welke adidas heeft hij? naud heeft nu adidas en develab schoenen en die merken vond ik echt fijn maar kon er geen leuke zomerschoenen van vinden vandaag..
ja heeft mijn moeder laatst ook gedaan, zusje had mobiel laten vallen en ook scherm kapot.. heeft mam het opgegeven aan haar verzekering
Ja heb ik wel aan gedacht, maar ik vind het vervelend om iemand anders te vragen om te frauderen (want daar komt het op neer natuurlijk). Ik betwijfel ook of mn ouders het zouden doen, zijn altijd heel eerlijk en ik zie ze de boel nog niet oplichten
Deze schoentjes heeft Robin: Ik had ze van de website van Adidas zelf besteld, maar ze staan er nu niet meer op. Misschien zijn ze nog van de wintercollectie (aangezien ze ook zwart zijn), maar ik vind dat ze ook wel in de lente/zomer kunnen. Zijn toch gympies.
Leuke gympies Had voor Liv wit/roze puma's gekocht maar ze kan er echt niet op lopen al.zijn ze voor een.sneaker best buigzaam. Blijft vallen Morgen.dus op goede schoenenjacht, dr winterschoentjes heeft ze al een half jaar en hoewel ze nog passen vind ik ze qua stevigheid slecht worden. Maar zal een dagtaak worden met die dunne smalle voetjes van dr...niets sluit aan behalve hoge veterschoenen en dat wil ik niet voor de lente/zomer. Net een (handgemaakte) petticoat besteld, een kennis van me gaat ze maken en verkopen in haar winkel. Echt over de top maar i love it!!!
@geld: Wij letten ook wel op met geld uitgeven, maar het is niet zo dat we ieder dubbeltje om moeten draaien.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat we niet echt meer zo makkelijk geld uitgeven als voorheen, we shoppen minder, gaan minder vaak uit eten, pakken minder vaak zomaar even de auto om een eindje te gaan rijden enz, wat dat betreft houden we wel een beetje de hand op de knip. We hebben wel een leuk vooruitzicht wat dat betreft in de zin van dat we binnenkort weer een leuk centje belastinggeld terug krijgen En binnenkort natuurlijk wel weer ff lekker shoppen ivm aankomende zomer, ik heb voor Lars nog niks in huis aan zomerspul en een dezer weken ook uit eten ivm deze maand 10 jaar samen met hubbie en eind april 8 jaar getrouwd! Dat is toch wel een etentje waard hihi @schoentjes: Lars past zijn schoentjes nog steeds en het zijn een beetje bruin/beige schoenen dus die kunnen t voorjaar ook nog wel (tenzij hij eruit groeit natuurlijk) en ik heb nog een paar simpele donkerblauwe gympies voor hem staan. En voor in en om de tuin heb ik van de week een paar crocs meegenomen, liep hij vorig jaar ook al op en dat zijn ideale dingen (vind ik). En als hij nieuwe schoenen nodig heeft gaan we dan gewoon kijken! Hij heeft nu nog elke keer zijn winterlaarsjes aan, lekker warm!
Ja snap ik ook wel! Misschien als je het verteld dat ze het zelf voorstellen? En anders niet vragen als je je er niet goed bij voelt!
Schoentjes: Jes nog steeds maat 22 Heeft 2 paar nike, 1 paar nette bruine laarsjes Ja en een paar kaplaarzen (nooit aangehad) en snowboots
Ik heb al een afspraak gemaakt bij een winkel voor zaterdag om het te laten repareren. Dus ik denk dat ik het hier maar bij laat. Maar ik baal wel even flink!
proficiat minime!!! met jullie kereltje!! @hier effe oef! allesrondom beer zn verjaardag is in de soep gevallen :s hij heeft r gelukkig niets van in de gaten en volgend weekend vieren we t wel verder even goed tekeer gegaan tegen mn schoonmoeder :x en de schoonfamilie kan even compleet in de str*nt zakken
@Musty: Wat is er gebeurd dat het feest niet doorging? @Hier: Robin heeft een super verjaardag gehad! Heel goed verwend! Hij heeft het keukentje van Ikea, met allemaal spulletjes (pannetjes, serviesje, plastic eten etc) gekregen, dus hij is nu heel druk met koken steeds. Gisteravond wilde hij ook echt niet naar bed, maar 20.30 uur vond ik het toch wel echt tijd worden (zeker na zo'n drukke dag). Van ons had hij al zn nieuwe bed gekregen. Daar heeft hij nog een Bob de Bouwer dekbed bij gekregen, en verder nog een shirtje, boekjes, klei en een Bob de Bouwer auto (is hij helemaal fan van!). Vandaag gaan we de kledingkast in elkaar zetten en alle kleding uit de 'kleedkamer' oververhuizen. Dan is de babykamer leeg, en klaar om in te richten Veel werk, maar ik heb er wel zin in!
Musty, balen zeg! Wat is er gebeurd? Minime, super zo'n geslaagd feestje! Wij vieren t volgende week. Gisteren ook.het keukentje van ikea gekocht voor haar verjaardag, die krijgt ze as woensdag Had eigenlijk al een loopfietsje gekocht maar helaas is ze er nog veel te klein voor, dus die laten we liggen tot Sinterklaas hahaha. Iedereen fijne pasen!!! Wij gaan vandaag gezellig gourmetten bij schoonouders en.morhen naar mijn ouders. Gezellige dagen dus!
musty: what happend? mini: heerlijk dat Robin zo genoten heeft .. gaat het slapen goed in het nieuwe bed? wij zijn zo bang dat naud er vaak uit gaat komen 's nachts.. cvm: goed plan om het fietsje te bewaren, naud heeft er ook een gekregen voor zijn verjaardag, komt nu met zijn teentjes aan de grond dus hij kan er ook nog weinig mee keukentje: Word hier sinds sinterklaas echt al elke dag gebruikt, zeker nu met die AH mini's