@MiniMe, Aahh wat zielig! Hopelijk werkt de zalf snel! Hier ook nog onder winterdekbed, ik heb geen zomerdekbed @FB, je moest vandaag weer aan de CTG toch? Je bent verdacht stil... hopelijk snel babynieuws!
vica: ctg was weer goed, moet nu wel elke dag terug voor ctg... Dus morgenmiddag gaan we weer En dan donderdag algehele controle bij gyn mini: zo echt erg zijn ogen! Zielig!!
Doppler was niet helemaal goed, dus ik lig nu aan.ctg. Hopelijk is die wel goed want ik wil gewoon naar huis straks...
Oeii hoe kan dat na die goede dopplers de laatste tijd Zet 'm op meis en probeer ons op de hoogte te houden!! KNUFF
Wwo dat is ff schrikken!! Hopelijk is t goed en mag je lekker naar huis Wat was er mis met de dopler?
De ctg ziet er goed uit, maar de gyn wil toch ook even kijken met een echo, ivm mijn vorige zwangerschap. Daar wachten we nu op. Manlief is nu ook hier, gelijk vanuit zn werk gekomen. Dat is wel fijn.
Nou ik ben weer thuis gelukkig! Gyn heeft geen echo gemaakt, is wel even komen kijken hoe het ging. Maar morgen heb ik weer controle bij gyn (afspraak stond al) en dan kijken ze alles na. Wel bloeddruk gemeten, en die was ook goed. Morgen moet ik wel alvast mn spulletjes meenemen, voor het geval dat ik toch moet blijven Ik doe er echt alles voor om niet opgenomen te hoeven worden!! In ieder geval krijg ik nu om de dag CTG, dus word goed in de gaten gehouden. Straks maar even mn tas pakken.... En ik heb de babykleertjes nog niet eens gewassen.... misschien snel even wat in de machine stoppen, de eerste pakjes...dat ik in ieder geval wat in het ziekenhuis heb straks.
Fijn dat alles goed lijkt te zijn! Hoop voor je dat je morgen gewoon lekker naar huis mag... Ik lig nu aan ctg Het toch voor mezelf "besloten" om maandag mn vliezen te laten breken als ze er nog niet is. Nu morgen nog kijken of de gyn het hier mee eens is. Vriend heeft liever vrijdag, maar dat vind ik zelf te kortdag... Wil t nog even de tijd geven
Mini: fijn dat je nu toch naar huis mocht en goed dat ze alles zo grondig controleren! FB: ja maandag vliezen breken kan ik me wel voorstellen je bent dan 41 weken. Dat van je verjaardag is wat jammer maar doe je natuurlijk uiteindelijk niets aan. Fee en Guus schelen hier 2 dagen. Het is nu al best vervelend met die twee (wanneer doe je hun feestje, de aandacht erom heen, druk etc), maar ach uiteindelijk is het niet minder feest!
@MiniMe, dat is wel schrikken! Gelukkig houden ze het goed in de gaten. @FB, het komt zooo dichtbij. Ik gok op morgen dat het spontaan begint. Hier... pfff ik weet ff niet wat ik met mezelf aan moet. Al een paar dagen heb ik enorm misselijke momenten. Is ook geen peil aan vast te knopen. Snap er niks van, hoop dat het van eventuele spanning komt van Rebecca die bijna echt naar school moet, al voel ik mezelf helemaal niet gespannen ofzo. Spiraaltje zit ook nog gewoon op zn plek en hoewel ik toch een eisprong heb met de mirena is volgens de gyn de kans op zwangerschap nog altijd nihil. Had toevallig laatst een inwendige echo gehad ivm verzakking waarin geconstateerd is dat de spiraal netjes op zn plek zit en dat er eicellen aan het rijpen waren. Volgens haar dus volkomen onschuldig dus ook een zwangerschap kan het niet zijn. Het is in ieder geval zwaaar irritant en ik heb geen flauw idee wat ik kan doen aan misselijkheid, want dat ben ik eigenlijk nooit. Iemand tips??
mini: succes morgen! vica: cola wil nog wel eens helpen bij misselijkheid, maar moet dan wel echt coca-cola zijn.. daar schijnt iets in te zitten hier: vandaag vrij genomen want het was erg rustig op het werk en Roel is altijd vrij op woensdag dus hadden we een middag met z'n drietjes.. naud zijn slaapzakken begonnen tekort te worden dus zijn we naar babydump gegaan en mocht hij twee nieuwe uitzoeken, pfff wat een kriebels kreeg ik in die winkel en al helemaal toen naud zo'n baby born etalagepop in badje ging doen enzo.. *zucht*
Pfff volgens mij heb ik weeen... Om 23.10 begonnen, onder de douche maar wel maar 2/3 per uur Houden wel 4/5 min aan En als ik op mn rug ligt doet t veel meer pijn Kan dit?? Ben ook erg onrustig in mn benen en maag/buik
@fb: geen idee, nooit weeen gehad. Maar hoe is het nu? Heeft het doorgezet??? @nikske: ik herken je gevoel. Lastige situatie. Hopelijk mag je ooit toch weer babyshoppen!
Spannend FB! @Nikske, thanks ga vandaag ff coca cola halen. Lijkt me moeilijk die situatie waar je nu in zit. Knuf