Ik kon het niet laten haha, gisterochtend een testje gedaan, die was negatief. Maar het vreemde is wel dat ik echt heel regelmatig even wat moet eten (kaakje is voldoende) en na het eten (vooral avondeten) blijf ik heel lang vol zitten. Dat is iets waar ik normaal geen last van heb. Woensdag is dag 18 DPO dus dan weer een testje doen mocht ik niet ongi zijn. Geen idee of het kan dat je negatief test op 15 DPO en toch zwanger bent.. Of ik moet me vergissen in de dag van eisprong, dat kan ook nog.. Ik reken nergens op, geloof ook niet meer dat het nu raak is, zeker na de negatieve test, maar zolang er geen ongi is gearriveerd kan het nog wel 2 kanten op
Blijft spannend dus! Ik blijf duimen hoor Het kan wel dat je later positief test, als je niet zo snel HCG aanmaakt. Dus wie weet....
Jorietje: als je nu 15 dpo bent en nog niet ongi kan t natuurlijk ook heel goed dat je ei later was! We houden moed en duimen verder!
heeel spannend!! ik duim hier heel wat zenuwen gehad afgelopen weekend, mocht vandaag meteen komen voor echo blijkbaar een hele gevoelige baarmoeder waardoor bloedingkjes bij t minste of geringste vandaag 6 wk en t hartje klopte al!! duurde even voor ze het gevonden had en ze was ook somverbaasd dat er echt al een hartje te zien was! 1 of 2 is nog een beetje een raadsel zie foto's
@Musty: fijn dat er al een hartje te horen is, blijft bijzonder hè @All: thnx voor het duimen. Ik heb zo'n voorgevoel dat het morgen mis is, heb sinds vanavond van die fijne steken onderin. En ik dacht vanavond wat bruinig spul op t inlegkruisje te zien (sorry) maar op t wc papiertje nog niks te zien . Ik had niet gedacht dat ik er nog een keer zo erg mee bezig zou zijn zeg..
Meeting is zaterdag 26 oktober. Ik weet nog niet of ik Nova meeneem. Ligt er ook een beetje aan waar we afspreken (is nog niet bekend toch??) Eigenlijk wel leuk om onze meisjes ook mee te nemen toch? Wat wil jij?
mini: psz ging vandaag al beter, hij huilde wel toen ik wegging maar niet meer zo schreeuwen als de vorige keer gelukkig! en ik was erg vroeg met hem ophalen dus heb 10min aan het hek staan te kijken (ze waren aan het buiten spelen) en hijspeelde echt super lief samen in de zandbak.. wat bij naud eigenlijk het "probleem" is is dat hij een echte man is.. we noemen hem wel eens ons testosteronbommetje.... wil altijd laten zien wat hij kan, dat hij de sterkste is, probeert te imponeren, zijn terrein hoef je echt niet ongevraagd op te komen.. tsja dat zorgt voor conflicten meeting: welke locatie heeft voor iedereen de voorkeur? datum staat al in mijn agenda zou de beebs wel willen zien eigenlijk hihi
Ziet er goed uit Nikske! Ben je nu ook afgevallen of alleen strakke geworden? Zondag is Open Dag p de sportschool en dan ga ik me inschrijven. De keizersnee is dan ook precies 6 weken geleden. Ik moet nog 5 kg tot ik weer op mn pre-zwangerschap gewicht ben. Ik zit in ieder geval al onder de 60kg, dat is al fijn Straks wil ik 2 a 3 keer per week gaan sporten. Doe jij nog 30-day shred? Of nog iets anders?
Wat is idd de locatie. ... datum staat in agenda.. Nikske samenrijden? Normaal met minime maar dat gaat niet als nova ook meekomt....
Ik werd vanochtend trouwens gebeld door het CB. Robin moet half september voor extra controle komen (eigenlijk pas bij 3 jaar). Waarom hij extra moet komen wist de dame niet. Ik denk voor het praten. Begin maart ptaatte hij nog niet met 2 woordjes en dat moest eigenlijk bij 2 jaar (maand later deed hij het wel overigens). De arts vroeg toen al of ik nog een keer extra wilde komen in augustus maar leek mij niet nodig. Maar blijkbaar vinden zijhet wel nodig. Nou ja ik hoor het wel. Ben wel benieuwd hoe lang hij inmiddels is