bij lf totaal 5 jr en md 7 mnd ik sta er op zich nu een stuk nuchterder in begin van deze ronde na ongi ook weer bloedingen gehad... dus dat was even schrik.... maar goed hoop dat t zo mag zijn
@Jorietje en Musty: Spannend hoor! Ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie! @Meeting: Goed idee! Ik heb er wel weer zin in, en Robin ook denk ik @Hier: Gaat tot nu toe heel goed hier. Nova is heel erg zoet, slaapt voornamelijk en huilt alleen als ze honger krijgt of in badje moet (koud). Tot nu toe nog geen huiluurtje gelukkig. Had Robin wel, maar ook pas bij 7 of 8 weken geloof ik. Dus ik geniet nog even van de rust zolang het gaat. Met Robin gaat het ook goed. Vanochtend even heel boos toen we hem weg brachten naar het kdv. Toch even wennen voor hem, en schijnbaar reageert hij het zo af. Normaal vindt hij het altijd hartstikke leuk om naar 'school' te gaan. En vanavond weer helemaal boos toen hij uit bad moest. Maar voor de rest gaat het heel goed, en is hij net zo lief als anders. Even afwachten hoe het de komende tijd gaat... Nova drinkt de afgelopen 2 dagen wel een stuk slechter ineens. Ze mag nu 100cc hebben, maar drink max 70 per keer. Meestal maar 55 ofzo. Ze plast en poept nog genoeg en is ook alert etc, dus ze zal er wel voldoende aan hebben. Morgen komt iemand van het CB langs dus dan zal ik het wel even navragen. Ik kan het er moeilijk inproppen natuurlijk...
Potje. .. ze loopt veel zonder luier al bijna een maand ofzo maar doet er nig alles na...nouy ja we zieb wel. Meeting.... roep maar wat!!!! Zs... ik duim vior iedete klussende!!!!
Ja gezellig een meeting Roep maar eens wat dan probeer ik er weer bij te zijn.. Was leuk vorige keer!!
In september gaan wij natuurlijk op vakantie en ik ben dan zelf ook jarig, die maand kan ik alleen de 29e.. Oktober: 12/13 of 26/27
Voor de limburgse mama's!! Miljoenenlijn / Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij - Een dagje uit met Thomas
Pfff stort echt in vandaag of morgen!! Jesley word steeds vroeger wakker!? Nu on 4:10 uur en wát ik ook doe hij gaat echt niet meer slapen. Is 1 groot drama en gevecht.... Pfff breng m al wat vaker naar 1 vd oma's overdag paar uurtjes maar dan komt hij nóg vervelender terug en slaapt hij savonds nog slechter, weet t echt effe niet meer... Zat gister al tegen instorten aan en zowat alleen maar huilen en chago pfff
fb, hier ook al anderhalve week drama met naud dus ik weet precies wat je bedoelt en dan heb ik er niet eens twee
Ja met 2 is dan nog erger... Slaapt de 1 is de ander wakker... Heb ik nog veel geluk dat Jaidey de nachten vaak al doorslaapt Heb alles geprobeerd: In slaap zingen (klaar wakker zichzelf wakker houden) Terugblijven leggen (nanny manier) Campingbedje Boos worden Pfffff.... Heb t maar opgegeven na 2,5 uur! En ik weet opgeven is voor hem winnen Maar weet t gewoon echt niet meer Precies wanneer John weer nacht heeft