April mama's 2011 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door cvm1985, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    MIsschien toch even vk/gyn bellen?
    Ik las toevallig vandaag van iemand die de hele nacht rugpijn had, en bij de dokter aangekomen erachter kwam dat ze aan het bevallen was. Had ze ook niet herkend als weeen!
    Het betekent vast iets op deze termijn lijkt me...

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja ik zit wel te twijfelen om gyn te bellen...
    Maar ja dan zit je vaak weer 3u in t zh voor onderzoeken

Ik overleg zo ff met vl wat te doen

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik herken dit wel. Helemaal bij Rebecca was dit sterk aanwezig en werdt dagelijks erger. Op een gegeven moment ging het over op weeen.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dat is wel weer t nadeel dat ik nu geen vk heb...
    Die kan ff komen kijken en weer weg

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Dat is lastig inderdaad. Ik heb zowel een vk als een gyn. Maar ik zou ook makkelijker de vk bellen als er iets aan de hand is inderdaad. Zij is laatst ook op huisbezoek geweest, toen de eerste doppler niet goed was en ik me zorgen maakte. Toch veel gemakkelijker.

@Hier: Robin heeft een ontstoken oogje:( Vanmiddag na zn slaapje had hij al wat pus in zn ooghoekje, maar zo weinig dat ik dacht dat het gewoon wat slaap was. Maar in de loop van de middag werd het alleen maar erger! Zn hele oogje zit nu vol pus, en bijna dichtgeplakt. Hij ligt nu te slapen, maar ben benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet, en of we het nog open krijgen.
    Voordat hij ging slapen hebben we het al schoongemaakt met afgekookt water en een steriel gaasje. Maar 2 minuten later was het weer helemaal vies.
    Iemand tips? Nikske misschien?
    Ik ga morgenochtend sowieso ook even de HA bellen.

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    fb: oh spannend! ik snap wel dat je minder snel een gyn belt dan een vk, maar als het blijfr aanhouden zou ik toch even aan de bel trekken

mini: aah arme robin :( je hebt al heel goed gehandeld door het schoon te maken met afgekookt water en een steriel gaasje.. als je kamille thee in huis hebt kun je een kop thee zetten, het zakje uitknijpen en af laten koelen en daarmee het oog schoon maken.. verder geen huis/tuin middeltjes, maar als het na 48uur terwijl je het 3x per dag schoon maakt dan kun je een zalfje vragen!

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @nikske: Bedankt voor je advies!
    Ja wel sneu, heeft hij net de waterpokken achter de rug heeft hij nu dit weer...
    Hij leek er vandaag weinig last van te hebben, maar net voor het slapen gaan, zat zn oogje wel al bijna helemaal dicht. Verder wel gewoon vrolijk en lekker spelen gelukkig.

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Toch nu maar in zh voor ctg.
    Ze gaan zo ook kijken of ik vruchtwater verlies heb
    En hoeveel ontsluiting

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Spannend! Houd je ons hier op de hoogte?? ;)
    (zover mogelijk uiteraard)

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Spannend FB!

@MiniMe, sneu voor Robin! Hopelijk heeft hij er niet al teveel last van buiten dat het natuurlijk altijd vervelend is als je oog dicht zit.

Hier alles z'n gangetje.. Dit weekend feest. Maandag wordt Rebecca 4 en dat gaan we zondag vieren. Al komen er maar weinig mensen, maar dat mag de pret niet drukken. De belangrijkste voor haar die komt en dat is mijn vriend ;) Ze zijn beide erg dol op hem :)

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo op de ctg te zien zijn t volgens mij geen weeen
    Vk/gyn komt zo terug

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ben weer thuis.
    Ctg was goed, maar omdat ik haar weinig voel, morgen weer een ctg.
    Geen vruchtwater verlies
    Wel al 3/4 cm ontsluiting! :)
    En toch nog even gepraat over eventuele inleiding.
    Merk toch dat dat mij best dwars zit.
    Mocht ik t willen dan doen ze mn vliezen breken en hoef ik niet eerst aan de gel

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    wauw FB al 3/4cm.. nou als ik jou was zou ik het toch nog tot woensdag aankijken, hoe meer cm je op deze manier meesprokkelt hoe minder lang de bevalling straks duurt.. je kunt dan na je verjaardag altijd nog kiezen voor breken van de vliezen als dat nog nodig zou zijn! nu lekker naar bed en rusten ;)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mini: bij ons help zwarte thee op een watje. Paar dagen aantal keer per dag oogje mee schoonmaken en het is weg!

Vica: veel plezier alvast met de voorbereidingen van het feeste voor R.

FB: je houd de spanning erin!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: ik kijk t idd nog even aan...
    Maar ga wel donderdag even overleggen met gyn

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Donderdag ga je niet halen fb... ik zeg morgen!!!
    LOL.... (ben niet goed in voorspellen maar zou wel fijn voor jou zijn als het vandaag of morgen gebeurt toch?)

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hopelijk heb je gelijk ;)

Ik zelf denk woensdag of donderdag

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Toch al 3/4 cm, is toch al best wat zeg! Ik kan me ook niet voorstellen dat het dan nog lang gaat duren, maar ja wie ben ik, ik heb er geen verstand van.
    Maar met die rugpijn en harde buiken etc denk ik toch ook een dezer dagen. In ieder geval voor je verjaardag hoor!

@Hier: Robin werd wakker met een dichtgeplakt oog en helemaal dik. Net alsof hij gevochten had. Zo zielig. Weer schoongemaakt (wat hij absoluut niet leuk vond!) En nu kan het oog in ieder geval weer een beetje open.
    Dokter gebeld, en ik kan vanmiddag een oogzalfje halen. Hij mocht ook gewoon naar het kdv, dus ik heb hem net weggebracht. Hoewel hij wel steeds in zn oogje wrijft is hij verder gewoon zichzelf. Lekker vrolijk spelen en hij eet ook goed gelukkig. Vanavond gaat hij bij opa en oma logeren, dus dan kan oma hem lekker vertroetelen:)

Kwam er net achter dat ik al die tijd nog ons winter-dekbed op bed heb liggen!!:$
    OEPS! Dacht al dat het aan mn hormonen lag dat ik het steeds zo warm heb;)

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha pff warm

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Robin heeft nu beide oogjes ontstoken.
    Vanmiddag zalfje gehaald bij de apotheek, dus hopelijk gaat het snel werken.

Mijn ooit zo knappe mannetje :(
    Ontstoken oogjes.jpg

Krijg gewoon zelf pijn in mn ogen als ik ernaar kijk.

Deel Deze Pagina