Nee idd daar kun je niet meer omheen! Wat een mooie buik al! Heerlijk om te pronken ben benieuwd hoe hij de rest van je zwangerschap groeit!
supermooi debke! Merk je nu ook dat je buik per zwangerschap sneller groeit? zal morgen ook even een foto maken. Jeej, 5 weken! Begin is er
hoi ik heb geen buikfoto maar ben wel in april 2012 uitgerekend...! bij mij zie je nog niets....aleen mijn mega vetrol! haha!
Mooi om te zien meiden! Leuk die verschillen! @Kawaii: ik ben onwijs blij dat ik in dit topic kan (en mag) aansluiten! Leuk je ook hier te treffen meid!
Jemig, wat al een mooie buiken zeg... ben helemaal jaloers, haha.. Bij mij zie je alleen nog maar een vetrol Als ik een beetje een normaal buikje heb zal ik ook even een foto plaatsen...
Wat een buikjes al zeg meiden! Wat leuk! Hier een foto van mijn buik, de beginsituatie. Al is hetgene wat er te zien is nog het restant van m'n eerste zwangerschap
Wat een mooie buikjes allemaal al! Heb mijn buikfototje ook even toegevoegd...hij begint een beetje te komen, maar was voor deze zwangerschap dan ook helemaal plat Deze was trouwens van afgelopen woensdag, op 6 weken en 6 dagen.