Zelf nooit fv gegeven maar op mn werk wel meerdere kindjes met fv van kruidvat. Ptima voeding alleen eerst water opwarmen, dan poeder erbij en even roeren met een vork ipv meteen speen erop en schudden. Dan geen last van het oplossen. Als ik fv zou geven had ik.ook voor eigen merk gegaan, zelfde samenstelling als de dure merken maar veel goedkoper en betere voorraden in de winkel
@FB: Ik heb vanaf het begin af aan Kruidvat voeding gegeven. Ging hartstikke goed. Op het KDV kreeg Robin Nutrilon, dus ook beide merken gemengd ging goed. Ik heb ook weleens Etos of AH eigen merk gehad, als ik daar toevallig was. Volgens mij is het allemaal hetzelfde want Robin heeft nergens last van gehad, en dronk alles even goed. Met oplossen en stukjes heb ik ook geen last gehad. Gewoon water erin, poeder erin en schudden. Ging prima Ik ga nu dus ook weer voor Kruidvat voeding. Scheelt inderdaad erg veel!
Geen ervaring met fv.... Hier zelfde stap gezet als nikske en mijn haar weer helemaal kort geknipt. Morgen nog een rode kleur erin hihi... foto zie fb
Hey meiden, gaat t nog door zaterdag? En dan dus bij kidzCity? 13 uur? Wie komen er nou? Wat zal ik meenemen? Ben zwaar aan t lijnen en met succes dus neem iig mijn eigen drinken en muslireep mee en voor de kids knijpfruitjes? Ik pas zaterdag wel vaak op mijn neefje van drie en deze zaterdag dus ook, dus hij komt ook gezellig mee
hey meiden, dank jullie voor het aanbod FB & Mirr ik moet echter even kijken Mathiue-Dareau heeft koorts veel slijm en zn ontlasting gaat heel raar sinds hij meer koemelk krijgt is t weer mis! hij heeft letterlijk een emmer vol gescheten alleen vandaag al dan is het echt keihard en krijst ie t uit en de keer erna loopt t als water en da week knoeper hard en dan weer.... morgen eerst even huisarts en ka bellen ik hoop t echt, want ik kan je zeggen! ik kan wel effe een tussenuitje gebruiken na deze weken
Zover ik nu weet kan ik gewoon komen zaterdag, maar ik heb pas donderdag de volgende doppler, en het is afhankelijk daarvan. Als deze weer niet goed is, ga ik het weekend weer volledig rust houden namelijk. Maar ik hooooop heel erg dat het gewoon goed is, net als afgelopen week Ik neem wel iets van koeken mee ofzo, of chips. Denk niet dat ik zelf nog iets ga maken.
Ik denk dat ik er ook gewoon bij ben! Vrijdag weer controle + echo bij gyn Vrijdagavond met vriendlief uiteten en bios. Jesley slaapt dan bij opa en oma! Dus kan ik zaterdag langer slapen. Rond 13u kidz city is goed! Ik neem mee: sap, cola en chocolaatjes (en bekers??)
meiden ook ben er zaterdag ook bij, maar iets later.. ik vertrek om 12uur thuis en het is bijna 2 uur rijden.. ik zal gezonde spiesjes meenemen..
Ik zat te denken, misschien neem ik iets van fruit salade mee. Vind ik zelf eigenlijk veeel lekkerder en ook fijn voor degene die op dieet zijn.
@FB: Ik moet om 13.30 uur weer. Best wel spannend, ik ben nu elke keer bang dat het weer niet goed is. Maar ik heb me wel goed aan mn rust gehouden, zover mogelijk, meer kan ik niet doen (ja of echt de hele dag op bed liggen....maar dat gaat niet met een peuter)
Spannend hè?! Nee écht je rust pakken gaat niet lukken met nog een peuter indd. Weet er alles van.. Ik moet ook morgen pas smiddags om 14u Ook best spannend, want is 4/5 wkn geleden dat ik een echo heb gehad. Ben benieuwd of ze goed gegroeid is. Zo naar fysio
hier een echte wijsneus en soms lijkt het wel alsof ik mezelf hoor praten.. voorbeelden: * gister in de ikea raak ik een lampenkap aan een vraag aan Roel "schat vind je dit iets voor naud zijn nieuwe kamer" waarop naud zegt "mama niet aankomen, kijken doen we met de ogen" * vanochtend glij ik uit over speelgoed, dus ik zeg "naud zag je dat? mama ging bijna vallen" het antwoord dat ik kreeg "tsja oppassen hé mama" * en zo krijg ik hier heel vaak mijn eigen zinnen terug geslingerd tellen deed hij ook tot 10, maar nou het hij een paar keer een programma gezien waar ze verkeerd tellen 5-8-10.. en nu doet hij dat ook zo helaas
Ik kom ook elke keer al kijken of mini al wat geschreven heeft! Hopelijk nog geen tijd, en is alles goed! Nikske: grappig he hoe ze alles overnemen. Hier ook hoor! Omdat ik laatste tijd weinig kan hebben doe ik vaak nog is zo van oo pff tss... Dus ja nu hoor ik dat de hele dag door! Haha Maar dan ook erachteraan: sjit hihi dat heeft hij niet van mij of john Vaag