@Nikske: Bij mij was de heenweg ook drama hoor, zelfs met goede navigatie Gelukkig waren we op de terugweg zo op de snelweg, en hoefden we niet door het centrum Fijn dat Naud wakker is gebleven. Robin lag binnen 10 minuten al te pitten en werd net na Eindhoven weer wakker. Dus hij zit weer vol energie nu.... Ben wel van plan hem rond 20.30 uur weer in bed te leggen.
ff ego hoor.. Helaas zullen we ook afscheid moeten nemen van dit hondje. Het is een geweldig leuk beestje, echt! Maar helaas kwijnt ze langzaam weg van eenzaamheid. Ze kan er niet mee om gaan dat ze nu geen hond om zich heen heeft en speelt en eet niet meer zolang ze alleen is. Zo erg momenteel dat ik de buurvrouw met haar hondje moet uitnodigen om nova aan het eten te krijgen. Een 2e hond voor vast kan gewoon financieel niet uit. Het beste voor Nova is een ander huisje en het lijkt dat die gevonden is bij een vriend van mij. Die heeft al 2 hondjes en dat zal ze geweldig vinden. Maar ohw wat een moeilijke keuze was dat. Het is zo'n lieverdje
vica: dat is rot! misschien naar beter om nu ook geen hondje meer aan te schaffen.. lijkt me voor de kindjes ook moeilijk.. hier: pfoe wat een weekend.. gister natuurlijk de meeting, vanochtend gaan zwemmen, daarna het huis gepoetst, boodschappen gedaan en cupcakes gebakken voor een jarige vriend.. om half5 kwamen vrienden eten en daarna nog naar de kermis geweest.. ben gebroken! kennen jullie zo'n achtbaan waarbij de karretjes op het laatste moment de bocht omgaan en rond draaien.. nou best een hoog en snel ding.. naud is daar dus vanavond ingeweest en vond het geweldig, hij wou er niet uit!! hij bleef erom zeuren en ik dacht die is na 1x genezen, maar de carrousel was niets met aan.. hij wou alleen in die hoge snelle dingen
@Vica, ach dat is sneu zeg, vooral voor de kinders.. @Niske, avontuurlijk mannetje jullie Naud! Ik heb een vraagje: hebben jullie kindjes (al) een loopfietsje en kan je kind er al iets mee? Wij zitten er over te denken om er eentje te kopen, Lars heeft nog wat geld (50 euro) van zijn verjaardag over waar we nog iets van willen kopen en zo'n loopfiets lijkt mij wel leuk en ook kan hij dan gaan leren zijn evenwicht te bewaren. Ik wil dan niet zo'n flutding van een tientje waar hij eigenlijk al te groot voor is, maar een beetje een degelijk loopfietsje waar hij nog een paar jaar op kan racen We gaan over 3 weken op vakantie en mij lijkt het erg leuk om dan een loopfietsje mee te kunnen nemen, die neemt niet zoveel ruimte in beslag (maar we moeten wel eerst even testen of hij met zijn voetjes bij de grond kan als hij er op zit.. het erop leren fietsen/lopen dat komt in de vakantie wel)
loopfiets is echt afhankelijk van kind, lf fietste eerder op een normale fiets dan loopfiets en nu ze er wat mee kan is dat ding te klein :s md heeft nu het eertste fietsje van lf, hij heet een mini skeltertje maar zn beentjes net te kort en 3wieler boeit hm niet zo, nu kan ie uren bezig zijn met t gewone fietsje en komt zelfs wat vooruit
Jorietje: haha ja Naud is super avontuurlijk, maar ik had ook niet anders verwacht.. zit echt in de genen!! op dit filmpje zie je Roel met een van zijn grote hobby's (meest voorzichtige filmpje dat ik kan vinden hoor, maar toch..) Roel Stassen - Sidehop - YouTube en Naud is daar nu al in geinteresseerd Naud heeft een houten loopfiets maar hij is eigenlijk nog net wat te klein, hij komt wel met zijn tenen aan de grond en loopt er voorzichtig mee maar hij kan er nog niet mee rennen ofzo.. Zodra hij met platte voeten aan de grond kan dan lukt dit wel denk ik
Liv heeft ook.zoiets maae komt.nog.lang niet met dr teentjes bij de grond...dus hij staat weer op.zolder haha
Wij hebben deze al een tijdje, stelt niets voor maar toenertijd kon hij idd niet bij de grond met z'n voetjes en deze is vrij laag en tot 3jr geloof ik. Handing is dat ie mega licht gewicht is dus we kunnen m zo hop meenemen op de fiets in een tasje als we ergens naar een speeltuin gaan. Ook binnen mag K er van ons op, dus laatst tijdens de regenachtige dagen vorige week heeft hij van de ene naar de andere kant van de kamer gesjeest.. Ik wil eigenlijk een houten kopen maar ik moet idd eerst testen of hij bij de grond komt, meneer heeft korte beentjes dus.. Jorietje, waar gaan jullie op vakantie? Nikske, haha zit inderdaad in de genen, kleine en grote adrenaline junkie en arme jij heb je er straks twee waar je je zorgen om kunt maken wat voor blessures ze mee thuis komen.. Heb ik al met mijn man met voetbal, die heeft regelmatig wat haha Vica, jeej balen zeg.. Is er niet een hondengedrag expert of iemand die nog kan helpen? Dit soort dingen zullen toch wel vaker voorkomen? Maar goed wel sneu voor jullie, klinkt als een schat van een beestje Mini, heb je nog een beetje kunnen rusten gisteren? Ik duim alvast voor een goede Doppler morgen!!
@Vica: Wat naar dat het hondje zo eenzaam is! Wel jammer inderdaad dat ze weg moet, maar wel beter voor haar. Misschien kan je haar af en toe nog eens opzoeken? @Nikske: Hahaha verbaast me niks van Naud, nadat ik zaterdag heb gezien wat een durfal hij is Mannetje met pit! @Loopfiets: Robin heeft dezelfde als op het plaatje van Titania, die hij nu heel veel gebruikt. Kan hij echt hard op racen! En hij heeft ook eentje van Sio, maar die staat nog op zolder, want hij kan nog niet met zn voetjes aan de grond.
@Titania: Robin racet er ook gewoon mee door de woonkamer hoor. Hij heeft ook een Bobby Car, die gebruikt hij ook binnen. Wij hebben tegels in de woonkamer, dus kan niet zoveel mee gebeuren. En hij vindt het superleuk. Gisteren heb ik goed kunnen rusten Robin heeft de hele dag lief met zn autootjes gespeeld, daar is hij uren zoet mee. En 's middags heeft hij bijna 4 (!) uur geslapen! Zal wel van de dag ervoor komen haha. Vandaag en morgen moet ik dus ook weer helemaal niks doen, zodat de doppler hopelijk goed is. Mn man heeft gisteren al gestofzuigd, gedweild, de badkamer en wc helemaal schoongemaakt en de kattenbakken verschoond. Superlief
@FB: Waar gaan jullie het geboortekaartje laten maken?? Ik ben druk aan het zoeken, maar de leukste tot nu toe heb ik gewoon via Kaartje2Go. De vorige keer was ik achteraf niet helemaal tevreden met het kaartje, en dat wil ik nu niet hebben Gelukkig heb ik tijd genoeg om nu een kaartje uit te zoeken
Titania: haha ja ik ben niet beter gewend dan blessures.. Roel heeft al zoveel gehad, en doet al sinds klein kind van die vreemde stunts.. Maar als Naud zo'n dingen doet of weer eens ergens opklimt en afspringt staat mijn hart toch even stil hihi Oh naud heeft ook dit loopfietsje en dat gaat perfect, maar is met 4 wielen dus hoeft hij geen evenwicht te houden ofzo..
Mini: haha ja inderdaad een mannetje met pit, helaas soms want hierdoor kan hij heel snel gefrustreerd zijn.. Hij wil dingen die hij nog niet kan/mag en juist die dingen vind hij fantastisch.. Soms wel jammer maar goed ik probeer hem zoveel mogelijk uitdaging te geven zodat hij zich voldaan voelt Geboortekaartjes hebben wij bij Naud ook via kaartje2go besteld en echt super tevreden over
Wij ook kaartje2go dit keer! Hij staat al helemaal klaar hoe we m willen Vorige keer bij geboortepost
Loopfiets; Jesley heeft een motor waar hij op rond crosst. Daar is die helemaal gek mee en durft hij ook van alles! Voor zn verjaardag ook een loopfiets gekregen, maar net iets te hoog, en daardoor erg voorzichtig ermee. Als je er 1 aanschaft zou ik t zo snel mogelijk doen, want ze moeten best lang wennen voordat ze echt een beetje durven vind ik Zal ff kijken of ik foto's heb
Zn motor Die gaat echt overál mee naartoe Hond uitlaten, boodschappen, ikea enzo Beste aankoop ooit!!
Jesley ligt nu nog steeds te slapen... Hihi Ik heb heeel slecht geslapen! Kiespijn (wat niet weggaat ondank 5 pijnstillers ) Snurkende vent naast me, 1e rotmug van t jaar in onze kamer! Kortom: k#tnacht!! Geslapen van 2 tot 3:40 En van 07:30 tot 09:30 Het irtitante is! Heb geen tandarts!! En zn nemen hier nergens nieuwe aan En als ik er eindelijk 1 heb, doen ze nog niks ivm zwangerschap omdat ze geen intake kunnem doen dan met allerlei foto's! Word gek!!!!
@FB: Oh die motor is gaaf! Die zou Robin ook wel willen hebben Maar hij heeft voorlopig genoeg, dus ik laat het maar niet zien (of aan mn man... want dan koopt hij het gelijk) Hoe kan je geen tandarts hebben? En wat raar dat niemand je kan helpen. Ook al ben je zwanger, je moet toch ergens aangenomen kunnen worden, of tenminste dat ze even kijken wat er aan de hand is?