@FB: Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, en zelfs zonder pijnstilling! You go girl! EN fijn dat ze gewoon spontaan is gekomen he. Best een flinke dame dus! En leuk dat Jesley zo goed reageert. Hopelijk blijft hij zo lief voor zn zusje. Dus jullie zijn allemaal alweer lekker thuis? Geniet ervan!
fb: topprestatie meid! je mag zeker trots op jezelf zijn! geniet lekker van je twee prachtige kinderen luckey: waarom gaat sem tot 17uur naar bso als jij maar tot 13 werkt? kun je dat niet gewoon terug brengen naar 14uur ofzo? als je een keer op dinsdag of donderdagmiddag van plan bent om naar ikea te gaan app me dan even dan gaan we samen
ik ben wel blij te lezen dat meer kindjes niet meer zo goed avondeten.. wat betreft brood maaltijden probeer ik er nu iets leuks van te maken.. vissen, vlinders, sterren+maan, etc.. zoiets als dit.. en ik moet zeggen dat dat echt werkt, mja voor hoelang.. zodra het nieuwe eraf is zal het wel weer minder gaan
Fb: van harte met jullie dochter! flink meisje! Fijn dat alles goed is verlopen en Jesley zich tot op heden goed heeft gedragen
Kindjes zoeken of anderzijds reclame maken mag dus .iet van het uwv uit, pas als ik daadwerkelijk inges hreven sta bij het lrkp. Dan word ik ook direct gekort op mijn ww uitkering terwijl ik dan natuurlijk nog geen kindjes heb en dus geen inkomsten. Als ik nu al kindjes zoek of website online zet en het uwv komt erachter krijg ik een dikke boete en zetten ze de ww stop. Ik mag namelijk niet actief aan mijn bedrijf werken omdat ik dan niet beschikbaar ben voor ander werk, niet dat er ander werk is maar ik word geacht de hele dag op de bank te zitten niksen tot er een potentiele werkgever belt dat ik vandaag kan veginnen (dream on...) Lis is met 18 maanden voor t laatst bij t cb geweest, had met 24 mnd wwer gemoeten maar ze hebben te weinig personeel en dus een wachtlijst. Wacht nog steeds op een oproep...Ze woog toen 9,9 kilo en nu dua 10,3...Dus in ruim 8 maanden maar 400 gram aangekomen. Dat zit me gewoon niet lwkker. Wel in de lengte gegroeid, nu 86 cm
Nikske.... je brtaalt bso gewoon hele dagen dus enerzijds profiteren. (Zoals hij ook .aar 6 vd 12 weken gaat die ik wel volledig moet betalen. Daarnaast hebbrn zij ook vaak uitstapjes (steinerbos gaiapark) of activiteite die helr dag innemen). Ook slaapt alina tot half 3 dus zodra zij wakker is ga ik hem halen. ...
Ah zo, je betaalt dus niet per uur.. Sorry ben daar niet zo in thuis Ze doen wel leuke dingen met hun, dat is wel leuk voor Sem..
@Nikske: Ziet er leuk uit die boterhammen! Kan ik ook weleens proberen @Luckey: Robin gaat ook gewoon nog 2 volle dagen naar het kdv, ondanks dat ik al een tijdje niet meer werk en tot november zelfs thuis zit. Hij heeft het hartstikke naar zn zin, is goed voor zn ritme en ontwikkeling, ik krijg ook wat rust EN we betalen niet voor niets inderdaad. Ik breng hem nu meestal wel wat later (tussen 8.30-9.00 ipv 7.30 uur), zodat we 's ochtends niet hoeven te haasten.
Nee we betalen idd per hele dag. 8.00 uur tot 18.30 Nu halen we hem meestal tegen 16-17 uur op en vaak krijg ik bij binnenkomst geen "hallo" maar een "je bent te vroeg" als begroeting haha. Ik baal al dat we niet een x aantal weken kunnen afnemen. 12 weken betalen we en dit jaar gaat hij maar 4-5 weken. Maar goed.... het is niet anders... ik heb helaas geen 12 weken vakantie per jaar.. Ze doen gelukkig genoeg met de kids dus schuldig hoef ik me niet te voelen...
Vandaag even een dipdagje Maar over t algemeen heel goed... Jesley reageert super en is helemaal trots! Jaidey slaapt veel, drinkt goed, is tevreden Alleen snachts wat last van krampjes Alleen zijn we nu allemaal een beetje moe en zitten er doorheen Dus ging vandaag ff wat minder allemaal Maar morgen weer een nieuwe dag
Fb... mooie haartjes zeg... sowieso prachtig meisje en geweldige fotos... doe lekker rustig aan en hang maar lekker met zijn allen....
@FB: Heel normaal hoor, er komt zoveel op je af weer! Ik kan het me nog herinneren van Robin. De eerste dagen thuis waren best heftig, en heb ik ook wel wat kraamtranen gelaten. Geef jezelf de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie. Voor je het weet, weet je niet meer hoe het was zonder haar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg uitkijk naar de geboorte van ons meisje, maar ook opkijk tegen de nachten en de hectische eerste periode.
Ja de nachten zijn best zwaar, ook al doet ze t super! Ze slaapt eigenlijk altijd Behalve tussen 23.00 en 02.00 uur is ze wakker Maar dan moet ze rond 3u weer fles en vaak word jes rond 5u weer ff wakker En dan rond 6/7 weer fles, en dan rond 7 staat jes weer bij ons op de kamer hihi Opzich wel vol te houden maar vandaag een jesley die moe en van slag was en niet wilde slapen Ben uiteindelijk in mn auto gaan rond rijden, dom!! Dus was zo weer thuis met nogsteeds een wakkere jesley en huilende ik. De kraamzorg is toen met m gaan wandelen in kinderwagen en ik op bed Maar was zo moe dat ik dus ook niet kon slapen en lag te trillen en koud had Tsooo dan ben ik ook weer kwijt haha
Mini: tegen die eerste periode zie ik ook vreselijk op. Ik heb dit "kunstje" al drie keer gedaan en het valt me elke keer weer vreselijk tegen. Kijk natuurlijk wel enorm uit naar de komst van onze dochter maar ik vind het ook wel heerlijk dat ik nog even kan genieten van haar in de buik. FB: doe rustig aan. Je bent pas een paar dagen onderweg. Verwacht niet meteen weer de balans terug te hebben! Leuke foto! Had Jes ook zulk donker haar?
Me2: jesley zn haar was een stuk lichter bij zn geboorte. Nu spierwit Jaidey heeft wel hele lichte wenkbrauwen...
FB: wat een haar Leuk zeg!!! Echt een prachtig meisje.. Zo'n dipdagje is zwaar maar heel normaal hoor, het is ook allemaal weer erg veel wat op je af komt.. Probeer lekker rustig aan te doen en te genieten.. Iedereen: Hoe was jullie weekend meiden?? Dat van ons erg leuk.. We hadden kaarten van mijn schoonouders gekregen voor de Tros-ledendag in Burgers Zoo zaterdag dus daar zijn we heen geweest & gister met vrienden en de kids naar Bobbejaanland.. Daar bleek maar weer wat voor waaghals Naud is want hij wou het liefst echt in elke attractie Geslaagd weekend dus!! Nu weer aan het werk en aftellen naar de zomervakantie, blegh ik zit echt een beetje op een punt dat ik zoooo toe ben aan zon zee strand Wil het vliegtuig instappen en genieten..