Wat is het hier stil meiden! Zijn er nog nieuwe buikfoto's?? Hierbij mijn buikje met 18 weken, ik vind het zelf echt al heel wat haha!
ja het is idd behoorlijk stil.. Me moeder heeft de camera geleend, als ik die terug heb zal ik ook eens weer een foto plaatsen
Hierbij mijn foto van afgelopen zondag toen ik 20 weken en 3 dagen zwanger was. Bekijk bijlage 204782
Leuk om met elkaar te vergelijken he?! Hier een foto van mijn buik van vorige week (22 wkn dus): Bekijk bijlage 205486 Ik heb een flinke groeispurt gehad (voor mijn gevoel dan). Even ter vergelijking, hier een foto van 16 wkn: Bekijk bijlage 205488
Thanks dames! Die groei zie ik ook terug in de kilo's hahah, maar verder gelukkig geen bandenpijn ofzo.
Mooie buikjes meiden!! Nu me buikje aardig aan het groeien is lijkt het me ook leuk mee te posten Hierbij foto van 23 wk 2 dagen
Leuk om te zien hoe het bij iedereen vordert, en om te vergelijken met je eigen buik, haha! Hier weer eentje van mij, net gemaakt met 21 weken en 4 dagen. Vannacht voelde ik voor het eerst de baby en vandaag ook al een paar keer! Woohoo!