaan lopen wil hij soms niet meer verder en moet ik hem dragen. Gisteren bij de rondleiding vond hij het een beetje eng en wou hij dat ik hem tilde, ook daar veel steile trappen met hoge treden. Hij is nu al rond de 13kg denk ik.. Van de neuroloog mocht ik destijds na mijn hernia niet meer dan 10kg meer dragen, ;):) toch lastig aangezien ik 5 dagen in de week full time voor hem zorg, maar als ik straks uitgeschakeld ben door overbelasting hebben we ook een probleem.

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Titania : gorinchem is voor mij goed te doen

Deel Deze Pagina