dames, mooie buiken! heb even mee gespiekt! Zelf pas in september uitgerekend, maar was benieuwd hoe jullie er uitzagen zo op het laatste! Succes meiden!
mooie buiken allemaal weer!! straks ook een show je baby april topic ben wel benieuwd wat er uit al onze buikies komt!
Wow, wat een mooie buiken! En wat fijn om te zien dat ik niet de enige ben met een zebraprintje... Ik word er zo kriegel van dat mensen zeggen dat ik beter moet smeren. ARGH! Smeren doe ik wel... maar de natuur laat zich niet stoppen, hoor! En het hoort er toch bij?!
Smeren maakt geen bal uit hoor, als het om striae gaat. Of je wel of geen striae krijgt ligt aan hele andere factoren; erfelijkheid speelt mee, en je leeftijd, heeft alles te maken met de elasticiteit van je onderhuid. Als je heel regelmatig een bindweefselmassage ondergaat dan zou je er evt. invloed op kunnen uitoefenen, maar dan nog. Het hoort er bij idd! Gewoon je huid lekker verzorgen en na de bevalling goed scrubben en blijven smeren. Dan trekt het voor een groot deel weer bij!