Me2 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wauw 4 kindjes! Ik wens jullie veel geluk met elkaar. Musty Ook jij gefeliciteerd met de zwangerschap
Dank dames! Het begint allemaal een beetje door te dringen dat we er echt weer een babietje bij hebben!
Me2, gefeliciteerd met Georgine! 4 kindjes wat een rijkdom..je hart barst vast in de voegen van de liefde! Geniet van de kraamtijd! Heel veel liefs Nikske, welkom terug!! Super dat de vakantie is geslaagd, hoe ging het met Naud in het vliegtuig? Minime,wow Nova alweer aan het wennen op het kdv, wat gaat het ineens snel allemaal! FB, mensen zeggen dingen soms echt zonder erbij na te denken. Cvm, hoe gaat het met Kevertje?? Hier, druk aan het studeren. Twee weken geleden is de Doula opleiding van start gegaan en vrijdag heb ik een examen in Verloskunde pathologie en fysiologie, best veel stof. Dus zit nu in elk vrij moment te blokken. Gelukkig heb ik van hier en mij eigen ervaringen al veel kennis.
Titania succes met studeren. Lijkt me super interessant. Ja voel me onnoemelijk rijk met mijn kiddies. Ben ook wel beetje sip dat het voorbij is met zwanger zijn, mijn buik etc maar anderzijds ook heel trots en gelukkig dat ik ze alle vier veilig en gezond op de wereld heb kunnen brengen.
titania: wat een gave nieuwe uitdaging! succes met studeren, komt vast goed naud heeft zich echt voorbeeldig gedragen in het vliegtuig, ik had 6 "busy bags" gemaakt en in de handbagage gedaan maar ik heb er maar 1 nodig gehad!! de terugweg was een nachtvlucht, hij is toen op het vliegveld wakker geweest maar daarna de hele vlucht terug geslapen trotse mama hier dus hihi nu genieten van de laatste vakantiedagen en dan helaas weer aan het werk
Hier fotootje van onze jongste. Ze is wel echt de lelijkste vh stel hahaha komt door de snelle bevalling en trekt gelukkig langzaam bij. Vlgs mijn man lijkt ze op een Monchichi aapje 😄
Ik vind haar prachtig me2, zo'n gaaf koppie! Hoe vinden JP, Fee en Guus hun zusje? En is Georgine haar roepnaam?
❤❤❤ Awww Monchichi aapje de schattigste vergelijking die ik ook van een pasgeborene heb gehoord. Georgine is prachtig!
@Me2: Prachtig kindje! Ze ziet er heerlijk gezond uit @Titania: Lijkt me een heel interessante opleiding! Veel succes met je examen! Nova is nu al 2x wezen wennen op het kdv, een ochtend en een middag. Heel goed gegaan. Gisteravond is ze samen met Robin meegegaan naar opa en oma om te logeren. Ook de eerste keer! Is ook heel goed gegaan. Maar maakte ik me ook geen zorgen om, bij opa en oma kan ik ze met een gerust hart achter laten Morgen met Robin naar het CB. Ben benieuwd waarvoor ze hem nu eigenlijk extra willen zien. Maar ook benieuwd hoe groot hij is, ik heb het idee dat hij flink gegroeid is het afgelopen half jaar.
Titania, wat leuk dat die opleiding zo goed bij je past! Succes met je toetsen! Met het kevertje gaat het niet geweldig nog, wel gesprekken gehad maar nog geen aanmeldingen. Mensen willen het liefst voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Ik vraag 5 euro p uur incl fruit, brood, drinken en gussendoortjes. Dat is al niet veel want ik moet hier ook nog 33% van afdragen aan de belastingdienst dus hou amper wat over dan. Vraagouders willen echt dat ik het voor nog minder geldd doe, komen echt aan met 4 euro per uur en dan het liefst ook nog incl luiers, babyvoeding en warm eten. Als ik daarmee instem hou ik echt niets over! Dus hopen er binnenkort serieuze mensen komen want dit schiet niet op...
Liv heeft ook een groeispurt gehad...thuis op de weegschaal nu 11.8 kilo en hoewel ze niet lang is (zo'n 88cm) heeft ze van shirtjes maat 98 (wel randje omslaan maar vind het zonde om kleding pas te kopen, mag wel het hele seizoen meegaan) en broeken/rokjes qua lengte 92. Wel zijn die veel te wijd maar een riem en verstelbare taille doen wonderen haha.
Wow, voor EUR 5,00 per uur zou ik het gelijk doen hoor! Wij betalen EUR 6,63 per uur.....tikt wel aan, 11 uur per dag en straks ook nog x 2 (kids). Is wel inclusief luiers en babyvoeding, maar verder niet meer dan bij jou. En dan betaal ik liever 5 euro en neem mn eigen luiers wel mee
Robin goed gekeurd op het CB. Hij praatte gewoon zoals het 'hoort'. En thuis kletst hij nog veel meer, dus zit wel goed. Hij is nu 92cm en 12.45kg. Vooral flink gegroeid in de lengte het afgelopen half jaar!