April mama's 2011 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door cvm1985, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier ook bloedheet maar gelukkig geen wakkere kinderen. Mijn man was vannacht weg dus had bed voor mezelf wel fijn want was erg warm!
    Wanneer moet je nr de gyn/vk FB?

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Me2: morgen weer naar gyn. Dan gaat ze meteen weer kijken hoeveel ontsluiting ik heb :)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    En heb je al besloten of je wilt laten inleiden, of wilt wachten op spontane bevalling?

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Spannend FB. Je zit ook alweer bijna op de 40 weken!

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voorlopig wacht ik het even af en wacht ik op een spontane bevalling!
    Inleiden wil ik echt voorkomen zolang dit kan...
    Misschien morgen strippen, maar misschien stel ik dan ook nog wel een week uit!

Ik hoop dat ik gewoon spontaan beval of dat ze mn vliezen kunnen breken...

Zondag volle maan ;)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nu we weer een goeie nacht hebben gehad ben ik weer helemaal positief! En kan ik t nog wel een paar weken volhouden (bij wijze van)

Maar ja, 2,5 week is nu echt max!

Vind t wel spannend worden! Meer voor Jesley hoe hij reageert
    Een 2e is zo anders...

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Komt nu wel heel dichtbij he! Over max 2,5 week heb je je meisje er ook bij! En waarschijnlijk wel wat eerder nog :)

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zou niet voor vliezen breken gaan. Bij mij betekende gebroken vliezen meteen een weerbaren. Laatste keer dus bij 9 cm vliezen. gebroken.
    Ja een tweede is weer heel anders. Zal niet lang meer duren voordat ze er is!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Weerbaren ?? Is dat weeenstorm?

Ik kies alleen voor vliezen breken, als andere optie inleiden is..
    Anders wacht ik t 'rustig' af

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    hier vliezen gebroken bij 2,5cm maar dat deed helemaal niets...

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Te vroeg gejuicht, Jesley vanaf half3 alweer wakker...
    Ook niet verder slapen in zn campingbedje naast ons :(

Zag net ook dat zijn achterste kies door is, klein stukje
    Zal dat er ook mee te maken kunnen hebben?

11uur afspraak gyn

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Gebroken nachten, pfff sterkte ermee. Ben blij dat ik er sinds een tijdje echt vanaf ben bij Rebecca. Vince slaapt zowiezo goed.

@Gebroken vliezen, hier gebroken bij een krappe cm ontsluiting en na 5 minuten zat ik vol in de persweeen. 1,5 uur weg moeten zuchten en bij 7cm mocht ik persen terwijl de vk van binnen meehielp (AUWW). Maar ondanks dat het verschikkelijk was was ik blij dat ik van die zwangerschap af was :p

@FB, succes bij de gyn zo!

@Nikske, mooie foto van je mannetje.

@Warmte, hier hebben ze er gelukkig niet zo'n last van. Maar sinds ik verhuisd ben is het binnen ook niet warmer geweest dan 23,5 graden :D Heerlijk. Vorige woning stond de zon de hele dag op de zijgevel en werd meer dan 28 graden binnen bij warm weer.
    Zon staat savonds wel vol op de kinderkamers maar ze hebben er weinig last van.

Hier net met Vince naar de huisarts geweest. Gelijk doorverwijzing gekregen voor GGNet jeugd voor observatie voor autisme.
    Ben benieuwd.

3 september is hier de zomervakantie voorbij en begint Vince bij de peuterspeelzaal voor 2 ochtenden. Half oktober de 3e occhtend erbij. Dan ga ik ook weer beginnen met projecten buitenshuis.

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Alles was goed bij gyn, 2cm ontsluiting, dus 1cm er bij haha

Heb me niet laten strippen want alleen proberen ging ik al door de grond!!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fb ja bedorlde weeen storm :)
    groot gelijk dat je nog even wacht en zou idd eerst vliezen proberen voor inleiden. Je hebt er al twee cm gratis :) denk je dat je 40 wkn gaat redden?

Nikske maar jij werd ingeleid toch wat ook niet ging? Denk dat je lichaam dan gewoon nog niet klaar was. Als je al bezig bent en ze breken je vliezen ga je vaak te hard.

Vica: kunnen ze zo jong al iets over autisme zeggen? Wel heftig. Maar wat je beschrijft is wel enigszins anders. Ik zou er ook strak op willen zitten.

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    fb: zo die 2cm heb je al in the pocket ;) zet 'm op met de laatste paar dagen! ik gok op zaterdag dat ze geboren wordt :)

me2: klopt ik werd ingeleid, ik had wil gewoon weeën en ook heftig, gyn zei iedere keer "ctg lijkt op een vrouw die moet persen" dus ze hadden toen ook verwacht dat vliezen breken zou zorgen voor versnelling.. maar ik kreeg alleen geen ontsluiting, de rest wel..

autisme: vanaf 3,5jaar kan deze diagnose met zekerheid gesteld worden.. maar vanaf 2 kan er dmv testen een sterk vermoeden uitgesproken worden.. succes in ieder geval vica, wat de diagnose ook zal zijn en hoe moeilijk het ook is, het is altijd beter om te weten waar je aan toe bent zodat je er goed op kunt reageren en mee omgaan! *knuffel*

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Me2: ik zelf ben bang dat ik ruim over de 40 wkn heen ga en alsnog ingeleid moet worden.... Dan zou ik best balen! Maar dan heb ik geen andere keus.

Nikske: pfoe weet nog wel hoe heftig jou bevalling was ja!
    Ik werd toen paar dgn na jou ingeleid!

Ik hoop dat je gelijk heb met zaterdag!

Heel veel mensen gokken op zondag! En dan is t ook nog eens volle maan:) ik zelf "denk" de 26e/27e

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, 2cm al. Ben benieuwd wanneer de bevalling zich aandient.

@Autisme, ja ik heb het liever zo snel mogelijk zwart op wit als het zo is. Dan kan je ook gerichter een schoolkeuze e.d. maken. Tja en verder... genoeg autisten in de omgeving (op de 1 of andere manier trek ik ze aan :p) en niet iedereen ervaart het als vervelend. Je moet maar zien hoe het gaat lopen dan.
    Nu eerst maar afwachten wat ze gaan doen bij GGNet. En in tussentijd hoop ik uitslag te krijgen voor mijn testen (sta nog steeds op de wachtlijst voor sommige onderzoeken).

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vica: zou het ook allemaal zsm willen weten. Dan kán je gericht iets he!

FB: hoop ook voor jou dat je niet de 40 wkn haalt. Inleiden lijkt me ook niets.
    Ik heb zelf de 40 nooit gehaald. Ik hoop dit keer ook gewoon weer met 38/39 wkn bevallen. Inleiden kan niet echt meer bij mij ivm keizersnee bij no2.

Nikske: ja jij had echt een van de minder relaxte bevallingen kan ik me herinneren. Die van mijn zusje ging ook zo en eindigde in een spoed ks. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat inleiden in de meeste gevallen eindigt in een ks waarbij de moeder in kwestie al helemaal op is.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mini: nog een meting of groeiecho gehad deze week?

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier alweer 2 redelijk goeie nachten :)

Slaapt van ongv 19.00 tot 07.00 en is 1x per nacht wakker geworden en staat dan in onze kamer. Maar slaapt weer verder in zn eigen bedje, na half uurtje ongv

Nu hopen dat t zo blijft gaan :)

Smiddags ga ik samen met m liggen
    Ik op ons bed, hij in zn campingbedje ernaast

Deel Deze Pagina